Sonic hızla sözde soarinin sarayına uçtum. Yavaşça içeri girdim, ahhh!!! TURTALAR!!!! Ummmm anlıyorum... Demek.. Demek doğruymuş... Turtaları bile unutmamış!!! ( turtalar ne alaka diyosanız söyleyim, soarinle dash beraberlerjen spitfire gelmiş ve soarinle turta yemişti RD onların yanına gitsede aralarına almamış ve özel şeyler yaşamışlardı... Bundan dolayı dashie turtalardan nefret eder ) o sırada soarini fark ettim. Kral koltuğu gibi bir koltuğa oturmuştu ve arkası dönüktü.
- harikasın soarin!!!
Diye ağlamaklı bir sesle ona bağırdım... Yavaşça bana doğru döndü... En başta beni spitfire sanmış olmalı ki " gel yanıma aşkım " dedi... Çok sinirlenmiştim, masalardaki turtalardan toplaya bildiğim kadar çok topladım ve yanına usulca gittim. " geldim aşkım " dedim ve bana döndüğü anda bütün turtaları yüzüne yapıştırdım!!! Ve hızımı alamayıp turta tablolarını da kafasına indirdim!!! Çok şaşırdığı her halinden belliydi. Çok sinirliydim, daha ağzını açmasına izin vermeden evime gittim... Yaklaşık 2-3 saat sonra kapı çaldı. Soarin sandım ve " defol seni ucube git burdan ve asla gelme soarin! " dedim. " postaaa " diye bi karşılık alınca neye uğradığımı şaşırdım... Cloudstale den bir postam vardı, bir kutu. Kutunun her tarafı benim sevimli işaretimle kaplanmıştı... Birde mektup vardı mektupta......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainbow Dash Element Of Lolalty
AdventureMerhaba, şu an yıl 2017 ve ben bu kitabı 2014 de felan yazmıştım sjdjmd neyse işte küçük velet dash hayranının 2014 yılından kalma velet hikayesi chxnsmxbjz