Cap. XIV Spania

724 58 14
                                    

- Unde ai fost?

- Să alerg, Jenna se ținu după mine până în dormitor.

- Nu te-am văzut toată dimineața. Arăți groaznic! În ce te-ai băgat?

Eram plin de noroi, fân și bălegar.

- Jenna, am oprit-o eu. Ce vrei de la mine de fapt?

- Nu înțeleg.

- Ne comportăm ca și cum am fi un cuplu, dar m-ai lăsat doar să te sărut.

- Vreau să ne cunoaștem mai bine. Ai simțit și tu că există o conexiune între noi.

- Da. Dar de două săptămâni de când relația noastră e oficială, ești foarte distantă și te comporți ca o iubită geloasă. Ești tot timpul mofturoasă.

Mi-am văzut de drum, abia așteptam să fac un duș. Mi-am dat jos hainele și imediat ce am simțit cu apa îmi atinge pielea, gândurile mele s-au îndreptat spre Darla. La naiba. Știam că îmi place Jenna, dar era ceva ce mă încânta și la Darla.

- Dexter, suntem într-o situație ciudată. I-am auzit glasul din cameră, nu a îndrăznit să mă urmeze în baie. Vorbim după ce termini.

Mi-am înfășurat prosopul în jurul șoldului și m-am rezemat de chiuvetă, privindu-mă în oglindă. Ar fi trebuit să mă simt vinovat pentru ceea ce se întâmplase la grajduri. Dar nu, nu mă simțeam.

În urma cu o oră.

- Darla, tind să cred că mă urmărești, i-am zâmbit în timp ce așezam niște baloți din fân.

- Sincer, am crezut că vii aici să-ți îneci amarul în alcool.

- Ai o părere foarte proastă despre mine.

Deși aș fi făcut asta, dar nu aș fi vrut să o dezamăgesc. Așa că munca la grajduri m-a scăpat de toată energia negativă.

- E doar adevărul.

- A da? m-am apropiat de ea.

- Da. Ești în multe feluri, Dex.

- Chiar aș vrea să aud părerea ta despre mine!

- S-ar putea să-ți rănesc orgoliul.

- Atât de grav e? Ascult.

Stăteam în fața ei, Darla era și ea pe poziție. Avea să mă confrunte, iar pentru asta avea nevoie de curaj.

- Ești egoist, fără scrupule, nemernic, orgolios, tupeist și afemeiat. Și crezi că toți trebuie să se învârtă în jurul tău și să facă ce vrei tu.

- Cam multe defecte. Calități nu am?

- Cred că mi-ar lua ore să-mi amintesc vreo una.

- Nu vrei să-ți aduc eu aminte, mai bine? Am prins-o de mâini și i-am lipit corpul de al meu. I-am sărutat gâtul. Nu îți amintești fiecare sărut de al meu pe pielea ta?  Fiecare mângâiere? Cum vibrai sub mine?

Îi simțeam respirația accelerată.

- Nu e tocmai o calitate..abia rosti cuvintele.

- A nu? I-am dat drumul, apoi am tras-o din nou spre mine, sărutându-i buzele.

- Dex, mă împinse ea. Nu! se dezlipi din sărutul meu. Nu ar fi corect..

- De ce nu? Ești soția mea!

- Am încetat să fiu când ți-ai declarat dragostea față de Jenna. Nu pot să-i fac asta.

- Îți dorești la fel de mult ca mine..

D.E.XUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum