majd valami megérintett a hátam mögül...
Jeff volt az, ki más lenne. megfogott megfordított és megölelt, nem tudom miért, hogy milyen szándékból de megölelgetett. A szívem legmélyén iszonyúan örültem neki de kívül meg romokba voltam.
Az izmaim teljesen le voltak gyengülve, megsérültem, koszos voltam, és fáradt is. Jeff észre vette ezért elvitt egy másik helyre, egy másik erdőbe, egy másik kunyhóba. Valószínűleg az egyik "barátja" háza. megfurdetett, ellátta a sebeim és lefektetett aludni, mint egy gondoskodó barát.
De mégis amikor ránézek E. J. siránkozását hallom az arcán. És arra is emlékszem, azt mondtam, hogy soha de soha nem bocsátom meg neki amit tett!
=Time skip=
reggel mikor felkeltem Slendy engem "nézett". Nagyon megijedtem, ezek szerint Slendy házában voltunk.
-Mégis csak nálam kötöttél ki - mondta Slendy.
-Valóban, hehe- nevettem kínosan
-és miújság veled? miért vagy itt?
-tudod slender.. hosszú történet még én magam se hiszem el, elmesélhetem ha akarod.
-meghallgatom=Time skip=
kb 1,5 óraén meséltem és meséltem a történtem de aztán a egyszer csak egy nagyon nagy ajtócsapódást hallottunk.
-Emlegetett szamár - kezdett gúnyolódni az arctalan
-Kussolsz vagy megollek - brummogta Jeffrey.
Úgy látszott nem volt nagyon jó kedvében, és még csak nem is nézett ránk.
-Szia Jeff...
-Szia, hogyhogy visszajöttél azok után?
-Hosszú történet nagyon majd Slendy elmesélni. én most megyek.De visszarántott, elég erősen fogta meg a kezem ahhoz, hogy zöldes-lilás foltok legyenek a helyén köszi ezt is. seggfej.
-Engedj el Jeffrey Woods vagy mégbánod
De csak kirohogott es nem engedett el, mikor már le akart költözni a filmekből látott tököm rugó taktikát bevetettem és próbáltam ezúttal is ki szokni,-Ezuttal ne lesz olyan könnyű - majd hisztérikusan elkezdett nevetni
-Engedj el vagy hívom a rendőrséget!
-Nem mered! - majd rám vetette magát és a kését a jobb szememhez tartotta és azt mondta : Menj aludni! ("Go to sleep") - ismerve Jeffet egyből elkezdtem pánikolni
-JEFF HAGYD EZT ABBA MEGINT NEM TUDOD KONTROLLÁLNI MAGAD! EMIATT HALT MEG E. JACK IS!
-TESSÉK? - erre csak jobban feldühödött - NE MERD SZÁDRA VENNI E.J-T, AKIT MIATTAD ÖLTEM MEG!
-jolvan AKKOR ENGEDJ EL!Majd belém az szúrt valamit és minden elsötétült.. valószínűleg altató volt.
Mikor felkeltem már a kínzó szobában voltam.
Megint megerőszakolt. legalább egymás után 4x. Alig ha éltem. Már egy ideje a szobában vagyok - gondoltam magamban körülbelül 10 perc elteltével, de mivel le voltam kötözve megmozdulni se tudtam. Azt kívánom bárcsak ölne már meg ahelyett, hogy életben hagy=Time skip=
Másnap már azon a padon feküdtem ahol minden kezdődött. valószínűleg lemondott rólam és gondolta : ,,Folytasd az életed onnan ahonnan elvettem"
de akkor rádöbbentem valóban mennyire magányos vagyok, és nem, egyáltalán nem gyógyultam ki a depressziómból attól, hogy átéltem egy nagy kalandot. Meg akarok halni
Majd felnéztem a háztömbünkre ahol leéltem 16,5 évet. Holnap lesz a szülnapom akkor meg is bánat ajándékom!
a halálommal ünneplem meg ...
NAGYON NAGYON SAJNÁLOM HOGY KIHAGYTAM ILYEN SOK IDŐT!! Ma kiengesztellek titeket legalább 2 vagy esetleg 3 résszel ❤️
YOU ARE READING
Beleszerettem egy gyogyósba.. [Jeff The Killer X Reader]
ActionJeff the killer x Reader Röviden a bevezető: Egy diagnosztizált depressziós 17 éves lány/fiú vagy aki az interneten tölti valamennyi idejét, majd egy nap eleged lesz a szüleidből ezért kiosonsz az éjszaka.. *csak a te szemszögedből* 🔥16+ -os jele...