2

223 13 3
                                    

Hogwarts Ders

Hermione : GODRİC AŞKINA NEDEN NEDEN

Luna : Sakin olmalısın Herm.

Hermione : SİZE İNANAMIYORUM. TAM 1 HAFTADIR O YAZILAR İÇİN UĞRAŞIYORDUM.

Neville : Hey biri neler olduğunu anlatabilir mi?

Pansy : Dün akşam Draco'nun komik anlarını görmek için Ginny gelmişti. Onu ortak salona aldıktan sonra Harry "GINNY HIAGAGAH GINNY" diyerek içeri girdi.

Harry : Sadece yorulmuştum.

Fred : Bu sırada George'la içeri sis bombası fırlattık.

George : Harry, Ginny diye koşarak Draco'ya sarıldı.

Ginny : Draco, onu üstüme itmeye çalıştı ama üstüne ittiği kişi elinde meyve suyuyla gelen Luna'ydı.

Ron : Onlar bunu yaşarken biz Hermione'yle uzun ikna çabalarımın sonunda yanınıza varmak üzereydik.

Hermione : Yolda değerlendirmek için yanıma aldığım parşömenlerime DRACO YÜZÜNDEN HARRY'NİN DEVİRDİĞİ LUNA'NIN MEYVE SUYU DÖKÜLDÜ.

Pansy : Bu kadar olsa belki bir şekilde kuruturduk ama...

Harry : Theo "DRAAAACOMMMM" diye koşarak yanımıza geliyordu.

Fred : Yere damlayan meyve suyuna basıp

George : Hermione'nin üzerine düştü.

Theo : Kolum acıyor.

Ginny : Draco koşup Hermione'yi kaldırdı ama

Luna : Kaldırmasa daha iyi olabilirdi.

Blaise : Koca ayaklarıyla ıslak parşömenleri parçaladı.

Draco : SONRASI OLDUKÇA BULANIK GRANGER'DAN KAÇMAYA ÇALIŞIRKEN ISLAK YERE BU SEFER BEN BASIP DÜŞTÜM.

Hermione : Bunun için özür dilemeyi düşünmüyorum. ÖDEVLERİMİ MAHVETTİNİZ.

Blaise : Sonuç olarak Hermione revirde Draco'yla kaldı. Kalanlarımızda sabah gizlice girdik.

Ginny : Ateş viskimiz var Neville. Hannah'yla gelin.

Dumbledore : Ah çocuklar durun ben de geliyorum.

Ginny :

Hermione :

Harry :

Ron :

Draco :

Blaise :

Pansy :

Luna :

Neville :

Fred & George : AOQNDOWMQPDMDPDMSQPMDDOSMSLSMDOSKSOSMSKDMSLAMSKXMLWKSNOSWMLDMWLDMCLXMLSMWPWKDPEMQPEMXOCMXOXMPWMROFK3MOSKWOXKXMDPSM1LDMPEMSAXMCDPMWLDMCPEMEPDMDLDMDKCKD

➷ ➶ ➷ ➶ ➷ ➶ ➷ ➶

𝐇𝐨𝐠𝐰𝐚𝐫𝐭𝐬 | 𝐖𝐡𝐚𝐭𝐬𝐚𝐩𝐩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin