Despărțirea

7 0 0
                                    

 Afară este vremea perfectă pentru o plimbare de seară prin natură, mă îmbrac în 5 minute și ies afară. Mă las purtată de picioare fără să știu o direcție anume , vreau doar să fac o ultimă plimbare cât mai am timp, nu că îmi pare rău că plec în Italia, din contră, abia aștept să plec, am nevoie de vacanța asta ca de aer. De ce zic asta? Hai să îți zic și ție cum în două săptămâni mi s-a dat toată viața peste cap. În urmă cu două săptămâni aveam o relație de doi ani jumătate, doi ani jumătate în care eu am crezut că am o relație perfectă, că trăiesc cea mai frumoasă poveste de iubire, dar ce să vezi, nu era așa. Asta credeam eu , dar acum mi-am dat seama că eu nu îl mai iubeam pe Matei ca la început , poate că nici nu l-am iubit cu adevărat niciodată și că am fost doar atașată de el. Ce nu știam eu, era că fostul meu mă înșela de mai bine de jumătate de an ,da, ai auzit bine . Eu în tot acest timp nu știam nimic, nici prin cap nu îmi trecea. Cum am aflat? Eu cred foarte mult în faptul că nimic în viață nu este întâmplător așa și de această dată, mă duceam să beau o cafea cu o prietenă, ea a vrut să mergem într-o cafenea nouă de care auzise numai de bine, plus că design-ul acelei cafenele era foarte frumos. Mergem noi la localul respectiv, ne așezăm la o masă de afară și peste câteva minute vine chelnerul.

--- Bună ziua! Ce doriți să vă aduc?

---- Bună ziua! Două cafele cu lapte, mulțumim! Mă scuzați, dar unde se află baia ?

---- Cum intrați faceți la stânga și drept în față este baia .

---- Mulțumesc!

---- Karina, să nu uiți să mai vii înapoi.

---- Foarte amuzant, Erika , ce am mai râs, hahaha... !

Dacă te întrebi de ce a zis Erika asta, este pentru că atunci când l-am întâlnit pe Matei a fost într-o cafenea, când mă duceam la baie și am uitat să mai mă întorc la Erika pentru că Matei se băgase în vorbă cu mine și eu m-am lăsat dusă de val, așa am vorbit 30 de minute, fără să îmi dau seama că Erika mă aștepta la masă. Mi-am adus aminte de ea, când a intrat în cafenea ca să plătească nota. Da, atât de zăpăcită eram, bine și acum sunt cu capul în nori, doar că m-am maturizat mult. Nu mai fac astfel de greșeli, atunci eram mai mică și nu știam, dar din greșeli învățăm.

Intru în cafenea, mă duc la baie, nimic ciudat, când mă întorc, la o masă mai retrasă stătea Matei, care se săruta pasional cu o blondă. Mă îndrept spre ei ca să fiu sigură că nu greșesc și când mă observă a făcut o față de zici că l-a văzut pe dracu în persoană.

---- Karina...eu... .

---- Stai liniștit, Matei, știam că mă înșeli, doar voiam să aud asta de la tine, voiam să văd dacă ai curaj să îmi zici verde în față că mă înșeli, dar nu ai putut. Mai bine că s-a întâmplat așa, oricum voiam să ne despărțim.

---- De unde știa? Cum ai aflat? Mă urmărești ?

----- Hahaha, tu chiar crezi că nu am nimic mai bun decât să te urmăresc pe tine?

---- Stai așa, eu am înțeles bine, Matei? Tu ai o relație și eu habar nu aveam? Ai zis că ești singur de mult timp!

Deci blonda nici nu știa.

---- Îmi pare rău să te anunț, dar are o relație de doi ani jumătate sau mă rog , avea .

În acel moment blonda a făcut ceva care m-a surprins , a luat ceașca de cafea și i-a aruncat direct în față, toată cafeaua care era în ceașcă. Acum chiar se uita toata lumea la noi. Între timp a apărut și Erika, care era șocată de ce se întâmpla.

--- Matei, peste doua ore poți să vii să îți iei bagajul. Dacă o să întârzii o să îl găsești la ghena de gunoi.

---- Stai , Karina, hai să vorbim .

---- Ce să mai vorbim? Uite, Matei cum stă treaba, eu știam tot . Tu pentru mine ești ca o haină veche, nu te deranjează să o împarți cu alții, dar vine un moment în viață în care trebuie să arunci aceea haină la gunoi . Acel moment este acum. Pa ,Matei!

--- Hai să plecăm de aici , Erika!

--- Bine, am plătit eu nota.

Dau din cap și ies cu pași grăbiți din local, nu îmi plăcea absolut deloc faptul că toată lumea se uita la mine și nici nu știam cât mai pot să mă abțin să nu plâng fizic, că sufletul meu sângerează în acest moment . În spatele nostru a apărut și Matei.

--- Karina, te rog, hai să vorbim , te rog!

--- Peste doua ore să fii în fața ușii ca să îți iei bagajul, nu am ce să mai vorbesc cu tine, pentru mine ești doar trecut și nimic mai mult.

--- Dai cu piciorul la tot ce am trăit noi ? Așa de ușor îți este să renunți la mine ?

--- Nu eu sunt cea care te-a înșelat, nu eu sunt cea care a dat cu piciorul la tot ce am trăit noi, ti-ai făcut-o cu mâna ta, acum suportă consecințele.

--- Eu nu o iubesc pe ea , te iubesc pe tine , pe tine te-am iubit mereu!

--- Se pare că asta nu a fost de ajuns că să nu mă înșeli. Îți doresc numai bine, pa!

--- Karina , stai puțin !

Până să mai apuce să zică ceva, eu m-am urcat în mașină și am plecat. Nu a mai durat mult și am început să plâng în hohote. Erika oprește mașina și mă ia în brațe.

---- Cum a putut să îmi facă una ca asta? Ce îi lipsea, am crezut că totul e bine între noi .

---- Offf , totul o să treacă, știi cum spun eu mereu, tot ce se întâmplă, se întâmplă spre binele tău.

---- Cum am putut să nu îmi dau seama că mă înșală?

---- Stai, tu chiar nu știai asta și totuși ai zis că știi tot ,plus că ai jucat foarte bine teatru, ai fost așa calm , până și eu am crezut.

---- Nu, nu am știut nicio secundă că el mă înșală, dar am zis că știu doar ca să nu îi dau satisfacția că el m-a rănit pe mine .

---- Te invidiez pentru cât de puternică ai fost , eu cred că plângeam cu șapte rânduri de lacrimi și îi făceam și scandal.

--- M-am gândit și eu la asta, dar am zis că nu merită.

--- Știi ceva, nici nu îmi plăcea de Matei, meriți pe cineva mai bun!

--- Știi ce e mi se pare amuzant?

---- Ce?

--- Că atunci când l-am cunoscut pe Matei, am fost tot cu tine , tot la o cafenea și acum s-a întâmplat la fel.

---- Hahaha, doar tu te puteai gândi la așa ceva acum.

---- În seara asta o să dorm la hotel, nu vreau să mă duc acasă.

---- Ce hotel ? Dormi la mine! 

---- Bine, cum zici tu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Un nou începutWhere stories live. Discover now