"WAAT!? WIJ MOETEN OP DEZE GEVAARLIJKE MISSIE!?"
"Man, doe rustig!"
"Lisa!? Zeg niet dat ze rustig aan moet doen! Ik heb er nog steeds nachtmerries over..." Luna pakte Lisa bij de keel.
"Uhmmm, Lun... Kun je me ff loslaten...." Gilan pakte Luna zodat ze Lisa losliet. Lisa die een paar keer goed adem haalde van wat er net was gebeurd.
"Sorry, Lis...... het was niet de bedoeling...." maar voordat ze verder kon gaan zei Lisa
"Hoe vind je dat als ik dat bij jou ga doen!?" Lisa pakte Luna's kraag en zei
"Ik mag dan wel kleiner en jonger zijn, maar dat betekend niet dat je zomaar me mag verm00rden!"
"MEIDEN RUSTIG!!" Lisa liet Luna los en ze knikten allebei naar elkaar en Lisa rende naar Gilan en vloerde hem. Luna die pakte haar duimboeien en maakte hem vast.
"WRM DOEN JULLIE DAT NOU WEER!?" Luna kuste op zijn lippen en zei
"Don't mess with me!" en toen liepen de meisjes weg.
"WILLLLLLLLLLL!" Will kwam naar hem toe en zei
"Eigen schuld dikke bult! En reken er maar niet op dat ik jou los maak!"
"Man!? wrm!?"
"Omdat je 'rustig' zei tegen meiden! En dat moet je niet doen! Ik dacht dat je daar nu onderhand wel achter was gekomen!"
"Kom op man! Wij mannen onder elkaar moeten elkaar een handje helpen!"
"Ik dacht dat ook toen Lisa mij VASTBOND AAN EEN BOOM EN JIJ ME NIET WOU LOSMAKEN!"
-even later-
"Hmmm, Lis zullen we Gilan losmaken?"
"Neh, laat em nog maar ff liggen daar!"
"Oke!"
"KOM OP MEIDEN IK MOET PLASSEN!"
"Jup, die gaan we nog zeker niet losmaken!"
"AARRRGGGG HAAAAALLLLLLLTTTTTTTTTTT!"
"*zucht* Wat nou weer....." ziet Gilan op de grond liggen.
"Oke, meiden goeie teamwork! Maar je had em beter met touwen rond zijn middel kunnen vastbinden! Ik ben tijdens zijn training achter gekomen dat hij niet tegen kietelen bij zijn middel en heupen!"
"Pap!? Waarom zei je dat niet eerder!?" Luna liep naar Gilan toe en zei
"Ik mag dan wel van je houden, maar deze kans sla ik niet af!" Ze kietelde Gilan net zolang totdat Gilan zijn stem kwijt was.
"Hahahaha, goedzo Luna. Maar waar zijn de touwen om zijn benen? Hij had je zo kunnen schoppen als hij een BEETJE SLIM WAS GEWEEST!"
JE LEEST
De Grijze Jager: de slag om Picta(word herschreven)
FanficLisa O'Carrick probeert haar vader Halt overtehalen dat ze een grijze jager mag worden. En dat lukt ook. Ze gaat bij Will in de leer. Dan komt er oorlog met Picta. Lisa en haar vriendin Luna (die ook een grijze jager is) worden op een onmogelijke mi...