🦄13🦄 (S)

295 30 5
                                    

Stropii grei de ploaie loveau fără milă geamul. Sunetul tunetului, și lumina fulgerului, nu lipsiseră și ele. În general, nopțile ploiase, ma liniștesc, dar la primul fulger ce mi-a luminat camera, nu am mai putut dormi, și au trecut deja câteva ore bune.

Dacă nu ar fi o ora atât de târzie, aș fi mers la Jin, sau i-as fi scris un mesaj. Dar cel mai probabil doarme, doar îi 5 dimineata, toată lumea doamne la ora asta Namjoon, revinot-ti.

Imi întind mâna spre noptiera, pentru a-mi lua telefonul. Cand îl deschid, văd că primite mesaj de la Jin, intrebandu ma dacă dorm. Cred cel mai probabil ca este în acceași situație ca și mine.

În general, acum am fi dormit împreună dar Sejin a ramas pana seara, pentru a vedea ce facem, și să fie sigur ca ne culcam. Și am fost nevoit, atât eu, cat si Jin, Yoongi, Hobi, Tae și Kookie, să dormim fără perechea noastră.

M-am intors pe toate părțile, până am găsit poziția perfectă, mi-am afundat capul în pernă, încercând să mai prind câteva ore de somn, chiar daca, atunci când o să ma trezesc, o să arată că un zombi.

Telefonul a bâzâit de câteva ori, și am decis să nu-l bag în seamă.
La scurt timp am simțit o prezență nouă în camera, și am auzit sunetul ușii închizându-se.
Am vrut sa-mi întorc privirea, dar parca perna devenea mai confortabilă, și nu mi-am mai mutat privirea.

Am simțit cum cineva să așează pe partea opusă a patului, și două brațe imi înfășura bazinul. Un parfum de trandafiri și căpșuni imi invadau nările. Un parfum atât de cunoscut, și atât de calmat, un parfum pe care îl iubesc. Era mirosul natural a lui Jin.

Imi întorc întreg corpul, iar privirea mi se intersectează cu ochii frumosi ai lui Jin, în care te puteai puteai pierde.
N-am mai stat pe ganduri și mi-am înfășurat brațe în jurul corpului său, fata mi-am ascuns-o în părul său. I-am simțit brațele în jurul meu, iar asta m-a facut sa-l strâng și mai tare în brațe, dar nu atât de tare încât sa-l vovesc.

-S-a întâmplat ceva? Ai patit ceva? Esti bine? De ce nu dormi?
-Nu mi-ai raspuns la mesaje, și am vrut să văd ce faci. Esti iubitul meu, și trebuie să stiu ce faci, și totuși, imi place să doar în brațele tale.
-Of, ce-mi faci tu mie.
I-am sărutat buzele dulci, de la un sarut inocent, am ajuns la unul pasional, unde limbile noastre se luptau pentru dominație. Una din mâinile mele, care era așezată pe spatele său, Si-a croit drum spre fundul pufos a lui Jin.

Printr-o singură mișcare, Jin era deasupra mea, cu mainile așezat pe pieptul meu. Mâinile mele s-au dus pe fundul său, prinzându-l, și strângând puțin de el. Jin femei în sărut, lăsându-și greutatea pe mine. Nu era greu, dar îngrijorător de usor.

Mâinile lui Jin se plimbau pe corpul meu, pana a ajuns la marginea pantalonilor. Când am crezut că se va opri acolo, acesta îi trage ușor în jos. Urmându-i exemplul, mâinile mele se aflau acum sub materialul boxerilor. Nici nu realizarea ca Jin purta doar o pereche de boxeri si un tricou de al meu.

Acum mâinile lui Jin se aflau peste membrul meu, și simțeam cum boxerii imi devin și mai strâmți, Jin observând asta, se uita in ochii mei. In ochii lui se putea citii dorința cu foarte mare ușurință,  chiar dacă în lumina nu era foarte multă lumină, doar era 5 dimineață,  ce puteam cere mai mult.
-Babe, esti sigur ca vrei sa facem asta? intreb usor nesigur pe raspunsul pe care mi-l putea da.
-M-ai mult ca sigur. Vreau sa te simti Joonie, vreau sa te simt în mine.
Jin începe să facă mișcari lente peste membrul meu, gemeam infundat, dar ce? nici eu nu eram mai prejos. Pentru al "pedepsi" fiindcă umbla prin casa doar în boxeri, nu îl mai anunț când imi bagasem un deget înăuntru său. Jin continuă să geama în sărut. După puțin timp, am mai introdus încă un deget, începând să le misc înăuntrul sau, acestea continuând să geama în sărut. Simțeam cum incepea să devină ud, iar asta ma excita destul de tare.

Începusem sa-i las săruturi și semne pe întreaga zonă a gâtului, cât și pe clavicula. Pot spune că imi place mult, opera de artă pe care am facut-o.

Jin începuse să se frece peste membrul meu, asta excitandu-ma si mai tare. L-am prins mai bine pe Jin, iar printr-o singură mișcare, Jin a ajuns sub mine, picioarele erau în jurul meu, iar mâinile lui, încă se plimbau peste abdomenul și pieptul meu.

