Rozdział 1

252 7 2
                                    


mrok...z którego wyłania się on....piłka była moim życiem a teraz jest moim przekleństwem....

(Pov. Emily Black)

Budzę się rano jak co dzień ale już nie sama w małym pokoju domu dziecka a w moim nowym domu.... 

Usiadłam na łóżku i powiedziałam do siebie:

-Emily to już dzis dziś rozpocznię się twoje nowe życie....

wstałałam i ubrałam się w dres takii:

wzięłam mojego pieska który jest ze mną już 3 lata piękną iskierke mojego Husky

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

wzięłam mojego pieska który jest ze mną już 3 lata piękną iskierke mojego Husky

Wyszlam z nią na spacer przez godzinę obiegłam prawię cały park kwitnącjej wiśni, co było najdziwniejsze prawię wogule się nie zmęczyłam jak wróciłam była 6:30 zjadłam sniadanie i ubrałam ten okropny mundurek i wzięłam moją ukochaną deskorolke i p...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wyszlam z nią na spacer przez godzinę obiegłam prawię cały park kwitnącjej wiśni, co było najdziwniejsze prawię wogule się nie zmęczyłam jak wróciłam była 6:30 zjadłam sniadanie i ubrałam ten okropny mundurek i wzięłam moją ukochaną deskorolke i pojechałam na niej do szkoły jak weszłam na teren szkoły prawię nikogo nie było ale widziałam po drodze boisko i pomyślałam że pójdę tam chwilę pograć bo lekcje zaczynam chyba o 9:30.

Time skip . koło boiska 

jestem już spowrotem w moim dresie jest  7:45,

weszłam na boisko wyjełam piłke z torby i zaczełąm się kiwać z powietrzem po 3 minutach zdecydowałam sie jednak użyć jednej z technik hitassu... choć nie powinnam przez ten okropny wypadek.....

Pov. Jude

byłem już koło boiska zobaczylem kilka chłopców z drużyny wpatrujących się w boisko. i zbaczyłem dziewczynę w czarnym kapturze. która napierała na bramke nagle wyskoczyła do góry i zrobiła to hitassu które znałem ale nie wiedziałem z kąt...

Naglę dziewczyna nas zauwarzyła wzięła swoją torbę i biegiem pokierwała się w strone szkoły...

Time skip. 1 lekcja 

Pov. Jude

czekaliśmy na wychowawcę ponewarz mieliśmy mieć nowego ucznia ale mnie to nie interesowało ja wciąż myślałem o tamtej dziewczyie...

Pov. Emily

Stałam pod klasą i podszedł do mnie mój nowy wychowawca i powiedział że mam stanąć na środku klasy i się przedstawić . Ja posłusznię wykonałam polecenie nauczyciela                                    (no pierwszy raz haha )  W tem wszystkie oczy wbiły wzrok we mnie a ja przełknęłam gulę w gardle i sie odezwałam

- Nazywam się Emily White (oczywiscie to jest moje nowe nazwisko bo wczesniejszego  nie mam zamiaru podawać) lubię śpiewać i kiedyś grałam w piłkę ale niestety z powodu wypadku już nie gram ...

mauczyciel - dobrzę usiądź koło celi

Wykonałam polecenie i przysiadłam się do dziewczyny która się ze mną przywitała a że jako to była godzina wychowawcza więdz kilka chłopców się do mnie dosiadło i tak rozmawialiśmy

Aż w prwnym momencie podszedł do mnie Chłopak w pomarańczowej opasce i zaczął zadawać 10000 pytań na sekundę silvia druga granato włosa dziewczyna uciszyła go a mi nie przeszkadzało 1000 pytań bo wszystkie dotyczyły piłki więdz miałam 1 odpowiedź 

Emiliy:JA NIE MOGE GRAĆ W PIŁKĘ !!!

mark nie zadawał już więcej pytań..... Ale powiedział że jak bym chciała to mogłabym pooglądać ich dziś na treningu a ja powiedziałam że się zasanowię....


To jest już koniec nie ma już nic jesteśmy wolni będziemy pić haha...

do zobaczenia w następnym rodziale .............jest szansa że rozdziały będą się ukazywać 2-3 razy w tygodniu bo mam 20 w zapasie haha 


Królowa Demonów || inazuma elevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz