Rozdział 2

194 6 0
                                    

Z CAŁEGO SERCA PRZEPRASZAM MIAŁAM PISAĆ ROZDZIAŁY WE WTORKI I CZWARTKI ALE NIE WSTAWIŁAM WCZORAJ BO MASAKRYCZNIE SIĘ CZUŁAM 
I'M SORRY !!!

Pov. Emily

Wstałam rano o 5:30 no bo niestety iskra zmusiła mnie do kolejnego długiego spacerku . Iskierka wskoczyła mi do łóżka i wtedy wstałam i ubrałam się w czarne dresy z NASA i wzięłam smycz mojego "kochanego" pieska który budzi mnie na spacer o 5:30.  Wyszliśmy do parku kwitnącej wiśni w pewnym momencie zagapiłam się i na kogoś wpadłam...


Pov. Nathan

Jak co sobote biegałem po parku była 5:45 więc nie spodziewałem się nikogo . Zapatrzyłem się z ziemię i poczułem że na kogoś wpadam i zliczyłem twarde spotkanie z ziemią kiedy otworzylem oczy zobaczyłem tą samą dziewczynę co wczoraj na boisku. była z psem który wyglądał jak wilk ale wiedziałem że to Husky bo kiedyś miałem psa tej rasy...


Pov. Emily

Wstałam i zobaczyłam że chłopakiem na którego wpadłam był Nathan chłopak z mojej klasy

-bardzo cię przepraszam zagapiłam się powiedziałam i w tym momencie iskierka się na niego rzuciła i zaczęła go lizać o twarzy a on ją uspokoił. kude nie wiedziałam że się zna na psach... wyciągnęłam do niego ręke i pomogłam mu wstać a on zapytał mnie czy ide na trening nie zaprzeczyłam a po chwili zaproponował mi wspólne bieganie na co się zgodziłam po 30 minutach chłopak musiał już iść i powiedział że zobaczymy się na treningu.....



Dziś meega krótki rozdział ale jeszcze dziś wstawię drugi 

Jakmyślicie jak rozwinię sę ta wspaniałla historia i jeszcze jedno....

NIE MAM POMYŚŁÓW NA JAKIEŚ FAJNE AKCJĘ W ROZDZIAŁACH WIĘC MOŻECIE MI PISAĆ PROPOZYCJĘ W KOM Z GÓRY DZIĘKI







Królowa Demonów || inazuma elevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz