Din ziua în care i-am spus lui Jimin adevărul, Sejin devenise foarte suspect. Cum toți îl știm pe Jimin, și cum, cu vreau își tine gura închisa, a avut foaaaaarte mult momente când era să îi scape. Iar asta in cazul în care, mai mergeam la film, iar Jin stătea lângă mine, și când se seria, imi sarea în brațe, și normal ca imi infasuram mâinile în jurul lui, și asta și în cazul celorlalte două cuplu, Yoongi si Hoseok, și Taehyung și Jungkook.
Iar din ziua în care Jimin aflase totul, au trecut mai bine de 3 luni, iar în astea trei lui, atât eu, cât și ceilalți membri, suntem exasperati din cauza faptului că, Sejin, în loc să își facă propria treaba, alege să se bage în a noastră. Stiu ca suspectează ceva, încă de la ultimul turneu, dar nici chiar asa.
În momentul de față, stăm toți pe canapea, aliniați ca soldații, și cu un Sejin, stând pe fotoliu, fix în fața noastră. Eu si cu băieții ne aruncam priviri, sau mai mult, vorbeam din priviri, cand Sejin starea în fața noastră, asa cum am mai spus, stând pe telefon. Acțiune pe care o făcea de foarte multe ori.
-Deci, băieții, aveti ceva sa-mi spuneti?
-Eu cred ca nu, totul este bine pe aici, cât și în afară.
-Imi place optimismul acesta Hoseok, dar cum va vad, chiar ascundeti ceva. Mereu v-am zis să imi spuneti dacă se întâmplă ceva.
-Agham, Manager Sejin, să vă amintesc, când ați spus exact aceleași cuvinte și datele trecute, și când a întârziat Yoongi, a ieșit un "scandal frumos".
-Seokjin, nu stiu de ce, dar tu esti cel mai suspicios, dintre toți, bine, după Jimin, care stă și se uita la mâinile sale. Acțiune pe care pot face, doar, când este agitat, sau ascunde ceva.Shit, Sejin e bun.
-Pai, vezi Manager Sejin, este cam omplicat.
-Pe o scară de la 1 la 10, cât de complicat, vrei sa spui, Namjoon?
-11.
-Ok... Toată chestia asta, devine enervantă, ori spuneti acum, ori o să fie și mai rău.
-C-Ce vrei sa s-spui? Jimin începuse să se agite fără a fi cazul.
-Acel 11 al lui Namjoon, nu cred ca aduce nimic bun, de la nici unul dintre voi.
-Manager Sejin, ne dați doua minute sa vorbim în particular?
-Un minut și cinzeci și nouă, cincizeci...
-MIȘCAȚI. Spunem toți in cor, și Saruman de pe canapea, direct în bucătărie? Aigoo, Jin era în frunte, deci, stiti și voi.-Deci, îi spunem de odată, ca avem relație, si fugim după mâncând pământul, inclusiv tu Jimin. Ori, ne-o luăm pe coajă rău de tot.
-Eu opteze pentru prima variantă, în orice caz. Taehyung luase inițiativa de a răspunde primul.
-Chiar este necesar să vin și eu?
-JIMIN!
-Și eu votez pentru prima.
-Și noi.
-Deci, cine îi spune? Întreabă Yoongi, în to ce se uita ba la noi, ba la Sejin, care ne urmarea.
-Nu îi spuneam în cor?
-Ba da, haide.Când ne-am intors la Sejin, stătea picior peste picior, uitându-se destul de nervos la noi. Stiam ca va urma ceva rău, foarte rău, dar totuși, toți ne asumăm asta.
-O mică întrebare, înainte ca să spune cineva ceva. Este vorbea de viață amoroasă?
-Da!
-Hai să vă aud atunci.-Țineți-vă de plan. Șoaptă lui Jin, ne-a făcut pe toți să ne gândim la tigaie, în mod ironic.
-Da!
-SĂ VĂ PUNĂ SATANA SĂ FUGIȚI, CA DRACU VA I-A PE TOȚI.
-Oh, haideți manager Sejin, chiar trebuie să transformam totul intr-o scena?
-Prima dată, spuneti-mi cine cu cine.
-Jin și Namjoon, Yoongi și Hoseok, Taehyung și Jungkook. Parca și vad ca Jimin deja își făcea rugăciunea, după ce a spus acele noua cuvinte dintr-o suflare.
