Jo Serim
19-letnia licealistka, która ceni sobie spokój. Wzorowa uczennica, zawsze była przygotowana. Lecz w tej całej pętli nauki nie miała czasu na różne spotkania ze znajomymi lub randki, choć i tak uważała, że nie nadaje się do randkowania, przez to wszystko nie miała znajomych. Ta pętla pomagała jej oderwać się od rzeczywistości i zapomnieć o braku rodziców, którzy ciągle byli za granicą, pracując. Przesyłali jej tylko sporo pieniędzy. Pomimo, iż była dla wszystkich zimna i nie zawsze miła, to w głębi serca pragnęła bliskości, której tak bardzo nie mogła mieć ze strony rodziców.. kogokolwiek.
Farbowana blondynka, nie za wysoka (1,65 m), śliczna dziewczyna z czarnymi oczami, ma szczupłą sylwetkę, jest zgrabna.Kim Namjoon.
27-letni mężczyzna, pracujący jako nauczyciel historii, matematyki, polskiego oraz wosu.
Skrywa on wiele tajemnic, a jego drugie życie jest bardzo ponure i wręcz straszne.
Zawsze ubrany w elegancki garnitur, przynajmniej podczas pracy.
Zawsze wszystko wie, nawet, gdy mu się czegoś nie powie.
Jest dosyć uprzejmy i miły, dobrze uczy wymienionych przedmiotów.
Lecz pomimo tego jaki jest w swoim miejscu pracy nie można tego powiedzieć o nim po za szkołą, wtedy zmienia się wręcz w potwora..
Wysoki brunet (181 cm), bardzo przystojny z ciemnymi oczami, umięśniony.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️Cześć wam!!
Witam w nowej książkę, tym razem o Namjoonie. Mam nadzieję, że wam się spodoba, podobnie jak poprzednie moje książki.
Nie wiem jak będą się pojawiały rozdziały, bo szkoła i w ogóle, więc na pewno nie będą regularne, jeszcze się ustali kiedy one będą.Jeśli chodzi o wiek Namjoona, to nie uległ on zmianie, po prostu Namjoon na urodziny 12 września, co pewnie wiecie, więc ma on w tym roku 27 lat, ale podałam jego rocznikowy wiek, bo ma jeszcze 26.
Edytowane:
5.01.2021r.
Zmieniłam trochę fabułę, początkowa miała być ona inna, ale mam nadzieję, że książka wciąż będzie czytana tak jak wcześniej.Miłej nocy/miłego dnia❤️
CZYTASZ
𝘿𝙬𝙖 𝙤𝙗𝙡𝙞𝙘𝙯𝙖 - 𝙙𝙬𝙖 𝙯̇𝙮𝙘𝙞𝙖 ~|𝙆𝙞𝙢 𝙉𝙖𝙢𝙟𝙤𝙤𝙣|~
FanficDwoje ludzi, którzy są w pętli swoich obowiązków, ale to on skrywa wielkie tajemnice, a ona tylko pragnie bliskości, której tak bardzo nie może mieć ze strony rodziców.. kogokolwiek. Byś może on podaruje jej swoją uwagę, bliskość.. ale będzie to bar...