Yb geldi!

214 13 8
                                    

Artık dayanamıyorum! Twiliynin pastasından sonra evime gittim. Şu an yataktayım ve çok sıkılıyorum. Neden hayatım bu kadar kötü?! Hayır yani ben bunu hak etmek için ne yaptım anlamıyorum!!!!!! O sırada kapı çaldı. En başka kapıyı açmadım ama sonra üşengeç bniei olmasığımı hatırladım ( aferim sana gszdzgffgsdfgsbf ) kapıyı açınca... Ben şok, ben bim, ben A101... Tm artık espiri yok! Baştan alıyoruz...
Kapıyı açınca karşıma halsiyetsiz pislik çıktı! SOARİN!!!!!
- sen ne hadle buraya geliyosun aptal! Daha ne yüzün var cidden!?! Öncespitfire sonra ben yakında sleepfoot uda ( böyle mi yaIlıyo? ) kandırırsın! Hatta belki flutter shy? Apple jack? Twiliy? Onlar güzel kızlar!!!
Artık o kadar sinirlendim ki saçmalamaya başladım.
Soarin- dash! Saçmala istersen sen onlardan daha güzelsin...
- sie! Yavşamaya başlamışsın her kıza! Ve üzgünüm ama artık seni tanımıyorum, dur siz kimsiniz? Defolun buradan sizi tanımıyorum!
Soarin- dash!
Beni öpmeye başladı. Ne kadar özlemişim öpüşünü, kokusunu, tenini ama benimde gururum vardı değil mi?
- bak... Soarin 😢 ben, ben seni sveiyorum ama lanet olası gururum yemiyor tamam mı!?! Üstelik beni bu kadar kolay bırak spitfire a giderken kolaydı!!!
Soarin- ama... Peki amasenin peşini bırakmıcam!
- hı hı!

Rainbow Dash Element Of LolaltyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin