11. Fejezet - Hoppá..

590 32 4
                                    

És béke, majd mikor kezdtük volna neki az aktusnak E.J bejött és..

És igen meglátott.. Pucéran.. Mindkettönket.. Ahogy dugunk... De csak ott állt és bámult, nem láttam kit mivel maszk is volt rajta és nem tudom, hogy meleg-e szóval addig ott állt és nézett amíg Jeff meg nem szólalt..

-mit ácsorogsz? Húzzál már kifele!
[e.j] -múltkor kihagytam most nem fogom!
[te] - FÚJ NE HÚZZ INNEN

majd full meztelenul kimásztam az ágyból.

[e.j] - csak vicceltem! Ennyire fogyatékos hogy lennék? De nem értem akkor én minek kellek ide ha úgyis tudsz vele bánni mint egy nem phszihopata..

[jeff] - hát.. Igazad van nyugodtan elmehetsz, [beceneved] te meg vegyél fel valamit vagy gyere bujj vissza mert E.j téged bámul..

Hát akkor megtudtuk, e.j nem meleg és engem bámult..

[te] öhm.. Úristen de hülye vagyok tényleg bocs öhknm..

Majd kiment az ajtón e.j. És folytattuk amit elkezdtünk.

=time skip=

Amikor végeztük rajöttünk, hogy E.j valójában el se ment. Végig a nappaliban nézte a TV-t.

Ezt csak akkor vettük észre mikor köntösben kimentünk volna kajáért..

[te] - eyeless jack? Te hogy hogy még itt vagy?

[e.j] - oh szia [cuki beceneved]
[jeff] - ne hívd így vagy kinyirlak te szarrágó.. Megbeszéltük, hogy elhúzol ameddig azt mondom!
[e.j.] - mert ki vagy te, hogy engem irányítsál, ha?
[jeff] - Az én házamban vagy szóval azt csinálod amit én mondok vagy húzol innen a picsába
[te] - fiúk ne!
[jeff] - TE EBBE NE AVATKOZZ BELE
[e.j] - KUSS

Majd a fiúk olyan szinten elkezdtek verekedni, hogy én csak bámultam és közbe rohantam valamilyen biztonságos helyre..

A mosógép és a szekrény sarkába ahol 3 pók is megcsípett közbe..

Nagyjából ezt hallottam a konyhából.. :

ǶմՀՀ ą ƒąʂՀօʍҍą ą հąՀąʍҍօӀ

ƐՀ ąՀ éղ հáՀąʍ էҽ ìժìօէą ʂՀҽɾҽղçʂéէӀҽղ éʂ [էҽ ղҽѵҽժ] ìʂ ąՀ ҽղվéʍ!

Majd hallottam egy lövést.. Nagyon megilyedtem es csak remélni tudtam hogy mind a ketten életben vannak..

De...

Sajnos...

...

É̷̡͔̠̬̼͇͙͐́̈́.̸̢̗̽͋͗͛J̴̖̃̄̈̉̾͝ ̴̢̱̙̝͉̩͓̮͆̌t̸̜̠̙̲͇͕̗̫̑̆̿̓͗̐̕ͅá̸̖̃v̶̹͓̯͓͙̮̳̅͌̈͂̉͒̌͘ö̶̧̳̰̰̖͑͘z̴̜̼̘̣̳̩̓́̐̉̓̌̏̽̚̚o̷̲̳̹͍̙̻̦̐̀̈̅̕̚͝͝t̶̨̪̻̖̳͚̜̝̾̀̄̃͌t̶̪̳̳̫̻̟̳̗̲͋ ̷̲̪̣̝͓̼͑̂̅̈́ͅá̷̡̜̘͓͎̩̙͍̐͆̂͊͌̌̈́z̸̛̬̫̣̳͇͕̃͆̿͌̒̍̚ ̵̛̛̪̥̬̒̀̚é̶̫̅̔̔̅̽̏̽̓͜l̴͉̰͍̜̏͐̈́͗͝ő̷̭̟̠̠̖͇͍̙̙̊̇̏̕k̷͓͇̝̥̈̒̍̚̚ͅ ̴͖̳͈̬͇̩̻̩̊̒͒̐͆̋s̴̡̡̩͚̳̪̲͔͕̐́̅̋̿o̴̡̥͍͉̝̘̺͝r̷̠̻̟̖͐̈̏a̵̩̩̦͇̞̹̾́̀͒̑̅̃͠͝ḯ̷̧̨̮̝͍̱̮̺̯̰̕ ̶̢͎̤̪̞̔̅ͅͅk̵̖̒̓̎͑̿̍̊̽ö̴̡͚̪̝͉̫̠̩͙̝̎̋z̶̝͉̍̿̆̈́ǜ̶̳̯̭̩ļ̵̝͉̹͍̔


Hogy honnan tudom? Hallottam jeff sírását ahogy azonnal megbánta, hogy megtette.. Én csak le voltam fagyva.. Hogy történhetett ez meg? Jack mindig is jó olt hozzánk!

Ezt nem fogom jeffnek megbocsátani! Ő volt az egyetlen igaz barátom!
Aki nem ítélkezett felettem!

Ki másztam a fürdő ablakán es mindenemett eldobtam nehogy le kövessen jeff..

Leintettem egy autót, beszáltam és megkértem a sofőrt hogy vigyen valamilyen bárba.. Azt kérdezte miért én erre csak annyit mondtam magán ügy és semmi köze hozzá.

Amikor megálltunk azt kérdezte megvárjon-e. Nemet mondtam, de bárcsak igent mondtam volna..

Egy nhx bar nevezetű szórakozóhelynél rakott ki. Nem tudtam mit jelent biztos valami drog rövidítése az nhx..

Biztos valami narko hell xanax De tuti nem..

Megbántam hogy ide jöttem


Beleszerettem egy gyogyósba.. [Jeff The Killer X Reader]Where stories live. Discover now