5 AY SONRAKaraca'dan
Merhaba size bu 5 ayda neler olduğunu diyicem .
Şimdi bu 5 ayda ben Arıkla yeniden gerçekten evlendim . Bu arada amcamlarla Arıklar barıştılar . Aile dostu gibi olduk . Cengiz amca 2 ay önce öldü . Doğrusu hiç kimse onun ölümüne üzülmemişti . Neyse ve şimdi ben hamileyim . Hamileliyim 3 ayındayım . Cinsiyeti hala belli değildi . Ama benim içimde sanki erkek olucak gibi bir his vardı . Aman sağlıklı olsun o yeter bana . Arık işteydi bende sıkılıyorum . Onun için Annemlere gitmeye karar verdim . İlk önce Arıktan izin almam gerekiyordu . Bende telofonumu elime alıp Arığı aradım . Zaten ilk çalışta açtı .Arık : Noldu canım sanamı bir şey oldu yoksa bebeğemi ?
Karaca : Yaa Arık ağzından yer alsın o nasıl laf ben canım kocamı aramazmıyım ?
Arık : Haa senin derdin şimdi belli oldu . Ne istiyorsun Karaca hanım ?
Karaca : Şey
Arık : Ney ?
Karaca : Ya of işte sıkılıyorum işte annemlere gitmek istiyorum . İzin vermiyonmu ?
Arık : Tamam canım ama korumalarla git tamammı
Karaca : Tamam canım
Arık : Hadi öptüm bb
Karaca : BbKapatıp üzerime rahat bir şeyler giyidim
Me : Biraz karnı büyük sanın . Hamile sonuçta 😂 Uygun değil ama idare edin artık .
Bunu giyinip sonrada spor ayakkabı giyidim ve korumaların yanına gittim .
Koruma 1 : Noldu yenge bir şeymi oldu ?
Karaca : Yok yengem sadece beni çukura götürürmüsün ?
Koruma 1 : Tabi yenge buyur
Karaca : Sizde gelin sonra Arık sizi napar bilmem ha
Koruma 2 , 3 : Tamam yengeNeyse çukura yol almıştık nedense içime biraz götü bir hiss vardı . Neden bilmiyordum . Neyse eve varmıştık indim . Korumaya dönüp .
Karaca : Bir kaç saate gelirim
Koruma 1 : Tamam yenge bir şey olursa bize söylersin
Karaca : Tamam hadi görüşürüzEvin kapısını çaldım birer birer hepsine sarıldıkdan sonra eve girdim salona oturduk . Damla yengemde hamileydi .
Damla : Ee seninki nasıl ?
Karaca : İyi çok şükür seninki bakayım nasıl yengem ?
Damla : Benimkide çok iyi idare ediyozNeyse bir kaç saat konuştuk falan . Ben ayağa kalktım . Onlarda kalktı .
Karaca : Ben artık gidiyorum görüşürüz
Damla : Görüşürüz
Saadet : Görüşürüz
Sultan : Görüşürüz
Ayşe : Görüşürüz
Nehir : GörüşürüzEvden çıktım tam gidiyordum ki ayağım halıya takıldı . Ayakta durmaya çalışıyordum ama olmuyordu . Dengemi kayb edib merdivenden yuvarlandım ( me : Sanki çok merdiven varda 😂 ) Birden gözlerim karardı ondan sonrası karanlık .
Yazardan ( Yani me 🌊❤️🌼 )
Kadınların hepsi : KARACAA !!
Hemen ambulansı ararlar ambulans gelip Karacayı alır . Ameliyatthaneye alırlar hemen .
Yamaç'tan
Arıklarla birlikte iş yapıyorduk . İyi bir dost olmuştuk . Telofonum çaldı Nehir arıyordu . Açtım
Yamaç : Noldu canım
Nehir : Y - Ya - maç ( me : Ağlıyor bu arada )
Yamaç : Noldu niye ağlıyorsun
Nehir : Y - Yamaç K - Karaca
Yamaç : Noldu Karacaya ?Yazardan ( Yani me 😂 )
Herkes perişan olur . Arık ayağa kalkar .
Nehir : Merdivenlerden yuvarlandı hemen çabuk hastaneye gelin şuan ameliyatta
Yamaç : nE Tamam geliyoruz kapatKapatır Nehir . Yamaç Arığa döner . Arık ona soran gözlerle bakıyordur .
Arık : Nolmuş Karacaya iyimi ?
Yamaç : Söylüyorum ama sakin ol
Arık : Söyle noldu
Yamaç : Karaca mer - merdivenlerden yuvarlanmış şuan bizim hastanede
Arık : nE hemen gidiyoruz çabuk olun hadiHerkes perişandı . Hemen Koçovalı hastanesine giderler .
Sizce Karaca yaşıycakmı ? Yada bebeğine bir şey olucakmı . Fikirlerinizi bekliyorum kuzular . Yb sabah atcam . Görüşürüz kuzular 🌌
#ARKAR❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Bildiğin Gibi Değil [Tamamlandı]
ActionArık : Eğer benle evlenmessen ailen ölür Karaca : Tamam seninle evlenicem Arık yeterki aileme bir şey yapma Arık : Anlaştık Karaca : A-Anlaştık ~ HER ŞEY BİLDİĞİN GİBİ DEĞİL ~