Konu ve kitapla alakalı bana yardımcı olan arkadaşım buse_lik ' e çok teşekkür ediyorum 😘
Kapak ve karakter ayarlamam konusunda bana yardımcı olan arkadaşım pelinyaziyo3' E çok teşekkür ediyorum 😘
Her zaman ilham kaynağım olan arkadaşlarım cicektemiz & elifogras21 e de çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız 😘❤️Umarım severek keyif alarak okuyacağınız bir hikaye olur. ❤️🙏
Apar topar Lojmanımdan çıkmamdaki tek neden üstlerimin büyük bir görev için beni çağırmış olmasıydı. Bu görevin oldukça tehlikeli olduğunu biliyordum bunu bile bile istemiştim zaten. Benim hiç kimsem yoktu dolayısıyla kaybedecek hiç bir şeyim de yoktu. Üniformamı giyerek silahımı elime alıp çıktım hemen. Selim Yarbay'ın odasının önüne geldiğimde önce kendime çeki düzen verip kapıyı çalarak gel komutu üzerine içeriye girdim.
' Teğmen Şafak Serttaş Emret komutanım.'
' Rahat'
Rahata geçip Yarbay'ı dinlemek üzere odaklandım. Selim yarbay yerinden kalkıp yanıma yaklaştı.
' Bu görev için neden senin seçtiğimi biliyor musun Şafak?'
' Hayır komutanım!'
' Senin bu vatan için gözünü kırpmadan canını vereceğini biliyorum. Ardından ağlayacak anne babanın olmaması da bu kararıma etki etmemiş değil tabii. En önemlisi de sana olan güvenim. Eminim ki bu görevin de üstesinden geleceksin. '
' Sağ olun komutanım!'
' Otur şöyle. Biraz sonra görev arkadaşın Boran da gelecek tanışırsınız zaten. Hemen yarın başlıyoruz. Adım adım takip edeceksiniz. Detayların çoğunu sen biliyorsun zaten. Boran'ın bildiğini sanmıyorum seni de sadece isim olarak tanıyor zaten ona da sen anlatırsın. '
Yarbay'ın söylediklerini can kulağıyla dinledim. Her şeyi biliyordum zaten bu görev ile alakalı. Beni zorlayacak tek şey tanımadığım bir adamla günlerce belki aylarca aynı evde kalacak olmaktı. Selim Yarbay'la konu üzerinde konuşmaya devam ederken kapı tıklatıldı. Gir emriyle içeriye kumral bir erkek girdi. Asteğmen olduğu her halinden belliydi üniformasında da yazıyordu zaten. Önce askeri selamını verip kendisini tanıttı.
' Asteğmen Boran Gürkan. Emret komutanım.'
' Gel otur Boran.'
Boran tam karşıma oturup önce bana sonra Yarbaya baktı. Yarbay Boran'a görevin bir kısmını anlatırken şaşırmış gibi duruyordu. Yarbay fark edince sordu
' Ne oldu asker? Yoksa korktun mu?'
' Hayır komutanım. Sadece Şafak ismini duyunca '
Selim Yarbay gülümsediğinde ben dik dik bakıyordum adamın yüzüne.
' Erkek sandın öyle mi asker.'
' Evet komutanım.'
' Bu önemli mi senin içi?'
' Haşa komutanım ne haddime. Şaşırdım sadece af edersiniz. '
' Aferin. Şimdi ikiniz de çıkabilirsiniz yarına kadar hazırlanmış olun. Kalacağınız ev ayarlandı her şey hazır zaten. '
Yarbay ikimizin de önüne birer dosya attığında bakıp göz gezdirmeye başladım.
Berfin Dağdelen
25 yaşında
Mesleği : İç Mimar
Doğum yeri: Şırnak
Hakkında :Anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş yetiştirme yurdunda büyümüş. Bora Dağdelen ile 18 yaşında tanışıp 22 yaşında evlenmiş.Bora Dağdelen
27 Yaşında
Mesleği : Mühendis
Doğum yeri: Diyarbakır
Hakkında : Ailesi Yurt dışında yaşıyor Tek çocuk. Berfin ile 20 yaşında tanışıp 24 yaşında evlenmiş.Bu adam ile karı koca rolü yapacağımı zaten biliyordum anlaşılan Boran bilmiyordu. Zaten beni bile erkek zannetmişti. Bu görevin tek zor yanı bu olacaktı. Aynı ev içerisinde olacak Tarık ve Asiye yanında karı kocaymış gibi davranacaktık. Dosyaları elimize alıp odadan çıkmaya yeltendiğimizde ikimiz de aynı anda çıkmaya çalışıp kapıya sıkışıp kaldık. Geri çekilmek için bir adım atmadığında ben çekilip yol verdim. Tam anlamıyla bir öküzdü bu adam.
' Centilmenlik de kalmamış be!'
Yürüdüğü yerde duraksayıp bana doğru döndü
' Pardon. Bana mı dedin'
' Kendine gel Asteğmen Boran! Karşında komutanın var senin.'
Boran üniformama dikkat etmemişti anlaşılan. Yakama baktığında Teğmen yazısını görüp yutkunmuştu
' Kusura bakmayın komutanım af edersiniz
Buyrun önden lütfen'Rütbe konusunda hiçbir zaman kendimi yüksekte görmüş değildim altlarıma karşı ama bu adam daha şimdiden sinirlerimi bozmuştu. Yanından geçerken sinsice gülüp geçtim. Belki de biraz olsun eğlenceli olabilirdi bu görev. Boran beyin kasıntı bir tip olduğunu çok net anlamıştım gördüğüm anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMADE
Teen FictionAskeri bir görev sonucunda gerçekleşen güzel tatlı ve aynı zamanda çekişmeli bir aşk hikayesi.