1

8.3K 197 88
                                    

Her zamanki gibi bir yaz geçiriyordum ailemle tatil yeri olarak İtalya köylerinden bir ev kiralamıştık lüksten daha çok sadeliğe önem veren birisiyimdir.

Bu arada adım Diana soy ismimi bilmiyorum çünkü bebekken terkedilmişim donmak üzereyken bir temizlik görevlisi bulmuş beni ve bir yetimhaneye vermiş sonrasında da bir aile beni evlat edinmiş onların soyadını taşıyorum o zaman baştan başlayalım:

Ben Diana , Diana Bell 18 yaşındayım ve lise son sınıf öğrencisiyim. Dediğim gibi ailemle tatildeyim karşımda yaşlı bir teyzenin kurduğu çok hoş bir takı standı var ben standın içindeki yüzükleri parmağımda denerken bir çift mavi gözün beni izlediğini hissettim kafamı o tarafa çevirdiğimde sarı beyaz karışımı ipek saçlı buz mavisi gözleri ve bembeyaz teniyle dikkatimi çekmeyi başarmıştı gerçekten çok hoş bir görüntüsü vardı, iki saniyelik göz göze gelmemizin ardından annemin sesini duydum

" Diana hadi kızım oyalanma daha gezecek yerlerimiz var"

Düşüncelerimden sıyrılıp hemen annemlerin yanına gittim

2 yıl sonra :

Bu gün üniversite ikinci sınıfın ilk günü, derslerimde başarılı bir kız olduğumdan yazılım mühendisliği okuyordum hemde İngilterenin en iyi okullarından birinde tam burslu, çok iyi arkadaşlar edinmiştim hepsi ile kafalarımız uyuşuyordu ve tabi bir de dünyalar yakışıklısı erkek arkadaşım vardı adı ismi Alex aslında ona aşktan çok dostça bir sevgi besliyorum ve bunun aşka dönüşmesi için elimden geleni yapıyorum.

2. Yılımızın ilk günü olduğundan evde bir telaş vardı ben ise odamda üstümü giymiş kızları bekliyordum gerçekten hazırlanırken kendilerini kaybediyorlardı ama bu halleri çok komikti. Onları izlemeyi bir kenara bırakıp arabaya geçtim

Okula geldiğimizde arabadan iner inmez Alex ile karşılaştık ve direkt olarak dudaklarımızı birleştirdi, istekizce karşlı verip ayrıldığımda kızları da alıp kendi kampüsümüze yöneldim.

8 ay sonra :

7 kasım yani benim doğum günüm bu gün tam 20.yaşıma giriyorum. 

Alex aramız biraz soğuk sebebini bilmiyorum ama benden biraz uzaklaştı eskisi gibi beni dinlemiyor ve değer vermiyor, sanki hayatında yokmuşum gibi davranıyordu. Düşüncelerimin arasında gezinirken kapı çaldı bir kurye elinde kocaman bir kutu ile karşımda dikiliyordu, imzayı atıp eve girdikten sonra Hermione'yi aradım.

" bir kutu geldi eve, haberin var mı ? " küçük bir kahkaha atıp cevap verdi   "Evet tabi ki haberim var, ben gönderdim. Şimdi paketin içindeki elbiseyi giyip güzel bir makyaj yapıyorsun biz de bu sırada çok hoş bir mekanda sürprizimizi hazırlıyoruz" telefonu sıkkınlıkla kulağıma yasladım " iyi de sürprizin ne anlamı kaldı ki söyleyince "
arkadan Ginny bağırdı,
"Diana şuan çok işimiz var görüşürüz" ve ardından da Pansy "evet hadi hazırlan"

Telefon yüzüme kapanınca homurdanarak hazırlanmaya başladım.

**

Mekana geldiğim zaman konfetiler patladı neredeyse tüm kampüs burdaydı. Alex geldi ve belimden narince tutup dudaklarıma nazik bir öpücük kondurdu, sonrasında kulağıma yaklaştı ve  "iyi ki doğdun hayatım" dedi sanırım aramızdaki buzlar bu gece eriyecekti.

Aşırı kısa olduğunun farkındayım ama bölümleri düzenleyip teker teker atıcam ve günde birer bölüm gelecek

Violent / Draco Malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin