Episode 1 "For now, the draw Z."

256 22 1
                                    

*Yazım hatalarım varsa üzgünüm xx

Miley Cyrus - Who Owns My Heart

“Bu işi omuzlarımıza yıktın. Sen amigoların koçusun ben de senin yardımcın. Bunlarla uğraşmamız eksikmiş gibi, bir de başımıza grup işini çıkardın.” dedi Hailey amigo formasını çıkartırken.

Quinn çoktan üzerini değiştirmiş, yatağa uzanmıştı. Hailey, Quinn’in bu rahatlığına sinirlenirlenmişti.

“Lanet olsun. Kalkta prova yapalım bari.” diye inildedi Hailey, Quinn’in üzerine yastık fırlatırken.

“Off.” dedi Quinn ve uzandığı yatağından yavaşça kalktı.

“Pekala. Yürü hadi bodruma.” dedi Quinn, Hailey’i ittirerek.

Bodrum, onların şarkı söyleyip, dans ettiği, amigo hareketlerini tekrarladıkları yerdi. Hailey, gitarını eline alırken, Quinn, küçük mikrofonun başına geçmişti bile. Hailey, ‘Give Your Heart a Break’ı çalmaya başlamıştı bile. Quinn sözlere başlarken, kızlar birbirine bakıp gülümsemeye başlamışlardı. Quinn, şarkıyı bitirdiğin de Hailey kafasını eğdi.

“Kesinlikle eskisine göre berbatız.” diye inildedi.

Quinn’de bunu fark etmişti. O sırada arkadan gelen alkışlama sesi ile kızlar arkasını döndüler. Zayn ve Harry’i görmüşlerdi.

“Ah! Şunu da bakın, iki avanak gelmiş.” dedi Quinn ve mikrofonu yerine bıraktı.

Harry, küçümser bakışlarla, Quinn ve Hailey’e bakıyordu.

“İki avanak varsa, karşımızda duruyor. GYHAB’yi ilk kez bu kadar kötü söyleyeni ve GYHAB’yi ilk kez bu kadar ritimsiz çalanı görüyorum.” dedi Harry, Hailey ve Quinn’e doğru.

Quinn alayla güldü.

“Kendini görmediğin için bunu söylemeni anlıyorum.” dedi.

Harry, yavaşça morarırken, fark edilmemesi için kafasını eğmişti. Quinn’in suratında ise hala alaycı bir gülümseme vardı. Zayn hızla Quinn’in yanına geldi ve mikrofonu aldı. Harry’e işaret etmesi ile, Harry aynı hızla diğer gitarın başına geçerken, Quinn’de yanlarındaki mikrofonu eline almıştı. Harry ‘Firework’u çalmaya başladığında, Zayn ve Quinn birlikte şarkıya başlamışlardı. Birbirlerine gülümsüyorlardı. Nakarat kısmına geldiklerinde Zayn susmuş, Quinn’in söylemesine izin vermişti. Quinn bölümü bitirdiğinde, Hailey ve Harry söze girmişti. Birbirlerine bakıp, şarkıyı söylerlerken, son kısmı Zayn ve Quinn söylemişlerdi. Göz göze şarkılarını bitirdiklerinde Zayn,

“Şarkı böyle söylenir.” demiş ve Harry’ninde kolunu tutup, çekiştirerek dışarı çıkarmıştı.

“Tam bir pisliksin.” diye bağırdı Hailey arkasından sonra da ekledi.

“Bir ara Harry’nin benden hoşlandığını düşünmüştüm.” dedi kısık bir sesle.

“Ah! O duygusuzları boşversene. Hem duyduğuma göre bu sene ikisinden biri kaptan ya da yardımcısı olamamış. Gittikçe düşüyorlar.” dedi Quinn arkadaşını motive etmeye çalışarak.

Hailey yarım yamalak gülümsedi. Quinn tekrar mikrifonu yerine bırkatı ve odaya geçti.

“Ne kadar var seçmelere?” dedi Hailey formu inceleyerek.

“Orada yazıyor ya, kör arkadaşım.” dedi Quinn ve formu incelemeye başladı.

“3 gün sonra.” dedi ve gülümsedi.

Step Brother » Z.MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin