Vazgeçmek, kolay bir kelime ama yapması çok zor. Seversin, değer verirsin, her bir zerresine aşık olursun ama umutlar tükenir herşeyin tükendiği gibi... Aşkın,özlemin,sevginin,değerin tükendiği gibi. Ya o kişinin yıkıldığı hayalleri son umuduysa? Ya o mutlu diye o da mutlu oluyorsa? Siz sırf o mutlu, gülüyor diye mutlu oldunuz mu? Güldünüz mü? Ben mutlu oldum, güldüm. Sırf o mutlu, gülüyor diye... Ama o hiç bir zaman beni görmedi, görmezden geldi aşkımı, inanın onu benim kadar yürekten kimse sevmedi. Benim ilk aşkımdı, sonumdu tâ ki beni sevmedigini söyledigi uzun yazıyı yazarak, ona olan aşkımı öldürdü, soğudu. Artık ateş bile yakılsa o soğukluk geçmez. Ben onu değil, o beni kaybetti. Sevildiği günleri mumla arayacak, o zaman beni çok sevdi diyecek ama herşey çok geç olucak. Ben başkasının olucam sen ise seni sevmeyen sürtüğün biriyle mutlu olucaksın. Benim tek günahım ise seni sevmekti, senin tek bir suçun ise beni anlamayıp, sevmeye çalışmamandı. Benim senle hayallerim vardı gerçekleşmeyecek kadar güzel hayaller. Sen o hayalleri yıktın, mahfettin,kalbimi paramparça ettin. Söyle şimdi o kalp eskisi gibi düzelir mi? Hayallerle, umutlarla, mutluluklarla dolu kalp düzelir mi? Düzelmez. Kalp bir kere kırılır, paramparça olur eski haline dönmez. Geçmişte ne kadar hata yaptıysam da bedelini ödedim, ama hatalarım olsa bile aşkımdan vazgeçmedim, geçemedim olmadı. Aşk o kadar yenilmez bir duygu ki, ona karşı yeniliyorsun her zaman Aşk kazanıyor. Sadece umut koyuyor insana o kişinin yıkıldığı son umutlar... Bir süre ağlarsın ama sonra ağlama seslerin geçer neden mi ? Yorulursun, tükenirsin hiçbirşey istediğin gibi olmaz. Aşk acısı bu kolay kolay geçmez. Özlemden bile daha kötü bir duygu. Şimdiki aşama ise unutma, vazgeçme aşaması! Zor olucak ama herşeye çare zamansa Aşka' da zaman çare...herşeyi zaman gösterir. Bana dedi ki uzun mesajında "değmem bak benim içinde ağlama" dedi. Sen bunları yapmayı kolay mı sanıyorsun? Senin gülüşünü, bana olan bakışlarını, kokunu, kızmanı, mutlu olmanı unutmayı kolay mı sanıyorsun? 2 yılda sev sonra hiç birşey olmamış gibi devam et hayatına onu sevmeden. Tamam yaptık diyelim, ya seninle bulunduğumuz ortamlar, ilk tanıştığımız yer, karşılaştığımız yer o yerlerden geçip seni hatırlamıcak mıyım? Fotoğrafın karşıma çıktığında seninle olan anılarımı hatırlamıcak mıyım? Karşıma çıktığında hatırlamıcak mıyım? Eğer bir gün biri hayatına girerse içimde ağlarım, canım yanar ben engellesem bile kalbim buna müsade etmez. Ben seni severken sen başka birini seviceksin nasıl olucak bu? Hiç mi canın acımıycak, vicdanın sızlamıycak? Eyvallah ben bunu kalbimin derinliklerine gömer, canım yanarak kabullenirim. Ben alıştım sensizliğe, her gece buz gibi duvara yaslanıp fotoğraflarına bakıp ağlamaya...Sen sadece mutlu ol sevdiğim, gülüşlerin hiç eksik olmasın. Ya vazgeçicem aşkımdan gömücem kalbimin derinliklerine seni sonsuza kadar ya da canım daha da yanana kadar sevicem seni...
CANLARIM YENİ BÖLÜM GEÇ GELDİ KUSURA BAKMAYIN. DİGER BÖLÜM ERKEN YAYINLAMAYA ÇALIŞACAGIM. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM OKUYAN VE BEĞENENLERE TESEKKUR EDERİM. BU BÖLÜM İCİNDE VOTE VE OKUMANİZİ YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM. BİR DAHAKİ BÖLÜME GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜZ. :) ^_^ :* -BGMYKSL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Hikayeler
RomancePlatonik bir kız çocuğa olan aşkını anlatıyor, duygularını,düşüncelerini ve hikayesini...