Chapter:1 (The beginning)

595 56 30
                                    


Jimin:

Zing ni eng mawi tak in ka mit a rawn chhun chuan  ka meng siar² a, thli thaw te chuan tukverh parda te chu a rawn chhem leng siau² bawk a, vawiin chu khaw awmdan a nawm hmel hle mai a thiang tha bawk si, ka dinglam a mu thaw ri set² pawh chu ka va en a tui takin alo la muhil a.

Nizan lam a kan thiltih te ka ngaihtuah chhuak a Kookie hmel en pah chuan ka nui ver² a. Hepa hi chu ka hmangaih takzet engtikah mah chan ka duhlo bawk. Ka tan chuan ka engkim a ni.

"Kookie tho tawh rawh"a beng bulah chuan zawi te in ka va ti a.

Kook chu rawn harh in a mit pawh meng tha mang lo chuan a bunny smile ngei mai chuan min rawn nuih sen² a.

"Vawiin chu nileng a i bul a mut mai hi ka duh"tih pah chuan min rawn kuah a.

"Hey tho rawh mut i tum leh tak² ange school i kal lo ngun tawh si a tha lo ang"

"Ka babyboy hian min ngai ve miahlo ami"

Kook chu a hmui ti pawrh tar chung chuan a rawn tho a. Mi luhlul tak leh tih har tak a nih vang hian a duh anga awm hi a tum tawp thin a, tuman an dal ngailo bawk. Nasa tak a ka thlem hnu chuan school kal tur chuan a in siam ve ta a.

"Kookie in school ah chuan kalo kal ve thei tawh mai lo ami"tih pah chuan a tie chu ka siam sak mawlh² a.

Jungkook chu a ngawi reng ringawt a darthlalang a in en pah chuan a sam chu a siam mawlh² a.

"Kookie ka biak che chu"ka tap deuh pur tawh a.

Ka hmangaih bulah hi chuan ka pangchang in ka rilru a no em² a amah ah ka in nghah em vang hian engkim ah a thu angin ka awm vek zel bawk. Mahse thil engkim ah min control lutuk hi chu ka thin a rim deuh thin.

An school a kal ve ka duh thu ka sawi apiang hian a phallo ve ziah bawk.

"Hey... baby tap mah ta che tinge?"tih pah chuan min rawn kuah a.

"Kookie min zahpui tiraw?"

"Jimin engemaw i sawi le ka hmangaih che tih i hriat kha"Kook chuan ka mit ah tak chuan a rawn en a.

"Mipa ve² kan in ngaihzawn vang hian i zak a ni tiraw? Chuvang chuan in school a kalo luh ve pawh i phallo a in school ah chuan mipa dik tak angin hmeichhia te pawh i awmpui thin tih ka hre vek asin"

Ka mittui tla chu ka dang thei thlawt lo a ka tap ta vak² a.

Kook chuan inthiam loh hmel tak chuan min rawn en a. Ka mittui rawn hru hul pah chuan

"Baby enteh kan in kar hi midang in an hriat chu ka hlau ngei alom, chuan hmeichhia pawh ka awmpui thin, mahse han ngaihtuah ve teh kan school ah ilo kal ve nih chuan min hriatchhuah hun a awm ngei² dawn a, kanu leh pa ten an hriat leh phei chuan kan awmdun thei tawh dawnlo asin"

Engmah sawi lo chuan ka mittui chu ka hru mial² a. Keimah chauh kalo in ngaihtuah a Kook tan pawh alo harsa ve thin tho tih chu kalo hrethiam pha ngai miahlo. Ka inthiam lo let ling zawk hial a.

"Kookie ka tihpalh aw"aw tham tiak chuan ka han ti a.

Kook chuan nui ver² pah in min rawn kiss a.

"Inthiam lo mah ta che ka hrethiam lutuk che lom ka Baby Angel inih kha nui rawh le"tih pah chuan ka hnar ah a piai nawk² a.

________________


Jungkook:

"Kook lo kal teh" Jin hyung in a rawn tih chuan a lam pan in ka va phei a.

"Ka assignment hi lo ti zo vek ang che"tih pah chuan a notebook chu ka lamah a rawn theh phei a.

"Fuck! eng vanduaina nge ka tawh leh tak hi hetiang em² a tam hi ka tih zawh theih i ring ami"Jin hyung chu rum deuhin ka melh hrawk a.

My Baby Angel X My Baby Bear | JIKOOK X TAEKOOKWhere stories live. Discover now