Naivitatea

33 1 0
                                    

Totul incepe simplu, foarte simplu. Intr-o simpla zi de septembrie, cu o saptamana inainte de a incepe scoala. Iesisem cu cateva prietene la o prajitura si la o mica barfa, doar suntem fete... Dupa ceva timp petrecut la cofetaria din centru am hotarat sa o conduc pe cea mai buna prietena a mea, Stefania. In drum spre casa ei, opreste o masina, erau doi tipi. Unu dintre ei mi-a cerut numarul de telefon, fiind chiar foarte insistent. Bineinteles ca am cedat si i-am dat numarul, fiind entuziasmata de noua "cucerire", sa zicem asa. Dupa asta fiecare si-a vazut de drumul lui. In timp ce mergeam spre locuinta prietenei mele au inceput sa curga mesajele. Am aflat ca il chema Andrei si ca are 22 de ani. Ajunsa acasa i-am povestit mamei ca am cunoscut un nou baiat...am o relatie foarte stransa cu mami! Dupa doua saptamani in care am vorbit continuu ne-am si vazut. Insa ce sa vedeti, prima noastra intalnire nu a decurs cum ma asteptam. El...se comporta ca si cum ne-am fi cunoscut de foarte mult timp. Nenumarate atingeri insistente si saruturi incat m-am speriat! Dupa ora care am petrecut-o impreuna, m-a lasat acasa si am continuat sa vorbim prin mesaje, dar raspundea foarte greu si ma intrebam daca am facut ceva ce l-a deranjat sau daca l-am suparat. Usor, usor lucrurile reveneau la normal si am vorbit aproapre pana dimineata. In toata fericirea mea a intrat un ghimpe si anume...

Adolescenta, o durere dulceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum