Prolog

9 1 0
                                    

Zaczynają się wakacje. Paczka przyjaciół postanawia, że spędzą je razem dobrze się bawiąc. Dowiadują się, że pewien uczeń z ich szkoły planuje imprezę na oficjalne rozpoczęcie dni wolnych od szkoły. Po krótkiej rozmowie każdy z nich potwierdza obecność na zabawie. Poznajcie naszych imprezowiczów:

Ashley - osiemnastoletnia dziewczyna mieszkająca w Redding w stanie Kalifornia. To właśnie w tym mieście planuje swoją przyszłość. Jest bardzo ambitna, niestety brakuje jej pieniędzy na  udanie się do lepszej uczelni. Jej rodzina jest uboga, ale bardzo zżyta. Ma młodszego brata Jacka.

Tony - sąsiad Ashley. Zna ją od urodzenia, są w tym samym wieku, wychowywali się na jednym podwórku. Od kilku lat jest w niej zakochany, lecz ona traktuje go jak własnego brata. Chce w przyszłości wyjechać do wielkiego miasta i tam zacząć swoją karierę.

Alex & Max - bliźniacze rodzeństwo. Alex to spokojna i cicha dziewczyna, uwielbia malować i w tym kierunku się rozwija. Max, jej brat,  jest jej przeciwieństwem. Po skończeniu osiemnastu lat otworzył się przed nim wielki świat przygód i szaleństwa. Uwielbia się bawić i często przeszkadza swojej siostrze w spokojnej codzienności, bo chce, by razem z nim zaczęła szaleć i bawić się życiem.  Max to bardzo bliski przyjaciel Tony'ego, a Alex to najlepsza przyjaciółka Ashley.

Helen - dziewiętnastoletnia dziewczyna mieszkająca w Redding od roku. Mimo krótkiego pobytu w mieście szybko nawiązała nowe znajomości i zaprzyjaźniła się z Maxem, który poznał ją z resztą paczki. Dalej czuje się trochę nieswojo w nowym otoczeniu, ale z dnia na dzień buduje z przyjaciółmi silniejszą relację, szczególnie z Maxem, który stara się jej zaimponować.


Zaczynam moją przygodę z pisaniem. Mam nadzieję, że czas i chęci pozwolą mi na napisanie całej książki. W mojej głowie jest plan jak pociągnąć fabułę do przodu, żeby była ciekawa i trzymająca w napięciu. Mam nadzieję, że komuś tematyka książki przypadnie do gustu i będzie czekał na kolejne rozdziały. Pozdrawiam.

KASETAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz