Kapittel 6

109 7 2
                                    

Harry pov
Amanda gjekk ut til alle fansene og dei begynte å rive av klærne så jeg løpte ut for å redde henne , men så besvimte hun! Jeg tok henne opp og løftet henne ut i bilen min og kjørte til sykehuset!!
Jeg løp inn og ropte " jeg tror hun har fått et slag i hodet"
Så kom sjukepleiarar løpende og tok henne med seg og det kom leger etter dem, jeg håper at hun blir bra igjen at det ikke var noe alvorlig siden eg reddet henne i tide!!

Amanda pov
Jeg begynte å våkne og rundt meg stod det sykepleierere og leger , hvor er jeg?? Hva har skjedd med meg??
Jeg har mange spørsmål som jeg lurer på men i det neste øyeblikk så eg harry kom gående mot meg og han sa " kordan har du det" "jeg har det fint harry, men jeg føler meg litt sliten"
" skjønner! Du ble jo angrepet av en gruppe av fans, så det er ikke rart at du har vondt noen plasser"
" harry!! Hvorfor er klærne mine ødelagte???"
" Fansene rivde klærne dine i mange biter"
" ååå, det forklarer masse , men Kortid kunne eg dra hjem? "
" dei sa du kunne dra hjem om to timer, siden du skal ta noen blodprøver til før du skal hjem"
" oki men jeg tror jeg skal ta en nap , du kan være her vist du vil"
" jeg kan prøve pg sove til eg og mens du skal, for det har vore en lang dag"

Harry pov
Jeg sovnet men en gang!! He begynte å drømme'
Drømmen:
Jeg stod på alteret og ventet på at Amanda skulle komme ut døra i kirken, snart er hun en styles , og jeg gleder meg til å oppleve hele livet mitt med henne!!
Jeg hørte musikken begynte å spille og Amanda kom gåande i den mest fantastiske kjolen eg noen gang har sett!!
Hun stod no rett forsiden av meg og vi skulle si løftene våres!!
Ut av drømmen:

Jeg våknet av Amanda sin stemme kalle på meg.. Jeg såg inni dei skjønneste øynene i verden hun sa " jeg ser du Jar sovet godt , hva drømte du om??"
"Jeg drømte og deg og meg, vi giftet oss men eg våknet akkurat når vi skulle si løftene våres"
" kanskje det skjer en dag harry at eg blir en styles"
" ja det kan hende"

Før eg fikk sakt meir kom leger inn og sa at eg skulle gå ut og vente..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Drøm eller virkelighet?Where stories live. Discover now