Chapter:4

240 40 48
                                    

Kook chu a dam that tawh vangin Monday tuk atang chuan school kal turin a insiam leh ta a.

School kal hma chuan Jimin chu an school ah thlah hmasa in an school lamah chuan a bike chuan a in khalh phei ve nghal a.

School a thlen chuan anlo bengchheng hlawm hle a, a then chuan Friday a alo kal loh chhan te chu anlo zawt sap² a.

Heihi lawm centre of attraction an tih chu. Anlo bawr luih² vang chuan a ning deuh a school building chung ah chuan a chhoh san ta daih a.

A spot lam chu pan nghal in a thil hmuh vang chuan a ding deuh chawt a.

Tae chu lekha zir tih hriat takin a lehkhabu Keng chung chuan alo phun bul² a. Kook chuan Tae chu nuih suk in a va pan hnai a.

Tar chuan Kook a hmuh chuan a phu deuh zawk a. Engah mah ngailo ang takin a lehkhabu chu a en san leh daih a.

"Enge ka spot an kher ilo awm a"tih pah chuan Kook chu Tae bulah chuan a va thu a.

"Tinge Friday ah ilo kal loh a?"

Tae chuan a hmui chu ti pawrh tar in lungawi lo tih hriat tak chuan Kook chhan na nghak chuan melh kur a.

"Tinge minlo ngai deuh ami?"

Kook chu a khi suk a.

"Ka damlo a"

Kook a damlo tih a hriat chuan Tae chu a hlauthawng leh hnu hnawh a "Engmaw i damlo maw? Tunah i tha tawh em, nilo ila damlo deuh a ni maw tinge ilo kal duh a i tha tak² em"Tae chuan alo ti vat a.

Kook chu a nui hak a Tae mitah tak en chung chuan "Ka dam tawh alom"alo ti sap a.

Tae chu a zak leh deuh a ngawi reng chuan hmun dang a melh ta daih a. A lehkhabu ken te chu a sik melh² a. A awmdan vel chu Kook chuan cute a tih em vang chuan nui sen² chung chuan a en reng ringawt a.

                              *********

Tae leh Kook chu an awmdun hnem tulh² a an in ngaina sawt hle a. An pahnih chuan an awmdun deuh chawt thin a. An classmate te mak tih pawh a hlawh deuh hle a.

Chutih lai chuan Tae chuan Kook chu thian ang chauh pawh nilo in a ngaina em² tawh a. Kook erawh in a awmdan engmah chu a hrethiam hauh lo thung.

School ban alo hun chuan Tae chuan Kook chu alo nghak ran a. Kook lo kal a hmuh veleh chuan phur takin alo ko vat a.

"Kookie lo kal teh"

Jimin in a koh dan thin ngei a Tae in Kook a koh chuan Kook chu a ding deuh chawt a. A rilru ah Jimin hlir a rawn lang nghal zut² a.

A rilru chu a buai takzet tunlai hian Jimin a ngaihsak ngailo hle tih te chu a hrechhuak a. Nizan lawk ah pawh Jimin chuan Kook chu chhuah thawven pui ah a sawm a mahse Tae nen an in biak laklawh em vangin amah a chhuak mai turin alo ti deuh hmuk kha ni a.

Inthiam lohna hlir chuan a khat nghal a. A baby angel rilru alo ti na hle dawn tih te chu a ngaihtuah a.

Tae in a ko tih pawh chu ngaihtuah tawhlo in a bike chu a la chhuak vut a. Tae chu a tlanchhuah san ta daih a.

Tae chuan mak ti deuh in ngawi rengin Kook chu a en reng ringawt a. Thil hmanhmawh thlak a awm thut ah ngaiin ngaih tha tak chuan amah chuan a haw ve mai a.

                                  ****

Kook chuan Jimin lam hman ngei tumin an school lam pan chuan chak takin a tlan a.

Jimin chu an school bul a park ah chuan a va hmu nghal a, mahse a bul a thu ve mipa dang a va hmuh chuan a sa nghal phat mai.

A bike chu ti ding in Jimin te awmna lam chu a va pan nghal a.

"Baby enge ilo tih a"nui sang pah chuan Jimin leh a thut pui pa bul chu a pan phei a.

