Bölüm 4

25 2 9
                                    

Herkese keyifli okumalar dilerim 🙏
Bölüm şarkısı: Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim
buse_lik bunu sana vereyim 😂beğenmemek gibi bir lüksün de yok

15 Gün Sonra

Günlerdir Tarık'ın ufacık bir hatasını bekliyorduk ama her seferinde sonuç hüsrandı. Boran kaç kez takip etmişti gizliden gizliye. Onun pis işlerini bilmeyen biri olsak gerçekten saygın bir iş adamı zannedebilirdik. Şimdiye kadar hiç hata yapmamıştı. Telefon görüşmelerinden yaptığımız takiplerden de henüz bir ipucuna denk gelememiştik. Bu iş giderek dahada zor bir hal alıyordu. Bu süre içerisinde Asiye ile olan diyaloğum bir tık daha ilerlemişti. İşin tek iyi yanı da buydu zaten. Asiye ile samimiyetimiz tam anlamıyla oturmamış olsa da komşusu olarak çok iyi davranıyordu. 15 gün içerisinde birbirimize çay ziyaretleri yaparak arayı iyi tutmaya çalışıyordum. Tarık çok dikkatliydi şimdiye kadar yaptığı bütün kirli işlerinde. Bunlar dışında bizden herhangi bir şekilde şüphe etmemiş olmaları da bizim için güzel bir avantajdı tabiki. Zilin çalma sesi beni derin düşüncelerimden kurtardı. Muhtemelen Boran gelmiştir diye açtığım kapıda Esra'yı görmeyi hiç beklemiyordum.

' İtiraf et beklemiyordun.'

' Esra. Gerçekten beklemiyordum ama ne güzel sürpriz bu böyle.'

' Özledim asker yarimi.'

Gülümseyerek Parmağımı dudaklarımın üzerine götürüp kibarca uyardım onu. Hemen anlayarak sessiz Bi şekilde pardon dedikten sonra yine aynı şekilde gülümseyip sarıldım ona. Gelmesi çok iyi olmuştu gerçekten bende onu çok özlemiştim. Birlikte içeriye girerek koltuğa geçtik.

' Af edersin arkadaşım ya ben gizli görevde olduğunu unutmuşum bir an.'

' Yok canım benim önemli değil. Zaten kimsenin de duyduğunu zannetmiyorum. Boran bile pot kırıyordu ilk zamanlarda.'

' Hadi ya. Anlatsana nasıl toparladınız'

Ona anlatabileceğim bazı şeyleri anlatsam da her şeyi söyleyemiyordum tabiki. Zaten başka türlüsü de olmazdı. Konu Boran'a geldiği için tabi yine laf sokmaya devam edeceğini de biliyordum arkadaşımın

' Boran'dan bahs etsene biraz daha. Seni delirtmekten zevk aldığına eminim ya.'

' Esra yine mi ya! Kaç kez söyledim biz sadece görev için geldik hem ne gerek var şimdi buna. '

' Ya merak ediyorum ne var bunda. Erkek sinek görsen kaçıyorsun Şafak. Şuan görev için bile olsa bir erkekle aynı evde kalıyorsunuz. Sence şaşırmam çok normal değil mi? '

Evet aslında haklıydı bunu inkar edemezdim ama mecburi bir şeydi Boran ile aynı evde yaşamam. Esra benim her şeyimi bilirdi aynı şekilde bende onun. O benim dost dediğim tek insandı. Özel hayatımıza dair hiçbir şeyimizi gizlemezdik. En mutlu olduğumuz anlara en kötü olduğumuz günlere kadar paylaşıyorduk.

' Ben senin ne ima ettiğini anlıyorum canım ama boşuna heveslenme istersen çünkü öyle bir durum yok! Olamazda.'

' Ya niye öyle diyorsun. Bak herkesin 2. Şansı vardır güzel kalpli arkadaşım. Belki de senin o şansın Boran nerden bilebilirsin ki bunu. Yaşamadan bilemezsin Şafak. '

' Esra ben seni gerçekten anlıyorum. Benim biriyle tekrar olmamı denememi istiyorsun ama ben cesaret edemem. Boran beni sürekli delirtiyor ama bazen de güldürüyor. Bu kişi Boran değil de hem zaten. Boşver gerçekten. '

Esra benim şuan mutsuz olduğumu düşünerekten birilerinin hayatımda olması gerektiğini zannediyordu. Birine tekrar bağlanmak tekrar güvenmek hayattaki en zor şey olabilirdi. Ben ondan sonra kendimden özür dilemek zorunda kalmıştım. Hayatımda hiç olmadığım kadar pişmanlığı onda yaşadım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMADE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin