*1*

59 6 0
                                    

-Ждите заказа!-(Czekaj na rozkaz!)-usłyszałam w słuchawce.

Aktualnie znajduje się na statku T.A.R.C.Z.Y , mając za zadanie pilnowanie zakładników .Kim jestem?Jestem żołnierzem 54 inaczej zwanym Czarną Mambą. Mam brązowe oczy i włosy ,173cm wzrostu i 25 lat.Jestem udoskonaleniem Zimowego żołnierza , lecz jeszcze nie dokończonym projektem.Urodziłam się w siedzibie Hydry, najgorszej organizacji na świecie.Czemu tak uważam?Zauważyłam duża różnicę między światem w którym żyje , a świecie innych ludzi.Dokładnie było  to 15 lat temu , kiedy odbyła się moja pierwsza misja.

-Пойдите, получите данные-(Idź pobierz dane)-znów powtórzył się głos dowodzącego.

Po tych słowach  skierowałam się na drugą stronę statku.Szłam spokojnie ,lecz czujnie.Nagle zauważyłam przelatującą tarczę naprzeciwko , która zwaliła z nóg naszego agenta.Szybko skryłam się za ścianą , czekając na dalszy ciąg wydarzeń.

Pov.Steve

Zwaliłem następnego agenta Hydry , kierując się dalej.

-Natasha!-krzyczałem szeptem do słuchawki , aby nie zdradzić swojego położenia.

-Natasha!Idź pomóc Rumlowi!-mówiłem z nadzieją że chociaż usłyszy.Nagle poczułem jak ktoś dusi mnie sznurkiem .Szybkim ruchem schyliłem się mocno , a przeciwnik przeleciał nad moją głową, lecz wylądował.Spojrzałem na przeciwnika i ze zdziwieniem stałem patrząc na kobietę.

-Nie widziałeś nigdy kobiety ,Kapitanku?-powiedziała.Miała rosyjski akcent i wyglądała na 25 lat.Brązowe włosy i oczy .Szybka , wysoka i zwinna. Zaczęliśmy walkę.Nie powiem, ale jest świetna .Powalczyłem z nią chwile i przypomniałem że mam ważniejsze sprawy do zrobienia, więc znokałtowałem ją tak , aby uderzyła głową o ziemie .Mój plan  chyba wypalił widząc po chwili nieprzytomną szatynkę.




***************************************************************************************

Hejka ,dzisiaj pierwszy rozdział .Wiem że krótki , ale to tak na rozgrzewkę .Następne będą dłuższe ,Postanowiłam że rozdziały będą pojawiać się dwa razy w tygodniu ok. godziny 18.Mam nadzieje że rozdział się spodobał , jeśli tak to proszę was o komentarz czy warto pisać.

Dzięki, miłego życia!

(271 słów)

Help? Bucky Barnes *zawieszone*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz