❝We're Unbeatable❞
Yow yow it's Syaah here!
So dimana ada Af disitu ada rules right? So yeah kau kene follow rules ni. Or else your form wouldn't be accepted.
[Follow] ꒱ ↷🖇
ꗃ Seketul Syaah is batak followers so yeah. Kau kene follow acc ni dengan main acc aku dengan Yemi. PERMANENTLY.
[Promote] ꒱ ↷🖇
ꗃ Promote lah weh. Letak kat Mb kalian. Aku nak kita memeriahkan Af ni sampai meletop letop kebabom ha gituww. Kalau malas ngat nak promote, kau tag lah member member kau yang sporting kat sini.
[Votmment] ꒱ ↷🖇
ꗃ Ok ni memang dalam semua Af ada. Aku bukan apa, aku nak korang Vomment sentiasa. Kemungkinan besar jumlah yang korang Vomment tu akan menentukan korang punya screen time.
[Hiatus or tukar Username] ꒱ ↷🖇
ꗃ Yang ni macam tak biasa en, kalau nak hiatus atau tukar Username kau. Cepat cepat inform kat kitorang. Karang tak pasal-pasal kau punya character kena delete sebab tak active ann. Tu jelah, pastu kang koyak kat mb. Aku tibai kau satgi karang.
[Slots] ꒱ ↷🖇
ꗃ Alhamdulillah mengikuti apa yang telah dibincangkan, slot ada. So pilih elok elok ahh.
[Form] ꒱ ↷🖇
ꗃ Fuhh yang ni kalau kau tak isi kemas-kemas memang siap ahh aku campak kau masuk gaung satgi. Kalau dia mintak personaliti ke apa ke. Jangan kau nak merapu rapu sampai ke langit. Kang pening aku dengan Yemi nak handle. Biar kreatif tapi jangan merapu. Sekian.
➸ ➹Dah tu je kut, Aku rasa rules ni dah cukup easy dah untuk korang follow. Kalau tak boleh follow rules ni, jangan gatal-gatal tangan kau nak isi form. Aku check sesekor faham?
Sekian.
Tag your Friends here ⌲