2

3.7K 158 135
                                    

Doğum günüm üzerinden 1,5 ay geçti ama Alex hala aynı davranıyordu gerçekten bir anda ne oldu anlamıyordum bir sevgiliyi kaybedeceğime değil de daha çok bir dostumu kaybedeceğim için üzülüyordum sanki bunu kızlar anlamış gibi birden konuyu açtılar.

" Diana Alex ile aranızda ne var çok soğudunuz birden "

"  aynen sanki ayrılmış gibisiniz "

Ginny öyle diyince bir anda tüm vücudumu ateş bastı ve gözlerim doldu 

" ya kızım Ginny öyle demek istemedi dimi  Ginny?! "
diye tısladı Hermione

"evet evet yani hayır yani niye ayrılasınız ki sadece Alex'in davranışlarından yola çıkarak böyle dedim "

haklı olması gözümdeki zor duran yaşları serbest bıraktı. 

" Ginny defol ! "
" ay evet ben bi gidim yoksa daha da kötü olacak işler "

kendimi biraz toparlayıp konuştum

"Ginny haklı boşuna kızmayın bende aynı düşüncedeyim"  her ne kadar yanımda durmaya çalışsalar da işlerin yolunda gitmediğini biliyorlardı.
"  ya bak düzelir aranız Alex'i buraya çağır bence, en azından konuşun "

"  Hermione dogru söylüyor, hemen olumsuzluğa kapılmayın "  iliskimiz için son çabaları gösterdiğimin farkında da olsam üzülen taraf ben olmamak için yapacaktım.
" evet doğru, ariyim ben "
.

" Efendim Diana "
" bize gelebilir misin hayatım ?"
" kötü bir şey mi oldu ? "
" hayır hayır sadece konuşmak için "
" ugh.. peki "

Telefonu yüzüme kapatınca yeniden gözlerimin ağırlaştığını hissttim.

Ginny'nin yaptığı kahveyi içerken kapı çaldı tahmin ettiğim gibi Alex gelmişti.

Bana ailevi sebepleri olduğunu ve babasının rahatsızlandığını söyledi o yüzden şu sıralar alttan almalıymışım tabi ki de alttan alacaktım o benim hem sevgilim hem de arkadaşımdı.

7 ay sonra :

Okulun kapanmasına son 1 hafta kalmıştı bu sebeple ailemin yanına gidecektim. Son haftalarda ders işlenmediği için Hermione'nin babasından bir haftalık rapor aldım ve müdürün odasına doğru ilerledim. Müdürün odadına girdiğimde 5 tane adam vardı hepsi siyah takım elbiseliydi.

" Bay Cooper müsait bir zamanda geleyim isterseniz "
Adamlardan birisi sorun yok diyince bende izin kağıdını uzattım 

" bu ne için Diana "
" efendim doktor raporu son hafta okulda olmayacağımı bildirmek için " gözleriyle beni uzunca süzdükten sonra dudaklarını araladı  "neden peki Bayan Bell ? Gayet sağlıklı görünüyorsunuz" sinir katsayılarımın gerildiğini hissederek konuştum
" bu kadarının sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum zaten sizden izin istemeye değil haber vermeye geldim eğer bir sıkıntı varsa ailem ile irtibata geçebilirsiniz şimdi izninizle çıkabilir miyim?" Yüzündeki cok bilmiş ifadeyi asla silmeyerek mırıldandı " çıkabilirsiniz bayan Bell "

Kapıyı açmak için adım attığımda birisi dikkatimi çekti buz mavisi gözler, sarı beyaz karışımı ipeksi saçlar, simasını hatırlıyor gibiydim ama vaktim olmadığı için üstelemeden kafamı boşalttım ve odadan çıktım.

Draco'dan anlatım: 

İçeriye birisi girdi ama pek oralı olmadım açıkcası, zaten bu okula gelmemin sebebi bu Cooper'ın bize borcunu ödememesiydi. Sinirden ayağım titrerken bir isimle kafamı kaldırdım 'Diana' evet oydu iş toplantısı için gittiğim İtalya'da tek görüşte kafamda binlerce senaryo yazılmasına sebep olan kız, Diana.