Jimin chu Kook rawn kal thut vang chuan mak tih hmel deuhin alo en a.

Kook chuan Jimin mit atang a mittui rawn chhuak chu a hmuh hmaih hauh lo.

"Baby tinge ilo tah a a ni hian a ti tap che em ni"Kook chuan a thinrim na chu a control thei hauh lo.

Jimin thut pui pa awm a tham pah chuan"Nang hian ilo ti tap ami? Hrep tak chuan tu phiangsen nge maw inih le"a han ti a.

A thinrim lutuk vang chuan a aw te chu a khur hlak² a.

"Nilo Kookie a ni te hi chu kan class ami a nih hi ka tap lai a hmuh vangin ka bulah a rawn kal mai² alom engtin mah ti suh thlah rawh "Jimin chuan Kook kut chu a rawn la sawn a.

Chutia Kook thinrim hmel hlauhawm lutuk a hmuh chuan Jimin thianpa chu rang takin a tlan sawn nghal a.

"Kookie enge i hriat a--"Kook chuan Jimin chu duhthawh takin a kiss nghal bawrh² a.

"Baby tinge ilo tah a"An in lak hran hnu chuan Kook chuan Jimin biang a dawm pah chuan a han ti a.

Jimin chu inthiam loh hmel tak chuan"Vawiin chu haw pui tur ka neilo a nidang a ka haw pui thin alo kal silo a" alo ti sap a"Kookie ka tihpalh lutuk ka tap ve ringawt a keimah a haw ka hreh em a ni"

Kook chuan Tae a thlah haw ziah thin vangin Jimin chu alo theihnghilh daih thin a, lam tur pawh in a kal tawh ngailo tih te chu a hrechhuak a. Inthiam lo tak chung chuan Jimin chu a kuah a.

"Baby keima thiam loh vek alom ka rawn lam ngai silo che a ka tihpalh lutuk"

"Kookie a ho lutuk haw tawh ang vawiin thil thleng hi chu theihnghilh hmak rawh"nui sen² chung a Jimin in a rawn tih te chuan a inthiam lo lehzual a.

Hetiang em² a rilru thianghlim angel ang mai a mawi rilru a tih nat vang chuan Jimin chu a theih ang tawk a hmangaih tak a enkawl that lehzual a tum sauh a.

Thla tam tak chhung an cheng dun tawh a Jimin chuan Kook chu a hmangaih em² a. Kook hi a thinrim hma in thil a la serious thei hle tih a hre bawk a, chuvang chuan a thu hnial lo in a duh loh dan a Kook a awm pawh chuan engmah sawisel lo in a tuar tlawk² thin a.

A thinlung zawng² in Kook chu a hmangaih em a ni.

                               ********

In an thlen chuan a tlai deuh ruih tawh a.

Room ah chho nghal in an in thlak a.

"Baby mipa dang nen in awmdun ka hmuh hian engtinnge ka awm thin tih i hre duh em?"tih pah chuan Jimin in thlak lai chu Kook chuan hnunglam atang chuan a rawn kuah a.

"Kookie kha te chu kan sawifel vek tawh kha in thlak vat² ila zanriah ei turin in buatsaih tawh zawk ang"

Kook chuan Jimin chu a kuah nghet sauh a.

"Sawifel tawh mah ila hrem na kala pe hlei nem che"a khi suk a Jimin hung chu zut thla in a mawng chu a tham sak a.

"Kookie khaw-khawngaih in"Jimin chu alo thaw hlawp² a.

Kook chuan a nghawng ah fawp in a mawng ah chuan a tham sak leh a.

"Hrem na tuar turin in buatsaih rawh baby ka dim dawn miahlo che nia"


End of Chapter:4__

********************

Ka update khat tih ka hria sorry lutuk.

Ka rawn active deuh tawh ang theih phei chuan nitin dah kalo tum tawh ang, zanin chu dah loh ai ah tlem ka rawn dah zuai nih hi.

Proof reading awmlo nia mistake ka ngah maithei bawk.

💜Borahae💜






My Baby Angel X My Baby Bear | JIKOOK X TAEKOOKWhere stories live. Discover now