4.

11 0 0
                                    

- вы принесли документы? - szólalt meg egy orosz hang a székből, aki a hatalmas, díszes iroda mahagóni asztala mögött ült, háttal nekem. Nem láttam az arcát, de a hangja összetéveszthetetlen volt...
- естественно. - tettem le az asztalra a papirokat, amiket Max székéből vettem ki.
- Вы говорите по голландски? - kérdezett még mindig megfordulva a bőr székével.
- нет. - válaszoltam illedelmesen, bár nem értettem miért kérdezte ezt tőlem.
- Azt hiszem itt az idő, kedves Ursula, hogy mi ketten elbeszélgessünk kicsit komolyabb.
- Az angolt még mindig töri, uram. - nevettem kicsit oldva a hangulatot, de a szúrós szemei, egy kedves mosoly társaságában illesztőbbek voltak Gordon Ramsey pszichopata vigyoránál is. Ő ezerszer fontosabb, és rémisztőbb személy volt.
- ¿Quieres café? - tolt elém óvatosan egy csésze kávét.
- ¿Contiene vodka? - érdeklődtem az igazi orosz kávé után.
- No alcohol, fej mindig tiszta. - mutatott a fejére, majd elengedett egy halvány mosolyt.
- Si, si, lo sé. - belekortyoltam a kávéba, ám abban a pillanatban betörték az ajtót. - Oh, mi dios, mi café. - néztem a forró kávéval leöntött pink rucimra. AZ OROSZ ELNÖK CSAK NYUGODT TEKINTETTEL NÉZETT RÁJUK.

- ITT A SPANYOL TITKOSSZOLGÁLAT, HAZAÁRULÁS, LOPÁS ÉS TITKOS ADATOK NYILVÁNÍTÁSA AZ OROSZ KORMÁNY FELÉ VÁDJÁVAL MOST LETARTÓZTATJUK

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- ITT A SPANYOL TITKOSSZOLGÁLAT, HAZAÁRULÁS, LOPÁS ÉS TITKOS ADATOK NYILVÁNÍTÁSA AZ OROSZ KORMÁNY FELÉ VÁDJÁVAL MOST LETARTÓZTATJUK. - a kommandósok, akik betörtek a nemrég felfedett Putyin titkos luxus otthonba, amit ki tudja, hogy tehettek, hisz százhétezer csorda disznó se tudott volna betörni a szupertitkos védett területre.
- Oh, mi amor, bocsáss meg. - sírtam az én nyuszómuszóm után, ahogy felrángattak a székből. A kávés rucimnak már igyis annyi...
Szerencsétlenül álldogálva, a húsz centis magassarkúmban összeakadt térdekkel botladoztam két kommandós között lefogva, amikor Putyin kihúzott egy Nagant M1895-ös orosz revolvert.

A képek szerzői jogi védelem alatt álltak, minden nemű felhasználására külön engedélyt kellett kérnem az orosz titkosszolgálattól, ők is csak akkor engedték felhasználni a nekrológomhoz, ha leszedem a revolvert róla, de amúgy ott állt Putyin egy N...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A képek szerzői jogi védelem alatt álltak, minden nemű felhasználására külön engedélyt kellett kérnem az orosz titkosszolgálattól, ők is csak akkor engedték felhasználni a nekrológomhoz, ha leszedem a revolvert róla, de amúgy ott állt Putyin egy Nagant M1895 revolverrel, amit a nadrágzsebéből kapott elő. Értem már miért olyan nagyok a zsebei...

- Elengedni zsernyákok! - vigyorgott rájuk Putyin.
- A spanyol titkosszolgálat a keresztanyu kérésére tartóztatta le a nyuszikát.
- Mi ez? Valami titkos kód! - visítottam értetlenül a két kommandós között akiket körbeállt még vagy öt, vagy négy, sosem voltam jó fizikából, de valljuk be, a fiziológiájuk nagyon jó volt, hmmmm. Az egyik épp emlékeztetett valakire...
- Maximusss. - súgtam oda az engem fogó kommandós mögött álló, kicsit furcsa kommandósnak, akinek az arca fedve volt.
- Az orosz titkosszolgálat a behatolásért azonnali hadat üzenhet az országuknak, ezzel kitörhet akár a harmadik világháború is, a szövetségesek segítségével. - míg Putyin bácsika és a komisok dumcsiztak sutyorogtam a pasikámmal.
- Nyuszó muszó. - használtam a titkos jelszót, mire kicsit felém fordult.
Mindenkit lekötött, hogy fültanúja lehet Putyin hadüzenetének Spanyolországnak.
- Rúgd meg. - suttogta miközben lefelé célzott, hát igen, vettem a célzást. A két engem lefogó kommandós megadta az egyensúlyt, így amikor egyenesen Putyin lába közé rúgtam egy gucci cipővel, amit végre nem vágtam tönkre a versace rucimmal ellentétben.
- Te hülye, nem őt, hanem ezt a szerencsétlent! - ordított kikelve magából Max, aki lekapta a fejéről az álarcot és az eddig engem jobb oldalról lefogó kommandósról ordítozott.
- Honnan tudhattam volna, ha nem vagy világos? - nyavajogtam, mert tudtam, ezt megint elszúrtam.
- Adunk neki kis amnéziát, hogy elfelejtse ezt, és soha ne kerüljön napvilágra, hogy mi történt itt? - kérdezte az egyik komis a másikról, úgyhogy mi Maximussal leleptünk, mert az egyik szerint így is többet tudtunk már, mint amennyit kéne.
- Mit keresel itt? - veszekedtünk nyuszikával, amikor leraktak minket a titkos palotát körbevevő erdő közepébe.
- Ez volt a terv, nem?
- A terv az volt, hogy ráveszem, hogy szponzoráljon téged, legyen hamilton fan helyett verstappen fan és tegye el láb alól Gordon Ramseyt.
- Látta a fotókat a feleségéről és Hamiltonról?
- Nem, ez az egész egy hülyeség volt. Ramsey jó paparazzi, de mondtam, hogy haragszik rám. Hülyeség volt elhitetni vele, hogy meg akarlak lopni, bár elég jól játszottad a meglepődött pasit. - kacsintottam, majd az erdőben tovább lépkedve megcsúsztam és seggre estem. - A CIPŐŐŐŐM. - sírtam az újabb gucci cpőm eltörése után.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 23, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

CHILL HAMILTON, VERSTAPPEN IS THE KING Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang