Buna, sunt jimin am 18 ani și sunt tocilar bine eu nu sunt dar așa mi se zice la școală 😒
Nu am prieteni și nici nu cred ca voi avea. Bai sincer abia astept sa vina vacanta de vară mai sunt 2 săptămâni😁măcar în vacanță asta s-a am puțină liniste.
E dimineata mai exact 7:00 și mie imi e somn dar trebuie să ma duc la liceu😐al drq cu de liceu abia astept sa termine o dată. M-am îmbrăcat cu niște blugi și o camasa, imi i-au ghiozdanul imi salut părinți și plec. A da am uitat sa va spun dar sper sa nu va supărați..sunt gay și sincer nu imi prea pasa de ce zic ceilalți. Uite ca am ajuns și la școală prima oră am...coreeana...😑 norocul meu ce pot sa zic😑și mai am și 2 ore😑😑.POV Yoongi.
Hey sunt Yoongi am 19 ani și sunt popularul scoli. Dar Io ma duc la școală doar pt fete sau băieți care vreau sa ma satisfacă. Da nu ma judecați sunt gay și ma mândresc cu asta. Dar singura persoană care nu mi-a ajuns la pat e Park Jimin, nu? Parca așa îl cheamă.. Deci prieteni mei sunt:Jin care are 20 de ani, Namjoon care are 19 ani, J-pope care are 18 ani și e în clasa cu așa-zisul Jimin, Taehyung care are tot 18 ani și e în clasa cu jimin, și îl mai avem pe Jung Kook singurul iepure dintre noi. El are 17 ani. Dar o avea el 17 ani dar a avut mai multe fete/băieți decât mine la pat😐norocul meu ca nu la avut pe Jimin că-l băteam de îi ies au toți morcovi din el. (😂)
Așa înca o zi handicapați de liceu😐👌îi bn😐. Ok.. Ba nu stiu în ce s-a ma imbrac😐. A gata imi iau niște blugi rupți și un tricou cam transparent. Am ajuns la școală și iotel și pe Jimin îi bun acum e șansă mea😁👌Jimin POV
Imi caut o carte în dulap dar ce s-a vezi o venit așa-zisul popular al școli😒 ce drq asta iar vrea să imi propună să ma fut cu el😐😒sper sa nu.
Yoongi POV
Ma apropri de el și se pare că ma văzut😑ghinionul meu😑 dar.. Sa vad eu cât noroc am la propunerea mea👌sper sa accepte😐
Eu:Buna Jimin
Jm:Ce vrei Yoongi😒
Eu:Pai.. Jimin dragul meu, eu vreau multe. În special pe tine.
Jm: Pe mine?
Pai ce crezi că-s fraier și crezi ca nu stiu de ce ma vrei. Pff te îndoi estiEu:Se pare că micuțul Jimin a prins curaj. Așa acum spune-mi ce vreau și te las.
Jimin: Yoongi toată școală știe ce vrei tu.
Eu:Ce vreau?
Jimin:Sa te futi cu toți aia vrei
Eu:Bine poate e adevărat dar mai vreau ceva😏
Jimin:C-ce?
Va urma
Buna sunt Anisia e prima oară când fac o poveste. Sper sa va placa