Část III. - Masakr

17 2 5
                                    

,, Pane ! Oblast je vyčištěna !" zasalutoval Renovi jeden z vojáků, jehož jméno už si nepamatoval.

Znaveně kývl v odpověď a potom řekl k ostatním :
,, Přijdou další, a druhou vlnu už bychom nemuseli přežít.
Musíme se přesunout na nějaké lépe opevněné místo.

Pokusíme se dostat zpět ke komunikační stanici a spojit se s okolními jednotkami. 

Je nás málo, a jsme oslabení, ale musíme se dostat pryč. Tady by nás čekala jen smrt.
Musíme se probít ven z lesa. Musíme. "

Poté, co zakončil svůj inprovizovaný proslov, se Ren rozhlédl po ostatních. Při jeho řeči se postavili, se zbraní v ruce, zjevně odhodlaní a schopní pochodu.

,, Dobrá tedy. Pochod povede poručík Enn. A... Kde vůbec je ? " zeptal se zmateně. Očekával že je mezi vojáky před ním.

,, Najděte ho ".

***

,, Pane ! Našel jsem ho !" řekl rozrušeně jeden z průzkumníků.

Kylo Ren se rázným krokem vydal za ním. Spolu s ním  a několika dalšími, se dostali až k onu místu.

Na mýtině, před tím bílé, teď rudé od prolité krve, se v ratolištích krve a kruhu dalších válela dvě těla.

,,Ne ne ne ne! "

,, Sakra ".

Rozběhl se k tělům, sundal jim přilby a důkladněji si je prohlédl.

,, Do háje ", zašeptal si pro sebe.

***

,, Zlomená levá noha, pravá ruka, naražená páteř, pravděpodobně zlomených pár žeber, a silný otřes mozku ", konstatoval zdravotník. ,, Bude potřebovat lepší ošetření. Stabilizuji jeho stav, ale v nejlepším případě bychom ho mohli přesunout na ' Unity,.

Ren mlčky, trpělivě poslouchal. Když medik skončil, zeptal se : ,, A... Co ten druhý? "

Lékař se na něj otočil a odpověděl mu : ,, Je mrtvý. Je mi líto ".

Ren sklopil hlavu. V téhle situaci si nemohli dovolit ztrácet další muže. Alespoň že Enn přežil.

***

,, Připraveni ? Jdeme! " křikl na jednotku.

A tak se vydali na cestu.

Vpředu šli průzkumníci a několik lépe vycvičených vojáků, kteří měli za úkol hlásit jakýkoliv pohyb nepřítele a jakoukoliv podezřelou oblast.

Pak šel Ren, obklopen dalšími vojáky, a potom nesli Enna, pro kterého vyrobili provizorní nosítka. Cesta se podobala noční můře. Šli, malá skupinka, mezi hustými stromy, odkud mohl kdykoliv zaútočit nepřítel, a to by byl jejich konec.

***
Na štěstí se cesta obešla bez větších potíží, kromě několika malých potyček, které rychle skončily.

Když se začalo objevovat město, všichni vypadali povzbuzeněji. I sám Ren.

,, My to snad opravdu dokážeme " pomyslel si.

Něco mu ale přišlo špatně.

Když se rozhlédl pozorněji, pochopil to.

To nebylo město, to byly sutiny.

UnityKde žijí příběhy. Začni objevovat