altın özü kaybetmek

67 3 0
                                    

/Wen krallığında/

Wen chao :  zehir etkisini yavaş yavaş gösterir   bu yüzden daha hızlı etkisini göstermesi için  altın özü'nu      almalısın  wen zhollu

Wen zhoullu :siz hiç merak etmeyin efendim

Wen chao:  hadi şimdi   git ve weiwuxian'ın    altın özü'nü     al

/Wen zhoullu gusuya  2 hafta'nın sonunda gelmişti /

/bu arada  gusu     bir klanla   savaşa giriyor /

Lan zhan:wei ying  sen burda kal  daha  yaraların  iyilesmedi

Wei wuxian :    Hayır lan zhan bende gelicem   merak etme   kendimide senide korurum    

Lan zhan :tamam tamam  hadi  gel

Ve en sonunda    savaş başlar    

Bu arada savaştan yararlanan  wen zhollu   kendi kendine plan yapar ve planı şöyledir;   önce lan wangji'yi  yaralayıp   sonra wei'nin altın özünü  alacaktı ama planı hiçte öyle gitmedi   düşündüğünden   daha iyi birşey oldu (yani kötü ama ona göre iyi )

Savaşta      wen zhollu    Lan wangji'ye tam kılıcını saplıyacakti ki   wei onun önüne  geçmiş  ve yaralanmıştı o sırada   wen zhollu hemen weiwuxian'in altın özünü almıştı   . Orda hem yaralı hemde altın özü alınan wei  önce dizinin üstüne sonrada    göğsünü n üstüne düştü lan wangji ise  oda  wei'nin yaralandığını  görmüştü ama bir şey yapamadı ve büyük bir sinirle düşmanlarını öldürdü . Ve wei'yi tam kaldiracakken     arkadan    birisi kılıçla   sırtını  yaralamıştı .     Ve zar zor   wei'yi  kaldıkları  hana götürdü .  Oraya vardıklarında "doktor !doktor yok mu? "Diye bağırmaya  başladı   Lan wangji'nin  sırtı hala kaniyordu  ama bunu umursamadan wei'ye yaklaştı   ve "wei ying   sana gelmemeni söylemiştim    neden beni dinlemedin     ve neden beni korumaya    çalıştın    bak şimdi    altın özünde  yok        beni   korumayı bırak çünkü   ben senin   daha fazla      üzülmeni   istemiyorum "dedi ve  oda sonunda   sırtındaki  yara yüzünden wei'nin yanına  bayılır  .
Lan wangji    20 dk sonra    uyanmaya baslar odada baska birininde olduğunu gördü  ve görüşü bulanık olduğu için      tam göremedi . Yanına baktığında ise wei wuxian'i göremeyince   korktu .

Bu bölüm baya bi uzun oldu     ama   güzel heyecanlı  bir bölümdü   . Devamı  4 gün     sonra  hadi yorumlara   hoşçakalın by by

 Devamı  4 gün     sonra  hadi yorumlara   hoşçakalın by by

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



LAN WANGJİ'nin pişmanlığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin