𝖧𝖺𝗋𝗋𝗒 𝖯𝗈𝗍𝗍𝖾𝗋'𝗌 𝖯𝖮𝖵
𝖮𝗈𝖿 𝗂 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗐𝖾 𝖻𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈,𝖡𝗅𝖺𝗂𝗌𝖾,𝖺𝗇𝖽 𝖯𝖺𝗇𝗌𝗒. 𝖨 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾𝗇𝗍 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖦𝗂𝗇𝗇𝗒,𝗆𝖾𝗁 𝗐𝗁o 𝖼𝖺𝗋𝖾𝗌 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒
𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗐𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖡𝗅𝖺𝗂𝗌𝖾 and 𝖯𝖺𝗇𝗌𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗇𝗈𝖽𝖽𝗂𝗇𝗀 I 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖱𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖧𝖾𝗋𝗆𝗂𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗂 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 "𝖮𝗁 𝗎𝗁𝗆 𝗁𝗂 𝖱𝗈𝗇,Hermione,𝖺𝗇𝖽 𝖧𝖺𝗋𝗋𝗒" 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖧𝖺𝗋𝗋𝗒 𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝖻𝗂𝗍.
𝖨 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽 "𝖶𝗁𝗒 𝗁𝖾𝗅𝗅𝗈 𝗍𝗈 𝖡𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅." 𝖧𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌. 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖬𝗋𝗌.𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒,𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝗍/rut 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋. 𝖲𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗋 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖺𝖼𝗍 𝗈𝗋 𝖽𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝖧𝖾𝖺𝗍/Rut. 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾 𝖾𝗇𝗍𝖾𝗋 𝗐𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈,𝖡𝗅𝖺𝗂𝗌𝖾,𝖺𝗇𝖽 𝖯𝖺𝗇𝗌𝗒 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖨 𝗌𝗂𝗍 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈,𝖡𝗅𝖺𝗂𝗌𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝖱𝗈𝗇,𝖧𝖾𝗋𝗆𝗂𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖯𝖺𝗇𝗌𝗒. 𝖨 𝗐𝗂𝗇𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈𝗎𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗀𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗍𝗍𝗈𝗆 𝗅𝗂𝗉 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝗈𝖺𝗇 I 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄? "𝖦𝗈𝗈𝖽 𝖣𝖺𝗒 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌!" 𝖬𝗋𝗌.𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝖦𝗈𝗈𝖽 𝖽𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗌𝗌𝗈𝗇. 𝖳𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗌𝗌𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗈𝗐 𝗈𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗂𝖿 𝖺 𝖮𝗆𝖾𝗀𝖺 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝖺𝗍.
"𝖮𝗄 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖮𝗆𝖾𝗀𝖺'𝗌?"𝖬𝗋𝗌.𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗌𝖺𝗐 𝖡𝗅𝖺𝗂𝗌𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗋𝖺𝗂𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗂 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝖺 𝖻𝖾𝗍𝖺 𝗈𝗋 𝖺𝗇 𝖺𝗅𝗉𝗁𝖺 𝖺𝗍𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 did𝗇𝗍 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋. "𝖢𝗈𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾." 𝖬𝗋𝗌.𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖬𝗋𝗌.𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒.
𝖬𝗋𝗌.𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽 how they get heat every full moon. "Omega's and Beta's get their heat's in every full moon, the Alpha's has this thing called rut where it is also like heat but were gonna talk about it next time." 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 I did not know any of this exept for the Alpha's heat thing called rut.
I saw Draco that he keeps lookong at me and when I catch him looking at me he blushes so hard he was like Ron's hair. 𝖣𝗈𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾𝗌 𝗆𝖾? 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺m𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾.
𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖬𝗋𝗌.𝖶𝖾𝗇𝗇𝗒 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗂 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐 𝗆𝖾 𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺𝗌𝗄 𝗁𝗂𝗆 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.
YOU ARE READING
𝙱𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝙿𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎 / Happy Ever After
FanfictionCOMPLETED! 𝑊𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑌/𝑁- 𝐶ℎ𝑎𝑛/𝑆𝑎𝑛/𝐾𝑢𝑛 𝑆𝑙𝑜𝑤 𝑈𝑝𝑑𝑎𝑡𝑒𝑠 Harry,Ron,and Hermione known as the Golden trio meets Draco,Blaise,and Pansy also known as the Silver trio. What will their reaction be when the meet up and see eachother...