I-am îndepărtat boxeri și tricoul, urmând să fac la fel și cu ale mele. Mi-am aplecat capul, pentru a-i lăsa saruturi umede pe piept și abdomen.
-Ya! Namjoon-ah, nu ma mai tachina, vreau sa te simt odata.
-Cum doresti printesa mea, dar s-a nu tipi prea tare, nu vreau sa tragem atenția.

Mi-qm poziționat membru la intrarea în el, Jin deja era ud, iar asta a însemnat că nu trebuie să mai folosim lubrifiant. Intram în el lent, pentru a-i da timp să se obișnuiască cu mărimea. (God! Nu-mi vine să cred ca scriu aici)
Mi-am mutat privirea spre Jin, pentru a primi aprobarea ca ma pot mișcă. Zis și făcut, Jin imi dăduse permisiunea de a ma misca.

Mâinile lui strângeau cu putere asternuturile patului. Câteva lacrimi căzând din ochii săi minunati, la început ma speriasem, dar Jin imi tot zicea să continui.

Jin începuse să geama necontrolat, dar măcar nu gemeam cât să ne audă și ceilalți membri.
-Ah-aah-ahhh. N-nam-namj-namjoon. M-mai re-repede.
-Desigur iubirea mea. începusem să ma misc repede, și simțeam cu tremura sub mine.

Îi luasem un picior si-l pusese peste umărul meu, pentru a intra cu mai multă ușurință în el.
Gemenele lui era muzica pentru mine.
Începusem să ma misc destul de violent înăuntrul său. Jin își puse mâinile pe spatele meu, bazându-și unghiile în el, și acolo vor rămâne semne, pentru ca, Jin, nu doar își baga unghiile, ci și imi zgâria spatele. Dar nu ma plâng, atât timp cât sunt făcute de Jin, sunt bine venite.

După puțin timp, Jin începuse din noi să tremura, iar eu simțeam ca sunt aproape.
M-am mai împins de cateca ori în Jin, iar acesta își dăduse drumul, urmând ca și eu sa-mi dau drumul.

Ma simțeam extenuat, dar și foarte bine.
M-am lăsat să cad pe pieptul lui Jin. Îi lase am câteva saruturi, și imi ridic privirea spre el.
-Babe, hai sus, trebuie să te curați, și să schimb cearceaful.
-Dar vreau sa mai stăm așa.
-O să mai stăm, dar trebuie să te curat am, și nu-mi place să te las murdar, hai te rog. spun făcând o fată de cățeluș, sperând să meargă.
-Vai doamne, ai o fățucă de koala atât de drăguță. Bine, facem cum vreau tu.

M-am ridicat de pe Jin, și am mers la baie, unde am pregatit cadă pentru Jin, m-am întors în camera, unde l-an luat pe Jin în brațe, și am mers cu el spre baie, unde l-am așezat cu grijă în cada. Îl lasasem puțin singur în baie, cât schimbăm eu cearceaful, și cat fugise sa-l bag în mașină de spalat.

M-am intors in baie, unde îl vedeam pe Jin cum se chinuie să rămână treaz. Se pare că prima noastră partida îl obosise.
Ma așezasem lângă casa, începând sa-l spal pe Jin, și sa-i spun nimicuri dulci. La anumite mișcări mai gemeam de durere, se pare că fusesem un pic cam prea dur cu el.

Îl tot lasam saruturi pe frunze și o Brazilia, și ocazional pe buze. După ce termiasem cu băița, fugisem pana in camera, pentru a lua o pereche de boxeri și un tricou.
Când ma întorsese în baie, Jin încerca să se ridice, dar la fiecare mișcare, gemea de durere. M-am repezit spre el, pentru al ajuta. Mi-am pus o mână sub genunchi sa-i, și alta pe spatele lui.  L-am ridicat din cadă, și l-am așezat în picioare, și abia se ținea pe ele.

Încep să regret ca am fost atât de Due cu el, și acum îl doare. L-am stres și l-am ajutat să se îmbrace. L-am ridicat încă o dată în brațe și am mers înapoi în camera, unde ne-am pus în pat.
L-am început bine, și l-am tras în brațele mele, acum capul său are sprijinit de pieptul meu.
-Imi pare rau ca am fost atât de dur, după un timp nu am mai gândit la realitate.
-Nu trebuie sa-ti cer scuze, s-a simțit atât de bine.
-Ma bucur ca s-a simțit bine, ai fost minunat Babe.
-Și tu ai fost minunat, dar acum hai la somn, măcar să mai prindem doua sau trei de somn.
-Așa să fie Babe.

L-am strâns mai bine în brațe, lăsându-i un sarit pe buze de noapte buna, și unul pe frunte, doar ca în câteva minute, să adormim amândoi, îmbrățișați.








Moonie: Joonies, nu stiu cum a ieșit, dari-a luat cam două zile sa-l fac, și acum am reusit sa-l termin, as vrea să vă aud părerea în comentarii. Dar mie tot mi se pare că 70% îi soft.

Butterfly || NamJinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum