Pp Elizabeth
Ik opende mijn ogen langzaam en realiseerde me dat ik in slaap was gevallen bij een vriendin na een feestje. Mijn hoofd bonkte, maar ik moest toch naar school. Wat een ellende! Wie stemt er in hemelsnaam toe om te feesten tijdens een schoolweek? Ik pakte snel wat reservekleren en haastte me naar huis, zodat ik me kon opfrissen. Toen ik thuiskwam, keken mijn ouders me afkeurend aan. "Waar was je?" vroegen ze. "Ik ben in slaap gevallen bij Sofia, maak je geen zorgen, er is niets gebeurd. We zijn gewoon naar haar huis gegaan na het feestje. Nu ga ik douchen." Ik vertrok naar de badkamer en liet het water over me heen stromen. Terwijl ik stond te douchen, besefte ik dat ik gisteren een heel knappe kerel had ontmoet, genaamd Matthy. Hij is ook ontzettend lief.
Flashback Feest
Sofia en ik liepen de club binnen. Het was er overvol. Sofia ging meteen met wat jongens praten, zoals altijd. Nu stond ik hier helemaal alleen en kende niemand. Ik besloot maar een drankje te halen. Aan de bar vroeg ik om een Martini. "Ik betaal voor deze schoonheid," zei een jongen met zwart haar en een imposante gestalte. Ik zei snel dat het niet nodig was en dat ik zelf zou betalen. Hij kwam heel dicht bij me staan en fluisterde in mijn oor: "Ik betaal." Vervolgens gaf hij me een kus in mijn nek. Ik voelde me niet op mijn gemak. "Ze heeft gezegd dat ze zelf betaalt," zei een andere jongen met blond haar. De man met zwart haar keek hem boos aan. "En als ik dat niet wil?" vroeg hij. Ik zag dat de blonde jongen hem boos aankeek. "Dan wordt het geen prettig feest meer voor jou." Sofia kwam aanrennen en vroeg wat er gebeurd was. Ik vertelde haar dat die man me lastig viel. Ze keek hem boos aan en zei: "Val je mijn vriendin lastig?" De man met zwart haar keek haar aan, trok haar mee, ik weet niet naar waar, maar ja, ze is sowieso al geen maagd meer. Ik wel, ik ben nog steeds maagd. "Bedankt," zei ik tegen de blonde jongen. "Is lief van je, geen zorgen." Hij stelde zich voor als Matthy. "En jij?" vroeg hij. "Elizabeth, zeg maar Liza." "Nou Liza, kan ik jou een drankje aanbieden?" Ik stemde toe en zei dat ik meestal Martini dronk. "Wat raad je me aan?" vroeg ik. "Ik raad je aan een Manhattan te drinken. Je zult er geen spijt van krijgen. Anders drinken we er samen een?" Ik stemde toe. "Of laten we een weddenschap doen?" vroeg hij. "Als ik win, wil ik jouw telefoonnummer, Liza. En als jij wint, wat wil je dan?" Ik stelde voor dat hij sexy zou gaan dansen op die paal. Hij stemde toe en zei dat hij hoe dan ook zou winnen. En raad eens, hij won. Ik had er geen probleem mee om mijn nummer te geven. Hij zei: "App me sowieso, oké?" Ik lachte en zei: "Dat zien we nog wel." Ondertussen was het tijd om naar huis te gaan, dus riep ik Sofia, die druk bezig was met flirten met de man met zwart haar. Samen gingen we naar huis. Het was best leuk.
Einde flashback.
Ik was klaar met douchen. Zou ik Matthy een bericht sturen? Twijfelend liep ik rond in mijn kamer. Ik moest zo vertrekken, dus besloot ik hem snel een bericht te sturen.
Liza: Hey, met Liza van het feestje! 😄
Matthy: Yo, ik zie wel. Duurt wel heel kort, maar hey! ☺
Liza: Ik wil nog verder praten, maar ik moet naar school, anders kom ik te laat. 🙄
Matthy: Veel plezier! 😋
Ik sloot mijn telefoon af en ging naar beneden naar mijn Vespa. Onderweg stopte ik eerst bij het huis van Alessio. We zitten samen op school en hij is al jaren mijn beste vriend. Ik had vroeger een crush op hem, maar ik heb het opgegeven. Hij heeft vast geen crush op mij. Soms denk ik dat ik hem nog steeds leuk vind.
Hij keek me lachend aan. "Waarom komen wij altijd te laat?"
Nou, ik weet dat je nu verwacht dat ik zeg: "door mij," maar dat is niet altijd het geval. Meestal wel. We kwamen aan bij school, veel te laat, en ja, we mogen weer nablijven. En dat op Alessio's verjaardag.
JE LEEST
alessio of Matthy
FanfictionBezig met herschrijven verhaal!! "Stel, je bent goed met twee jongens, maar je kunt niet kiezen. De ene behandelt jou als een prinses en doet alles voor je, de ander beschermt je wanneer je weer eens ruzie hebt met je ouders. Maar voor wie val je?"