_Her gün olduğu gibi yine yataktan alarm sesleri eşliğinde kalkmış ve lovoboya gitmiştim. Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelene kadar aynaya mal mal baktım.
Daha sonra tipimi biraz daha herkesin görmeye alışık olduğu hale getirip aşşağıya indim.
Nasıl oluyorsa sürekli son gelenden oluyordum alarmı erkene yada daha gece kurmanın hiçbir etkisi yoktu.Aşşağıya inince nedense herkesin bana garip baktığını düşündüm, sonra fark ettim daha önce kimse beni kısa şort ile görmemişti belki bu gün hafta sonu diye kısa şort üstü sweatshirt giymek hataydı.
Onlara aldırış etmeden kafeteryaya geçtim ve kahvaltı yaptım. Ardından yanıma midoriya geldi "Günaydın kaccan!" dedi o cırtlak sesi ile .
Bu yurt işi iyidiyde bir tek bu sabah sabah cırtlak sese katlamıyordum. Sanada günaydın deku dedim. Önce şaşırdı sonra mal mal sırıttı.
Sonra saniyesinde arkasında dünyadan kendini soyutlanmış todoroki geldi. Ne yapsın sevdiği çocuğun dibinden ayrilmiyodu o da.
Yemeğe devam ederken yanıma kirishima geldi ve oturdu .
Herkesten çok bu kirishimayi anlamıyordum . Neden sürekli yanımda bitiyor yada neden hep yanımda duruyordu hiçbir fikrim yoktu.
Sonra birden arkamdan gelen delici bakışlar ile irkildim bu todorokiydi deku çoktan yanımızdan ayrılmıştı neden hala buraya bakıyordu ki?
Herneyse zaten uyku problemim daha da kötüye gittiği için arada kendimi bayılacak gibi hissediyordum bu yorgunluk yüzünden kimseye bulaşacak yada kavga çıkartacak gücüm yoktu. Kahvaltım bitince sakince Kalkım wc'ye gittim.
Ardından bazı kişiler daha içeri girdi tuvalette olduğum için kim olduklarını bilmiyordum. Daha sonra tartışmaya başladılar._-sana onunla konuşma demedim mi Midoriya!
-bunda beni alakadar eden ne todoroki-kun madem kimse dokunmasın,kimse onunla konuşmasın istiyorsun git açıl yada daha fazla onun yanında dur.
Hem kendin ondan kaçıyor,hem de ona sahip olmaya çalışıyorsun üzgünüm ama böyle yapamazsın._Bekle ben doğru muyduştum? Ne biçim eşek şakası idi bu?
Tuvalete olduğumu anlamak imkansız değildi? Bunlar ne bok yiyorlardı? Böyle bir tiyatroyu kim yerdi ki? Cidden sinir oldum ikisine de bir tane geçirmek için kendimi toparlamaya çalıştım,
ama cidden sadece onlara dinlemek bile beni yormuştu. Onlar çıktıktan bir süre sonra ben de artık çıktım çıktıktan sonra ikisine baktığımda aynı duruyorlardı hiçbir fark yoktu .
Olduğu gibi odama gittim ve yattım.Cidden hem psikolojik olarak hem de bedensel güç olarak 0'ı kazıyor olduğumu hissettim ve sadece yorganın altına sıkıca girip yattım.
_______
Uww yazarken oldukça zevk alıyorum bu ilk kitabım umarım hoşunuza gider.
Zaten pek yüksek okunma da beklemiyorum ama ben bunu yazmayı cidden sevdim sizin de hoşunuza gitti ise oylarsaniz sevinirim
Lütfen yorumlarınızı da esirgemeyin☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanırım...Evet! -todobaku-
Acak#todobaku tabiki bakugo:uke ve todoroki:sene ilk hikayem 💞 görüş belirtmekten çekinmeyin lütfen ☺️