"Hayır beni bırakma." Hadi tatlımmm kalk artıkk"Birden irkildim sanki rüyam gerçekti.hiç bi şey olmamış gibi etrafıma baktım ve yine annemin sesi " kahvaltı hazırrrr" Tamam anneeeee.. Okulun ilk günüü sevmediğim için kalkmak istemiyodum o yüzden kendimi yeniden yatağa fırlattım. Ama namı değer küçük kardeşim david beni yere itip koşarak aşşağıya inmişti nolduğunu anlamadan yastığı ona fırlattım.Kalkmak istemiyordum ama kalmak zorundaydım,elimi yüzmü yıkamak için banyoya yöneldim ihtiyacımı gördükten sonra üzerime bişeyler almak için gardorobuma doğru yürüdüm beyaz salaş bi blüz alıp altıma siyah jeanimi giyip ,converslerimin bacığını bağladım saçımı yapmak istemediğimden öylesine toplamıştım çantamı alıp aşşağıya indim,Kardeşimle iyi geçinmesekte onu seviyordum ve ona "naber geveze"demeyide seviyordum.O yuzden her sabah ona "Naber geveze."diyordum.NABER GEVEZE..? Ahhh bana geveze demeyi kes artık.. Upsss kardeş sinirlendi.Yemek masasına oturdum ve annemin yaptığı reçelli ekmekleri yemeğe koyuldum"kardeşime hadi david hızlı ye dedim annemin onaylaması için "diyilmi anneciğim? dedim "evet tatlım" dedi ve kendine su almak için arkasını döndü arkasını döndüğü anda davidin kulağına "hızlı yersen seni öldürürüm" diye fısıldadım.Birlikte kılırdadık annem arkasını döndü sanki soru sorarmışçasına kollarını göğsünün altında birleştirdi bize pis bi bakış attı.Ortamın gerginliğini bozmak için "ÖN KOLTUK BENİM" diye bağırdım ve arabaya koştum. David arkamda gedi arabaya bindiğimizde elimi çakması için ona uzatım annem arabayı çalıştırdıktan sonra biraz daha uyumak için gözlerimi kappatım evimiz okula yakın olmadığından uyumaya zaman kalıyordu.Tam dalıyodum ki araba fren yaptı (yok bide ön camdan fırlasaydım) YAVAŞŞŞŞ!! dedim anneme."Sende uyuma ozmn uykucu:))" "Uykucu,uykucu ne yaa?off anne diyip arabadan indim.Üzerimde bakışları hissedebiliyordum o yüzden ayakabıma bakmak en iyisiyidi hızlı adımlarla içeri girdim ve birden kendimi dolabımın başında buldum.Dolabımın şifresi kolay olduğundan kolayca açıp hızlıca kitaplarımı almıştım.Dolabımı kapatığımda irkildim çünkü bella önümde bekliyordu bella benim en yakın arkadaşımdır."Korkuttun beni."dedim.Birden bana sarıldı bende ona sarılmıştım çünkü onu çok özlemiştim."Bella tatilin nasıl geçti dedim?" "Harikaa,sevgili bile yaptım dedi." Harika dedim,sınıfa doğru ilerlerken,sınıfın kapısını açarken birden birisine çarptım."Bal rengi gözleri,sarıya yakın çok uğraşılmamış saçı,siyah tişortu altında salaş kotu olan bi çocuk gördüm." Gözlerimi ondan alamıyorudum çok ateşliydi.1-2 dk bakıştık.Ama kitaplarım düştüğünden onları almak için eğilmek zorunda kaldım.Oda eğildi bana yardım etti."Ee adın ne?" -Alexis,senin? "Justin" elini uzatmıştı bende elini sıktım elleri sımsıcaktı sanki bi kap dolusu kremi uzerine boşaltılmışcasına yumuşaktı."Tanıştığıma memnun oldum,göz kırpıp gimişti..
Göz kırpımiştı
Göz mü kırpmıştı?
Neden tanımadığı birine göz kırsın ki?
Ağzımdan birden"Tanışmış sayılmıyoruz ki? Lafı çıktı ben hiç bi erkeğe öyle demem.Erkeklere karşıyım ben..
Justin birden "TANIŞALIM O ZMAN? Demişti o güzEl ses tonuyla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dont let me go
Teen FictionMerhaba ben alexis!Siyah giymeyi,kitap okumayı seven bi kızım.Günlük tutmak hayatımın bi parçası olmuş diyebiliriz ahh bi de JUSTİN...