Harry kahvesini almış,arkadaşlarıyla okulun kantininde oturuyordu. Diğer sınıflar dersteydi ama onların hocası olmadığı için dışarıya çıkmışlardı. Hermione ve Pansy ise görüntüleri kimin çıkardığını bulmaya çalışıyordu.
"Harry bize biraz yardım eder misin?"
"Size Draco olduğunu söyledim zaten."
Pansy kafasını onaylamaz bir şekilde salladı.
"Hayır,Draco olsa o kadar kolay bulamazdın."
Harry kaşlarını kaldırdı.
"Kabul ettiği halde nasıl savunabiliyorsun?"
"Nasıl kabul etti?"
"Ona yazdım ve o-"
"Mesajları göster."
Telefonunu çıkarıp uzattı.
"O yapmamış"
"Hadi ama Pansy"
"Harry,Draco'da benim arkadaşım ve bunu yaptığını düşünmüyorum."
"İstediğini düşün,ben gidiyorum."
Harry masadan kalktı,tam çıkacakken Draco'ya çarptı ve elindeki sıcak kahve Draco'nun üstüne döküldü.
"Kör müsün Potter?"
Harry cevap vermeden elindeki kahve kutusunu hemen yanındaki çöpe attı,tam gidecekti ki Draco onu durdurdu.
"Ne istiyorsun gerizekalı?"
"Sesini çıkarma ve benimle gel."
"Sence seninle bir yere gelir miyim ben?"
"Ya gelirsin ya da bir fotoğrafını daha yayarım."
Harry yutkundu ve derin bir nefes aldı.
"Artık alıştım,umrumda değil yani."
Draco bir şey söylemek için ağzını açtı ama sonra geri kapattı.
"Bırakacak mısın?"
Draco aniden kolunu bıraktı ve sanki iğrenç bir şeye dokunmuş gibi eline baktı. Harry gözlerini devirip arkasına bakmadan okula girdi.
Draco ise yarım saat okulda soyunma odasını aradı çünkü kafası çok başka yerdeydi. Soyunma odasına girince zil çaldı ve içerisi dolmaya başladı. Rahatsız olduğu için hepsinin çıkmasını bekledi. Herkesin gittiğinden emin olduğunda tişörtünü yavaşça kaldırdı. O sırada içeriye Harry girdi,fazla bakmamaya özen göstererek önüne döndü.
Ne kadar yandığına bakmak için lavabonun aynasına baktı ve sonra gözleri yavaşça arkasındaki Harry'e kaydı. Vücudunu inceledi,zannettiğinin aksine daha güzeldi.
Ne düşündüğünün farkına varınca gözlerini kaçırıp kendi vücuduna baktı. Aşırı yavaş davrandığı için yanan yerleri biraz canını yakıyordu. Ağzından refleks olarak bir inleme çıkınca Harry ona doğru döndü.
"İyi misin?"
Draco ona dönüp cevap verecekti ki onun zaten hemen yanında olduğunu fark etti. Harry bir yanan yere bir de Draco'ya baktı ve bir şey demeden odadan çıktı. Draco arkasından anlamayan bakışlar atıp önüne döndü. Dolabından yeni bir tişört çıkardı ve üstüne giydi.Harry tekrar aniden içeriye girdi.
"Üstünü çıkar."
Draco kaşlarını kaldırıp ona döndü.
"Ne dedin sen?"
"Sevişmeyeceğiz Malfoy,üstünü çıkar."
Bir şey demeden üstünü çıkardı, Harry cebinden kremi çıkardı ve yavaşça sürmeye başladı. Garip bir şekilde Harry ona dokundukça içinden bir şeyler oluyordu. Gözlerini kapattı ve bitmesini bekledi.
"Gözlerini açabilirsin."
Harry işini bitirmiş dolabını topluyordu. Draco tam arkasında durdu ve kulağının arkasından fısıldadı.
"Fotoğrafları ben yaymıyorum."
ne fotografi kardesim gosterin biz de bilelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
homophobic || text • drarry
Fanficjustharry;homofobiksin galiba dragon;öyleyim justharry;homofobikler genelde gizli gaydir justharry;şimdi kendi kendine kendinden nefret edebilirsin justharry;kolay gelsin