" evet Cooper başbaşa kaldık yine ama bu sefer senden para istemeyeceğim çünkü senden isteyeceğim şey benim için paradan daha kıymetli " az önce Diana'ya sergilediği tavır gitmiş yerine korkak bir tavuk gelmişti.

" lütfen Bay Malfoy bağışlayın canımı yalvarırım..! "
" ah Cooper yalvarman ne kadar hoşuma gitse de istediğim şey değersiz canın değil az önce gelen hanımefendinin bütün bildiğiniz bilgilerini yani ev adresi,ailesi,okuduğu bölüm hepsini istiyorum "
" ama efendim o öğrencinin kişisel bilgileri bunu yapamam "
" Emin misin Cooper ? "

Cebimdeki silaha elim gittiğinde korkudan titremeye başlamıştı bile.
"  t-tamam nasıl isterseniz vereceğim bütün bilgileri"

.

Diana'nın anlatımı :

Sabah kalktığımda bavulumu hazırlayıp aşağıya indim ve kızlarla veda ettikten sonra dışarıya çıktım. Dikkatimi direkt olarak çeken şey ise büyük yük kamyonlarıydı. Yeni birinin taşındığını varsayarak arabama bindim ve aile evinin yolunu tuttum.

Draco'nun anlatımıyla

Diana'nın evinin adresini öğrendikten sonra yan evlerini de ben satın aldım ve pencereleri siyah camla kaplattım. Diananın odasına bakan tarafı da kendi odam yaptırdıktan sonra yanımdaki elemana talimat verip hakkında daha çok bilgi toplaması istedim. Bu evde kalmayacaktım sadece onu gözetlemeye gelecektim, tamam belki şu an yanlış yapıyorum ama bir kez daha kaybetmeye katlanamazdım o yüzden bu tür yanlışlar benim gözümde gayet bormaldi.
Programı hazırlatmıştım, Diana 1 hafta boyunca ailesinin yanına gidecek döndüğünde de Alex'in onu aldattığını öğrenecek, evet onu Alex'ten  ayıracaktım ama zaten kızı 5 aydır aldatıyormuş. Tabi aldatıldığını öğrenince biraz yıkılack ama hiç öğrenmemekten iyidir dimi ?

.

.

Bir haftalık tatilim bitmişti ve eve kendimi zor atmıştım duş aldıktan sonra güzel bir uyku çektim ve telefonuma art arda bildirim gelmesiyle gözümü açtım saat sabah 10' du
bilinmeyen bir numara bana mesaj atmıştı daha doğrusu bir adres, altında da
'gel ve gerçeklerle yüzleş tabi sevgiline güveniyorsan orasını sen bilirsin ' yazıyordu .

ne yani Alex beni aldatıyor muydu, saçmalık !
....
ama gitmekten zarar gelmez en azından içim rahat eder kafasıyla evden ayrıldım ve hemen yola koyuldum. Çok korkuyordum şüphelerimin gerçek olmasından, yanılmak için her şey yapardım içimden lütfen yapmamış olsun diye gecirirken adrese gelmiş olduğumu farkettim.

Direkt kapıya yöneldim ve kırarcasına çalmaya başladım. 4 veya 5. vuruşumda karşımda bir kız belirdi.

" buyrun kime bakmıştınız " kalbim ağzında atarken titreyen dudaklarımla mırıldandım.
"çekil şurdan "

içeriye girdiğimde kız arkamdan nereye diye bağırıyordu bütün odaları gezdim ama hiçbir şey bulamdım. Mutlu mutlu merdivenleri inerken duştan yeni çıkmış bir adet Alex gözüme çarptı.

Dünyam başıma yıkılmıştı, nefes alamadığımı çok net hissedebiliyorum.
Alex kendini açıklamaya çalışırken akmak icin direnen tek damla göz yaşımı tuttum ve tek kelime edemeden evden çıktım, daha da çok şey hakediyordu ama tüm gücüm alınmış gibiydi.
Eve geldiğim gibi odama çıktım ve yatağıma uzanıp düşünmeye başladım, bunları hakedecek ne yapmıştım ?

Violent / Draco Malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin