Pohled Severuse:
Byl deštivý zimní den když se Severus probudil. No spíš ho probudil jeho otec. Jako vždycky tím ,že řval na mamku. Táta Severuse byl mudla ale jeho mamka byla čarodějka. Severus se rychle oblékl a běžel ven. Ptáte se proč? Aby ušel výprasku od otce. A taky aby se nemusel dívat jak otec matku týrá. Najednou mu došlo že jsou Vánoce. Rychle napsal dopis Lily. Miloval ji ale ona si myslela že je to prostě její kámoš. Běžel domů a podíval se do váčku kde měl uspořené peníze. Věděl že to bude jen pár korun protože většinou když mu mamka pár korun schovala tak si je táta vzal na pivo. No prostě žádná sláva. Promnul si oči. Přepočítal si to. A měl 345 Kč. Pro něj to bylo nesmírné bohatství. Rychle si peníze vzal do kapsy a utíkal do obchodu. Koupil malý dárek Lily. Běžel domů k sově vyslechl si nadávky. A poslal dopis.
Omlouvám se za nesmírně krátkou kapitolku. (Jestli se tomu dá říkat kapitola)A taky se omlouvám za to že to není v kouzelnických penězích (já jim moc nerozumím). Ale vlastně je to jedno protože to stejně pravděpodobně nebude nikdo číst (kdo by to taky četl že). Snad se vám kapitolka líbila. Mějte se hezky 😉. Doufám že jste přežili třetí (druhou když nepočítáme úvod) kapitolu této knížky ve zdraví. A taky se omlouvám za gramatické chyby protože dnes jsem si to nekontrolovala 100 krát ale jen 5 krát. Tato kapitola nekapitola je velice cringe protože jsem nekontrovala míru cringe.
ČTEŠ
Love hurts (Snily)
FanfictionPříběh Severuse Snapea a Lily Evans. Je to fanfikce. Ale nečekejte žádné 13+ scénky. Žádná z těchto postav mi nepatří.