- Itt Jamie Oliver, jelenleg egy öngyilkossági tett helyszínéről jelentkezünk, ahol az egyik kollégánk. - ordított a helikopterrel megérkező sztár riporter.... vagy séf, ahogy kihajolva a helikopter ajtajába kapaszkodva körözött az elmúlt órákban Hamilton újabb dijjal dicsőítő verseny helyszínére értek, ami újabban egy gyilkosság helyszínévé vált. - HAHAAAAAAAA. - dőlt jobbra balra a nyitott ajtajú helikopterben nagyokat nevetve, megfűszerezve kis gúnnyal. - Kedves nézőink nem is tudhatják hogy milyen megalázó egy újságírónak, ha egy konkurenciája, az egyik újságíró kollégája ír róla cikket hahahaaaa, szóval a kedves kollégánk öngyilkos lett, miután Hamilton megnyerte a versenyt, de sebaj, nézzenek minket a következő héten. Ursula Mrs. Verstappen nagyikájának a chilaqueles receptjével várlak benneteket. Puszika. - integetett a lent ácsorgó operátorok kamerájába, majd egy pillanatra eltűnt a helikopterben.
- Ez mit csinál? - bámult fel a levegőbe a helyszínen lévő rendőr, mire felbukkant Jamie Oliver egy tálca chilaquiles-szel.
- JO ÉTVÁGYAT TE FASZ! - hajította ki a helikopterből a tálca ételt, ami egyenesen a halott sportriporter fején landolt.
- FEL A KEZEKKEL! - kapta elő mind a három rendőr a fegyverét és a sötétedő naplementében sütkérező helikopterre célzott. A helikopter körkörösen repült az égen, de a távol álló rendőrök nem találták el az őrült sztárséfet.
AZ ERŐSÍTÉS MÁRIS ÉRKEZETT, A GYORS HELIKOPTER EGYRE TÁVOLODOTT A VERSENYPÁLYA FELŐL, MIKÖZBEN AZ ÉJ LE IS SZÁLLT. EBBEN A SÖTÉT, KOMOR HANGULATBAN MEGÉRKEZETT AZ ERŐSÍTÉS ÉS HÁROM RENDŐR HELIKOPTER VILÁGÍTOTTA MEG A KÖZÖTTÜK KÖRÖZŐ JAMIE OLIVERT.- Azonnal szálljon le! - ordította az egyik a rendőr helikopterből.
- FEL A KEZEKKEL! - rohantam egy fekete, magassarkú, gucci márkás csizmában a nyár közepén, miközben végig figyeltem a jelenetet a szívecske mintás mobil vécéből, a kis szívecskés lyukon keresztül, amit a bicskámmal vágtam ki, amit a nagyitól kaptam, ha valamelyik mexikói drogos bandatag megtámadna. A lelátón a sorok között cikázva, botladozva szaladtam a kis fegyverremmel a kezemben
- Ursula! - nyitotta ki az ajtót Jamie Oliver.
- Megöllek, te Hamilton fan. - nyitottam ki a bicskámat, amit megpróbáltam eldobni, de amikor eszembe jutott a nagymamám inkább csak megálltam és rápillantottam." - Ez a nagyapádé volt, kérlek vigyázz rá! - nyújtotta át 72-dig születésnapján a díszes csomagolásban a bicskát.
- Vigyázok rá, ne aggódj. - nyugtattam a halálos ágyán lévő nagymamikám.
- A francokat, te lány! Azért adom, hogy magadra vigyázz. - szidott össze, pedig még nem is tudtam miről van szó.
- Hát biztos. - kinyitottam és ott volt benne, az nagyapám drága bicskája, amit még ő kapott a nagyapjátől.
- Tetszik? - mosolygott a nagyim.
- Ez az a bicska? - hatódtam meg pillanatok alatt, a nagyim pedig mosolyogva simította meg a hajam.
- Igen. - bólintott büszkén.
- Az amivel a nagypapi megölte a szomszédját, aki miatt böribe került és ott halt meg? - örvendtem, a nagyim pedig csak még buszkebben nézett rám, ő maga tanított meg mindent, amit a családunk történetéről tudnom kellett. "A régi emlékek visszatérte után inkább elballagtam a bicskámmal együtt, és hagytam, hogy elfogják Jamie Olivert, aki később megkapta a legnagyobb szégyent, amit egy újságíró kaphatott. Egy másik újságíró irt róla, arról, hogy le kellett takarítsa a kollégája holttestéről a maradék chilaquelest. Még szerencse, hogy a nagyim, aki mai napig él és virul, miután kiderült, hogy összecserélték a halálos betegségről szóló kórlapokat az ő viszereiről szóló kórlapjaival, megtanította neki az igazi mexikói chilaqueles receptjét.
VOUS LISEZ
CHILL HAMILTON, VERSTAPPEN IS THE KING
Fanfiction" HAMILTON A PÁLYÁN, BEVESZI A KANYART, JÖN, JÖN, KISIKLIK, NE, NE, VERSTAPPEN ELŐZ, ELŐZ ÉS MEGNYERIIIIIIII, NEEEEEEE, MÉGSEM, HAMILTON AZ UTOLSÓ PILLANATBAN VISSZAKANYARODIK A PÁLYÁRA, A KÖVETKEZŐ KÖR AZ UTOLSÓ ESÉLY A LEMARADÁS PÓTOLÁSÁRA, VERSTA...