Dedic acest capitol Arianei. La mulți ani, draga mea! Să știi că ai o prietenă foarte bună, care mi-a cerut să fac ceva deosebit pentru tine, dar acea surpriză va urma în celelalte capitole! Fii pe fază! 🎂🎂🎂 Aris311
¤▪︎¤▪︎¤
- Șefu, nu e ceea ce crezi!
- Ce ar trebui să cred, Darren?
- Nu știu ce îți închipui tu, dar doamna Darla a căutat-o pe domnișoara Jenna, iar eu te căutam pe tine. Ea s-a împiedicat și am încercat să o ajut.
- Doamna? râse el.
Darren se grăbi cu un răspuns, în spatele lui Dex era Jenna. Ce naiba căutau cei doi împreună?
- Voi unde ați fost? am intervenit eu.
- Care noi? întrebă Dex.
- Tu și Jenna! Sau accidental v-ați nimerit amândoi aici?
- Nu, eu am târât-o pe sora ta aici, pentru că a plecat fără voia mea cu propriul meu cal. Acum că mi-am recuperat calul și am lămurit problema, ne-am întors aici. Darren, caută-l pe Jeremy, trebuie să plecăm cât mai repede.
Aveau să plece? Unde? Mă uitam buimacă la Jenna, care avea o privire pierdută, de parcă nu era în aceeași încăpere cu noi. Ochii ei erau triști, știam asta, pentru că o cunoșteam ca pe propria mea palmă.
- Unde pleci? am întrebat eu curioasă.
- Vorbim între patru ochi, el se apropie de mine și mă susținu. Așează-te, mă puse de unde m-am ridicat acum câteva minute. Se uită la glezna mea. Ești bine?
- Da, am zis șocată. E în transă? Tocmai m-a întrebat dacă sunt bine? Oh nu, eu îmi pierdeam mințile, cu siguranță, încă sunt în pat, drogată. M-am ciupit și am realizat că e real ce se întâmplă.
Dex luă tenisul de jos, îl scutură de fân și mă încălță.
Jenna și Darren asistau la tot acest act de binefacere, șocați de ceea ce se întâmpla.
- Voi chema doctorul. Poți să mergi?
- Cred că da..
- Urcă, se întoarse el cu spatele.
- Pot să merg singură.
- Nu am să te las să-ți fortezi piciorul. Urcă!
Mă luă repede în spate. Iar eu nu puteam să nu mă întreb ce naiba se întâmplă. Era bun cu mine. Oare o singură partidă de sex avea acest efect asupra bărbaților? Sincer, pe Dex îl credeam mai puternic de atât, nu putea să cadă așa ușor. Sau o făcuse?
- Nu aș vrea să te rănești.
Dacă acesta era un coșmar, mă băga în sperieți. Oare l-au răpit extratereștii? Au lăsat o altă variantă. Sau poate cineva i-a pus o inimă. Oricum, comportamentul lui nu mă șoca doar pe mine, atât Darren cât și Jenna se holbau la noi.
- Darren, de ce naiba mai ești aici? Ți-am spus clar să-l cauți pe Jeremy, e urgent. Trebuie să plecăm.
- Aa..da. Merg.
Jenna ne însoți până în fața camerei noastre.
- Nu vrei să stau cu tine?
- Vreau să petrec puțin timp cu soția mea, dacă se poate.
- În regulă, îi răspunse sec lui Dex, după ce au făcut un schimb rapid de priviri.
Dex mă așeză pe pat și el lângă mine.
CITEȘTI
D.E.X
RomanceDexter Walter Wilbow e..DEX. Bărbatul de care se tem toți, dar mai ales eu. Ar putea fi caracterizat cu ușurință fiind insensibil, dur, rău, diabolic, fără scrupule și lista ar putea continua. Ce pot eu să vă spun despre Dex? Nimic, vă las să descop...