Siyah Gözlü Çocuklar 2

7 4 4
                                    

SELAM AŞOKLARIM.

NASILSINIZ BAKEM...

İYİ OKUMALAR

HİKAYE

Sabah kafamın hemen üstünde 2 tencere kapağının birbirine vurulma sesi ile uyandım.

Kaira-Tanrım lavin aklını mı kaçırdın sen.

Lavin-Günaydın knks.

Kaira-Offff.

Kafamın üstüne bir yastık altına bir yastık koydum.Ve tekrar uyumaya çalıştım.Lavin yastıkları çekiştirmeye başlamıştı.Kafamın üzerindeki yastığı almasıyla yere popo üstü düşmesi bir oldu.O poposunu okşarken ben gülmeye başlamıştım.Bana üzgün bir suratla bakarak.

Lavin-Ya ne gülüyorsun.

Kaira-Tanrım ağlıyorum gülmekten.

Lavin-Bu kadar güldüğüne göre artık uyanmışsındır.

Kafamı salladım ve terliklerimi giyip lavaboya gidip işlerimi hallettim.Aşağı indiğimde azım açık bir şekilde sofraya baktım.Tanrım dün akşam yemeği yemiş miydim ben.

Lavin-Olum gıdlıktan çıkmış gibi bakma.

Kaira-Akşam yemeği yedim mi onu bile hatırlamıyorum.

Lavin ile beraber masaya oturup.Yemekleri silip süpürdük.Sonra da masayı toplamaya başladık.İşlerimizi hallettikden sonra yukarıya çıkıp valizden giyecek bişeyler aldım.Giyinince patenlerimi alıp aşağıya indim.

Lavin-Hadi gel.

Paten sürmeyi seviyordum.Ve lavin ben gelmeden önce patenlerimi almam gerektiğini söylediği için şuan rahattım.Ayakkabılarımı giydim ve lavin in arkasından yürümeye başladım.

X-lavin kızım çok uzaklaşmayın biliyorsun sizin yaşınızda ve sizden büyükler orda olur.

Lavin-Tamam dede zaten orada bir sürü polis var biliyorsun.

X-Olsun kızım siz yinede dikkat edin.

Durum bu kadar vahim mi.

İç ses-Salak polis molis diyor tabiki de vahim bunu dün akşam anlaman lazımdı.

Kaira-Haklısın.

İç ses-Tabi haklıyım.

Kaira-Şımarık.

Lavin-Kim şımarık.

Kaira-Ha şey iç sesim gene saçmalıyor da.Eheh

Lavin-Vay.

Park gibi bir araziye geldik.Yerler beton yanlarında da korkuluklar vardı.Buz pisti gibiydi sadece tabanı buz deil idi.

Lavin-Burda paten kaymayı seven çok o yüzden buranın başkanı bize bunu hediye olarak verdi isteyen istediği zaman gelip paten sürüp gidiyo.

SİYAH GÖZLÜ ÇOCUK {MYG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin