Bir gün sonrasında kızlarla moral partisi veriyorduk.Draco'nun anlatımı :
Diana'nın evinden müzik sesi geliyordu. Bu akşamki plana kafam gitmişken Lucas seslendi :
"abi bu gece hallediyor muyuz ?" başımı onaylarcasına salladım.
"evet evet planladığımız gibi, zarar vermemeye dikkat edin "
" merak etme "
..
Diana'nın anlatımından :Sabah berbat bir baş ağrısıyla uyandığımda gözümü açamadığımı farkettim ve ayılmak için yerimde dikleşip patiklerimi giyd- bir dakika patiklerim yoktu..! Anın telaşıyla göz kapaklarımı araladığımla şoka girmiştim. Hiç tanımadığım bir odada hiç tanımadığım bir yatakta uyanmıştım. Gözlerimi ovuşturup etrafa tekrar baktığımda yine aynı görselle karşılaşmıştım, kaçırıldığımı anlayıp çığlık attığımda kapıdan içeriye müdürün odasında gördüğüm adamlardan biri girdi.
" noluyo burada, siz kimsiniz, ne istiyorsunuz! "
"sakin ol yenge " hadi ama ciddi olamazsınız dimi ?! " ne yengesi be "
" ya şimdi şöyl- "
" BENİM BURADA NE İŞİM VAR ! " derken içeriye orta boylu kumral bir çocuk girdi.
" ne oluyor oğlum niye bağırtıyorunuz yengeyi "
derin bir nefes alıp kendimce söylendim.
" hayır Diana bunlar gerçek değil hepsi birer kamera şakası, birazdan şu kapıdan içeriye arkadaşların girecek sakin ol huh "
" yen- " patlamama az kalmışken son uyarımı yaptım. " eğer bana bir daha öyle hitap edersen şu vazoyu kafana yersin, anladın mı ? "Kumral saçlı çocuk pes edercesine bir iç çekti ve iki elini ceplerine geçirerek konuştu.
" tamam Diana şimdi patronu çağırcam, o açıklasa daha doğru olur "
sinirden geniş bir kahkaha atarak dudaklarımı araladım.
" kafayı yicem gerçekten, bu odaya giren 2. kişisin ve hala neden zorla alıkonulduğuma dair tek bir şey söylenmedi, siz benimle dalga mı geçiyorsunuz ?! Yeter artık bu saçmalık sıkmaya başladı, kim senin patronun ya gelsin bana bir açıklama yapsın ! "" Benim "
ensemde hissttiğim nefes ile arkama döndügümde tanıdık bir yüzle karşılaştım.
" ha tamam o zaman canım baştan söylesene sen olduğunu "
odadaki üç kişi de bana aval aval bakınca artık dayanamadım.
" YA SİZ OYUN MU OYNUYORSUNUZ BENİMLE ?! NEDEN BURDAYIM BEN VE SİZ KİMSİNİZ, NE İSTİYORSUNUZ ! "
Sinirden hem gülüp hem de ağlarken son olarak hatırladığım şey bir elin yere serilmek üzere olan bedenimi yakaladığıydı.
*
Gözlerimi hafif araladığımda hala bu lanet yerde olduğumu farkettim ve derin bir iç çektim. Suskunluğumu koruyarak gözlerimi yanımdaki sandalyeye çevirdim. Sarı beyaz karışımı saçlarıyla müdürün odasında gördüğüm o adam gözlerini bana dikmişti.
" uyanmışsın " soğuk bakışlarımı üstünde gezdirerek mırıldandım " maalesef "Uzun süre kimse konuşmayınca ayaklandım ve kapıya yöneldim ama tabi ki karşımda iki tane iri yarı adam duruyordu " çekilir misiniz ? "
Sağ taraftaki içeriye doğru eğilip sandalyedeki adama baktı ve kafasını olumsuz anlamda salladı. Bağırıp çağırmaya gram halim olmadığı için kendimi koltuklardan birine attım." neden burdayım ? "
sarışın adam küçük bir tebessüm edip dudaklarını araladı.
" çünkü iki senedir seni arıyorum ve bırakmaya niyetim yok, bir süre burda misafir olacaksın "
" birini zorla eve kapatmanın misafirlik oldugunu mu düşünüyorsun cidden ? "
" sen bu duruma alışınca emin ol zorla gelmeyecek, simdi biraz dinlen seni seviyorum "
Şaşkınlıkla ağzım açık kapıdan çıkan adama bakarken bazı şeyler kafama oturmuştu. Sanırım takıntılı bir sapık tarafından kaçırılmıştım üstelik sonsuza kadar da bana çıkış yoktu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violent / Draco Malfoy
FanfictionNeden yaptın ? Neden bizi öldürdün , biz bunu haketmemiştik.. * Kendi kurgum