°Καλώς Ήρθες Στην Κόλαση°

80 11 6
                                    

Νέα Υόρκη
01:45 το βράδυ

Το τοπίο ηταν θολό και οι καπνοί εμπόδισαν την κυκλοφορία στους δρόμους. Η άσφαλτος ήταν βρεγμένη από την βροχή και όλα έμοιαζαν τόσο ήρεμα, που τα αυτοκίνητα που ερχόταν στην κάθοδο του δρόμο δεν είχαν ιδέα του τι είχε συμβεί λίγα λεπτά νωρίτερα.

Η αστυνομία είχε φτάσει στο σημείο που είχαν συμβεί όλα και γύρω τους είχαν μαζευτεί πολλοί περαστικοί.

"Τι συνέβη εδώ πέρα;" ρώτησε ένας δημοσιογράφος έναν περαστικό ενώ έβγαζε μια κάμερα και ενα μπλοκ σημειώσεων.

"Ένα ατύχημα με δύο αυτοκίνητα που συγκρούστηκαν. Ο ένας οδηγός αυτός που το προκάλεσε δηλαδή είναι ζωντανός αλλά η κοπέλα νομίζω πως είναι νεκρή"τον ενημέρωσε ο περαστικός και συνέχισε τον δρόμο του

Τα ματια του δημοσιογράφου πρόσεξαν έναν άντρα σκεπασμένο με μια κουβέρτα να κλαίει καθήμενος στην πίσω θέση του οχήματος της αστυνομίας. Ενώ λίγο πιο πέρα μια κοπέλα σε κακή κατάσταση και μέσα στα αίματα μεταφερόταν στο νοσοκομείο με το ασθενοφόρο.

Την ίδια στιγμή
Στον δρόμο για την κόλαση
Εύα

Δεν θυμόταν τίποτα καθώς περπατούσε σε έναν δρόμο μόνη της. Θυμόταν μια σύγκρουση και ένα πόνο στο κεφάλι αλλά μετά τίποτα. Συνέχισε να προχωρά όταν κατάλαβε ότι φορούσε ένα μαύρο λεπτό φόρεμα και ήταν ξυπόλυτη.

Ήθελε να σταματήσει αλλά δεν μπορούσε, κάτι της έλεγε να συνεχίσει και δυστυχώς δεν μπορούσε να το πολεμισει.

Έφτασε σε ένα αδιέξοδο και μπροστά της βρίσκονταν δύο δρόμοι. Ο ένας δρόμος φαινόταν όμορφος και ήταν στρωμένος με χρυσά πλακάκια και γύρω του υπήρχαν πολλά και πανέμορφα λουλούδια διαφόρων χρωμάτων. Ο άλλος δρόμος όμως ήταν σκοτεινός και γύρω του βρισκόταν αγκάθια ενώ δεν ήταν στρωμένος με πλακάκια αλλά με ένα βρόμικο χώμα.

Η Εύα τα έχασε δεν ήξερε τι να κάνει. Ο καθαρός δρόμος φαινόταν τέλειος και άρχισε να περπατάει προς αυτόν αλλά μια φωνή την σταμάτησε.

''Δεσποινίς μου.. Εσείς πάτε από εδώ για να φτάσετε στον προορισμό σας''γύρισε πίσω και είδε έναν κοντό μαύροφορεμένο άντρα να της δείχνει τον βρώμικο δρόμο.

Η καημένη η Εύα τον υπάκουσε γιατί φαινόταν επικυνδινος. Άρχισε να περπατάει στον βρώμικο δρόμο ξυπόλυτη λερονωντας τα πόδια της με χώμα.

~Hell on earth~Where stories live. Discover now