-Pe Namjoon, Seokjin, Hoseok și Yoongi îi suspectat atât de tare, și sincer, chiar nu ma asteptam la Taehyung și Jungkook. Să aveți grija băieți.
-Stai, nu esti supărat pe noi?
-Desigur ca sunt, doar ati ascuns asta de mine, parca va eram prieten.
-Manager Sejin, stii bine care e faza cu relațiile și idolii.
-Da, dar se putea discuta. Acum băieți, eu trebuie să plece, ne vedem maine la companie, avem mult de lucru.După acea vizita a manager-ului, nici unul dintre noi, nu s-a mai ascuns, și sincer, se simte atât de bine, și îl pot tine de mana, îl pot lua în brațe, și îi pot oferii pupici lui Jin, cât e ziua de lunga.
Acasă făcusem câteva mutări la camere. Doar pot spune că, a fost o idee bună, și nu a fost o idee bună. Doar dândiți-vă, sapte băieții cu șapte stiluri diferite.Și, cu greu, reusisem cu toții, să le spunem la ARMYs, care, au acceptat foarte repede relațiile noastre, iar shipperii, din câteva văzusem eu explodat mai mult, ca atunci când găsesc un moment cu un Ship.
Și Jimin, ah, ChimChim. Ce pot spune despre el? Cu toții îl tachinam, fiindcă el este singurul fără relație, și nu o zic, de parcă toți suntem obligați să avem o relație sau ceva, dar, se pare că ChimChim vorbește cu cinevaaaa, hi hi.-LA MASA SPECIMENELOR!!
-NU MAI TIPA?! ALȚII DORM LA ORA ASTA?! asta clar îi Yoongi.
După spusele lui Yoongi, ma uit la ceas si vad ca este deja zece, iar Jin a plecat din camera pe la un nouă, și uneori ma intreb, cum de reușește Jin să termine de gatit atât de repede.Imi las telefonul pe pat, și ies din camera, îndreptându-mă spre bucatarie, unde deja îi vad pe Yoongi, Hobi, Jimin și Jin. Stai! Unde ia Taehyung și Jungkook?
-Se joacă de aseară Overwatch, iar Tae se tot plânge de aseară ca pierde, și acum nu au mai plecat din camera.
-Am o idee, hai să le oprim curentul.
-Namjoon draga, uneori ma intreb, acel 148iq, ii pe bune?! Tu realizez ca daca le oprești lor curentul, trebuie să o faci în toată casa, și mai rău, o să faca ca ultimi draci. Deci, mai bine facem piatră hârtie foarfeca, și să vedem care merge să le școală calculatoarele din priza.
-PIATRA HÂRTIE FOARFECA.
-PIATRA HÂRTIE FOARFECA.
-PIATRA HÂRTIE FOARFECA.
-AGH! De ce eu?
-Scuze Hobi, doar de data asta te rog.Acum, nici unul nu știa daca să radem, sau sa ne facem griji în privința lui Hobi, dar eu unul stiu sigur că imi fac griji, pe când colo, Yoongi râde.
Și nu cred ca au trecut mai mult de 2 minute, pana când îl vedem pe Hobi care sare peste ultimele trepte, și se aruncă în brațele lui Yoongi.În scurt timp apar și Jungkook și Taehyung, ambii obosiți, și nervoși.
-JUNG HOSEOK, DE CE MAMA DRACULUI AI FACUT UNA CA ASTA?!
-Atât de rău a fost? Ma intorc spre el, care încă se ascundea în brațele lui Yoongi.
-A fost mult mai rău de atât.Și, uite asa, cum alții ar spune, sfârșitul unei povesti, pentru noi este un nou început, un nou început care arată mult mai promițător.
Acum, stând toți la masa, mâncând și povestind, observ ca toți am crescut foarte repede. Parca ieri eram in studio și repetam No More Dream, și acum. Aish, imi vine sa plâng deja.
Aish, am mai terminat una, fraților, a fost frumos, mie una, mi-a plăcut. Dar acum, ne revedem la următoarele capitole. Și, primit ca vin cu cărți noi, și cu shop-uri noi. Și sper ca în viitor să vină și mai multe cărți.
Bye bye 💜💜
CITEȘTI
Butterfly || NamJin
FanfictionAu trecut 3 ani de la debutul trupei BTS..... dar, Namjoon incepuse sa aibe sentimente fata de Seokjin, de la cateva luni de la debut. "Esti la fel de delicat si gratios ca un fluture" ~Kim Namjoon