HAMILTON! HAMILTON! - kántálta a közönség, amikor Lewis felsétált az első dobogóra. Őt követte két egyáltalán nem dobogói címre méltó versenyző, akik kizárólag Verstappen súlyos balesete miatt értek célba.
- MAXIMILIANO! - tipegtem hozzá a pink magassargumban a pályán, ahogy a mentősök kiérve ellátták a kisebb sebeit. Egy apróbb fejsérülése volt, és a karját is eléggé beüthette, miután az mentősök noszogatására fájdalmasan megmozdította az amúgy valószínűleg eltört kezét.
- Ursula. - nézett fájdalmas arccal rám.
- Mi a baj pici maci nyuszikám? - kaptam a kezemet a számhoz, amikor megláttam az arckifejezését. - Ennyire fáj? - tartottam vissza a könnyeimet, de nem volt nehéz, mert amikor megláttam Lewisito boldog mosolyát, ahogy lesétált a dobogóról a szomorúságot hamar felváltotta a düh. Legszivesebben nekirontottam volna a világ legrosszabb testvérének...
- Lehetne, hogy elküldjék? - súgta oda halkan az egyik mentősnek Maximiliano.
- Haaaaah. - fordultam szembe vele, és sértettem dobbantottam a pálya közepén a magassarkummal, ám abban a pillanatban a nagy erő hatására kitört a sarka. - Auuuuuu. - hajoltam le a kedvenc gucci cipőmért, amit Macimiliano spanyolországi első győzelme után, ahol nem mellesleg először találkoztunk, vett nekem.
- Ursula, inkább menj haza. - nyugtatott kedves mosollyal, de tudtam én bizony, hogy egyáltalán nincs elgyengülve, csak az áldozatot játsza, miután meghallottam a sutyorgását.
- Maximiliano Emilian Verstappen! Nekem te nem parancsolsz, szépen összeszeded magad, majd bemegyünk később begipszelni a kezed, mert nem vagy egy 10 éves, aki órákig képes kivárni míg az eltört kezére a kórházba segítséget kap. Úgyhogy ne húzd a mentősök drága idejét fölöslegesen ilyen kis apróságokkal, amiket eltúlzol a hülye kis barátnőd előtt, nyuszó muszó! Indulj! - fogtam meg a kezét, és egy lendülettel rántottam volna magammal, de abban a pillanatban fájdalmasan összeesett.
- Ez a törött kezem vooolt. - erre persze én is rájöttem...
- Nyuszó muszó, szedd össze magad, ha egy 10 éves kibírja, hogy egy törött csonthoz ne hívjon mentőt, te is ki fogod! - próbáltam keménykedéssel megoldani a kínos szituációt miután full ostobának éreztem magam, valószínűleg ripityára törtem az amúgy is eltört csontjait.
- Kisasszony, jól érzi magát?
- Én? - visítottam furcsállva a kérdést. - Hát persze.
- A kórházba pszichiátriai segítséget is tudnak nyújtani. - finomkodtak óvatosan, de értve a célzást tátott szájjal néztem rájuk.
- Bunkó parasztok, mit képzelnek magukról? Állj fel Maximiliano, majd az anyukám főz neked finom tamalest és chilaquilest. Sicc! - rugdostam a földön fetrengő autóversenyzőt finoman az épp maradt gucci magassarkúmmal, ám ő annyira nem élvezte ezt. - Ah, tudod mit, otthon találkozunk.Belefáradva nyuszó muszó Verstappen folyamatos babusgatásába sarkon fordultam és félig cipő nélkül siettem a pályán, amikor a másik cipőm sarka is kitört, levettem és eldobtam jó messzire, ami éppen egy Mercis autóversenyző autóját érte. " Ah, sebaj, úgyis a kis geci Hamilton kocsija volt " - gondoltam, majd legyintve elsétáltam mellette. A festék picit lejöhetett, de egy ilyen kemény verseny után eszre sem lehetett venni azt a baszott nagy karcolást, amit a cipő félig levált tűsarka okozott. Kártérítés minek követeljen? Verstappen betegellátására, amit anyám végez egy kis otthoni mexikói chilis babbal, amit a mexikói unokatestvéreinkről tanult épp elég olcsó volt, bár neki erről nem kellett tudnia.
YOU ARE READING
CHILL HAMILTON, VERSTAPPEN IS THE KING
Fanfiction" HAMILTON A PÁLYÁN, BEVESZI A KANYART, JÖN, JÖN, KISIKLIK, NE, NE, VERSTAPPEN ELŐZ, ELŐZ ÉS MEGNYERIIIIIIII, NEEEEEEE, MÉGSEM, HAMILTON AZ UTOLSÓ PILLANATBAN VISSZAKANYARODIK A PÁLYÁRA, A KÖVETKEZŐ KÖR AZ UTOLSÓ ESÉLY A LEMARADÁS PÓTOLÁSÁRA, VERSTA...