:) Gece: Kiss (:

51 11 69
                                    

      "Merhaba NamJoon-ah. Görüşmeyeli uzun zaman oldu."       

     "Mer- hık-haba Seokjin hyung." dedi Namjoon. Ayakkabılarını fırlatarak çıkardı ve hemen eve girdi. Hıçkırmasından belli ki biraz içmişti. Şapşal diyerek geçirdim içinden. Salona geçti. Ona açıklama bekleyen gözlerle bakmaya başladım. Bana anlamayan gözlerle geri baktığında söze başladım.

     "Namjoon-ah bu saatte benim evime neden geldin? Ya da ne zaman Seul'e geri geldin? Üstüne biraz içmişsin, noldu evinin yolunu mu unuttun?"

Gözlerime derin bir şekilde bakarak " Hayır, zaten evimdeyim Seokjin-shi.." dedi.

     Yutkundum, böyle bir şey demesini hiç beklemiyordum. Beklemediğim yerden tek cümlesiyle nakavt olmuştum. Yahu uyurken uyandırıldım zihnim açık değil. Yapılır mı bu saldırı Namjoon.

    Gergince güldüm ve " Herahalde tahmin ettiğimden daha sarhoşsun Namjoon-ah. Taksi çağırıyorum seni evine bırakması için."

   Telefonumu çıkartıp taksi numarasını ararken bir anda ayağı kalktı, bana yaklaşıyordu gözlerini gözlerimle yeniden buluşturdu. Gözlerimin içine bakmaya devam ederken hipnoz olmuş, kulağımdaki telefondan bana seslenen sesi bile fark etmemiştim. Sadece ona ve o güzel gözlerine odaklandım.

    Hipnozdan çıkışım ise kalbimdeki fırtınaların artmasına sebep olmuştu. Çünkü Namjoon sarhoşluğun etkisi ile benim büyük pembe dudaklarıma yapışmış ve bense dona kalmıştım.



Merhaabaaa! Nasıl buldunuz sonu bence güzel bir sürpriz yaptım bakalım diğer bölümlerde neler olucak :)))) Oy vermeyince sonraki bölüm küsermişe fefnjedonfcjednk tamam saçma oldu. Her neyse görüşürüzzzz 

Just Us! (NamJin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin