#3

6 3 0
                                    

I přes incident, který se odehrál na konci koncertu se můj život nijak zvlášť nevychýlil z obvyklých kolejí. Napříč tomu, jsem se ale nějaký čas přece jen pozorněji dívala, jestli se odněkud z davu nevynoří security s tím, že si zpěvák vzpomněl ještě na nějakou další otázku, na níž je nezbytné znát odpověď.

O proběhlé kovbojce jsem zároveň nikomu neřekla. Pokud se někdo zeptal, dozvěděl se zážitky a dojmy přímo z show, ale jako by mi cosi napovídalo, že setkání se členem kapely bude lepší uchovat jako tajemství.

*

All I ever wanted

The secrets that you keep

All you ever wanted

The truth I couldn't speak~

*

Když se ukázalo, že opětovný útok ze strany ochranky nejspíš opravdu nehrozí, v paměti se mi pevně uložily pozitivní vzpomínky z celé události, a to negativní pomalu odplouvalo do zapomnění. Můj život opět vyplnilo létání a usilovná práce na získání typovky pro vysněný bizjet. Den za dnem od koncertu uplynul téměř rok.

*

I use the dead wood to make the fire rise

The blood of innocence burning in the skies~

*

„Vítej zpět na zemi, ještě se nestalo, že by se na ni někdo s naší společností nevrátil," zadeklamovala jsem vítězně po dalším úspěšném přistání a zaparkování na stojánce u terminálu.

„Černý humor?" usmál se kolega.

Patřil k nejzkušenějším v našich posádkách. Spolu s tím se mu nevyhnuly ani nouzové situace, méně závažné i ty vážnější, přesto si k těmto prožitkům zachovával humorný nadhled.

„Jako ta nejčernější noc," přisadila jsem si lakonicky.

„Přál bych si, aby tě nikdy nepřešel," zvedl se ze sedačky prvního důstojníka, na níž letěl dnešní rotaci a zamířil k východu.

„Budu se snažit," ruka mi vylétla k čelu, jako bych byla voják, když do kokpitu vešla jedna z letušek.

„Kapitáne, někdo by s vámi chtěl mluvit. Říká, že vás zná."

Nebylo úplně neobvyklé, že by se mnou letěl někdo z přátel, kolegů nebo i rodiny, ale zpravidla o tom dali vědět dopředu. Že by mě chtěl tentokrát někdo překvapit?

„Děkuju, podívám se kdo to je," pokývla jsem a prošla do prostoru pro pasažéry.

*

And when you're feeling empty

Keep me in your memory

Leave out all the rest

Leave out all the rest~

*

Už na první pohled bylo jasné, že návštěva není nikdo z dříve jmenovaných a můj první instinkt byl rozhlédnout se na všechny strany, jestli s sebou nemá i dvoumetrového bodyguarda, který by mi v případě nouze zabránil v útěku.

Dívej se mi do očí ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat