Odaya girdiğmizde sinirle şapkası ve gözlüğnü çıkarıp yatağa fırlattı. neye sinirlenmişti. Ne düşünüyorum ben ya her şey bitti mi noldu senin yıldızlarına ,kafandaki filize yalvarma umuduna .nefrete dönüştü iç ses o kadından nefret ediyorum!
Çocuk bana yaklaştı ,nefret ediyorum senden filiz! Aramızda çok az bir mesafe kala durdu. Elinle çenemi kaldırdı. Gözlerimi kapadım senden nefret ediyorum anne! senden nefret ediyorum. Kendimi bir boşlukta hissettiğimde gözleri açtım. Oda büyüktü köşesinde bulunan dolaptan içki çıkarıp bardağa doldurdu. en boş gözlerle onu izliyordum.
Bana uzattığında hiçbir şeyin bitmediğni anladım. Gözlerimden dolu dolu yaşlar boşalıyordu. İçinde tutuğum öyle büyük bir acı vardı ki çıkmak için yanıp tutuşuyordu. Bardağı tekrar uzattığında kafamı hayır anlamında salladım bu oyunmuydu neyin içindeydim.
Rahat hareketlerle yatağın karşında olan koltuğa oturdu.. gözlerimi kapadım sanırım dayanamayacağım hıçkırarak ağlamaya başladım. O kadar kötü hıçkırıyodum ki birinin duyma ihtimaline karşı ağzımı kapamak istedim. Zaten hep biri beni duyar diye susmamış mıydım .
'bu odalar ses geçirmez özellikli. Karşımda boş duygularıyla bardağın kenarlarıyla oynayan çocuğa baktım. Daha şiddetli ağlamaya başladım.'tamam. dışardakiler duymuyor ama ben duyuyorum.
Nereye düştüm ben böyle kabus görüyorum dimi yine o lanet odadayım aslında filize beni çıkarması için yalvarırken uyudum ve şuan kabusun içindeyim .
'o kadına yalvarmak yerine savaşmalısın . duyduklarımla gözlerimi açtım beni duydu mu
. 'söylesene neden burdasın ?
Nefret doluydum ilk defa bir duyguyu bu kadar derinden hissediyrum. İlk defa içim filizden intikam almak için yanıp tutuşuyor. güçlü olmalıydım hep hata yaptım .yalvarmam gereken filiz değil şuan karşımda oturan genç ona yalvarmalı bana bir şey yapmamasını istemeliyim ve sonrada bu lanet yerden kaçmalıyım şuan için nasıl olacağını bilmesem de bu durumdan kurtulmalıyım.
Koltuğun karşısında ki yatağa oturdum
'beni buraya filiz getirdi.
'annen mi ?
'artık sadece düşmanım . burdan kurtulucam lütfen bana bir şey yapma sana yalvarıyorum.
'burdan kaçamazsın.
'burdan kurtulacağım bana bir şey yapma .
güldü. Kafamı kaldırdım ve ona baktım bana dokuncak mıydı ne sandın duru iki yalvardın ve her şey düzeldi mi ? kurtuluşun yok sanırım.
'sana yalvarıyorum.
'nasıl kurtulmayı planlıyorsun herkese yalvararak mı ? haklı nasıl kurtulacaksın duru
'sana dokunmıcam . gülümsedim. Kafamı kaldırdım 'teşekkür ederim . yine güldü.
'ben sana dokunmıcam peki benden sonrası filizden ,annenden böyle yalvararak kurtulamazsın . farkındayım ağlamaya başladım
'ama kurtulmalıyım. Bana bunları yaşattığı için ondan nefret ediyorum sadece burdan kurtulmakla kalmayıp ondan intikamımı da alıcam .yıllarca kaçmayıp her dediğni yaptım kendimden de nefret ediyorum. Aptalın tekiyim.
'sana yardım edeceğim . gözlerimin parladığmı hissettim. Yıldızlarımın parladığnı hissettim. İçimde oluşan heycan 'neden ? şuan önemli olan sadece bana yardım etmesiyken bu sorunun cevabı da önemliydi. Ama cevap yok içkisinden bir yudum aldı. Bu sorunun o kadar da öenmli olmadığnı fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK 'kokunu seviyorum'
Teen FictionYolları genç kızın çaresizliği ile kesişti. Duru sadece yaşadığı andan kurtulmak istiyordu. O hissizdi, tahmin etmezdi bu oyunu sonlandırmak istediğini. O mutluluğu yasak sanıyordu. Genç oğlanın intikam hırsı. Tek düşündüğü annesini bu durumdan k...