Vypravěč:
Byl deštivý den, když se Lily probudila. Byly vánoční prázdniny, takže se probudila doma. Celkem normální, že? Pak uslyšela jak něco cinká a klepá na dveře. Bylo to v době, kdy ještě žádný lord Voldemort nebyl. Lily vstala z postele a šla se podívat ven. Měla jen pyžamo, ale bylo jí to jedno. Věděla totiž, že to asi bude pošta. A překvapivě byla. Lily bylo v té době asi dvanáct. Šla do kuchyně a zjistila, že už jsou rodiče vzhůru. Podívala se na hodiny, už bylo půl jedenácté.
Máma: Dobré ráno ty ospalče. Že ty jsi byla zase vzhůru do noci?!
Lily: Četla jsem si no. Jinak dobré ráno mami.
Máma: Dobré dobré
Táta: Dobré ráno Lily
Lily: Dobré ráno tati!
Máma: Už přišla pošta?
Lily: Jojo přišla.
Máma: Tak se pojďme podívat kdopak nám to píše.
Vypravěč: Lily rozdala všem dopisy. A uviděla malý balíček. Přinesla ho s poštou a vůbec si ho předtím nevšimla. A byl pro ní. Tázavě se podívala na rodiče. Podala balíček mamce.
Máma: Co já s tím někdo to poslal tobě ne mně. Usmála se.
Vypravěč: Lily se podívala na balíček. Poslal jí ten balíček Severus. Severus byl Lilyn kamarád. Lily se musela usmát. Nejdříve si přečetla dopis stálo na něm:
Milá Lily, tohle je dárek k Vánocům. Chtěl jsem to poslat už dřív ale byly problémy se sovou a tak dále. Snad se ti bude dárek líbit.
Vypravěč: Dárek byl zabalený v balícím papíře. Lily balící papír rozbalila a našla v něm krabičku. Připadalo jí to rozbalování jako u matrijošky.
Když otevřela krabičku rozzářili se jí oči. V krabičce byl...
Pokračování příště 🙂
Taky tak nesnášíte když vás přeruší ve čtení když je to nejnapínavější? Nebojte u mně to bude často 😉
Omlouvám se za krátkou kapitolu příští kapitola bude možná delší. Jinak doufám, že jste přežili tenhle cringe.
ČTEŠ
Love hurts (Snily)
FanficPříběh Severuse Snapea a Lily Evans. Je to fanfikce. Ale nečekejte žádné 13+ scénky. Žádná z těchto postav mi nepatří.