BANA NİYE YENİ BÖLÜM AT LAN DEMİYORSUNUZ! SİZİ KA*TAKLAR SİMDİ BANA YENİ BÖLÜM AT SÜRTÜK DİYE SÖVÜN HAK ETTİM
ADRİEN AGRESTE
Evden çıkıp Marinette'in evine doğru koşmaya başladım çünkü babam bu saatte hayatta izin vermezdi. Aslında Marinette'i çok seviyordu, Marinette ile biz çocukluk arkadaşız. O yüzden onu kaybetmek istemiyorum o benim ilk arkadaşım ve ilk sırdaşım. Her şeyi yaptığın biriyi neden kaybetmek isteyesin ki? Son iki sokak kaldığında yürümeye başladım. Neden öyle davranmıştı ki?
Evinin önüne gelince kapıyı tıklamaya başladım kim bu saate gelirdi ki? Umarım açarlar, merdivenlerden inme sesi duyunca tekrardan şükür ettim. Kapıyı açan bir Marinette hiç beklemiyordum hızlıca sarıldım ve bir şey demesine izin vermeden , gizlice odasına çıktım. Arkamdan gelen sesleri umursamayıp yatağın içine girdim her zaman yaptığım gibi.
"Neden geldin? Adrien."
"Neden soruma cevap vermedin Bugaboo"
"Neden geldin dedim"
"Soruma cevap vermeyen sendin , bana sorman çok saçma farkında mısın?"
"Yatağımdan kalkar mısın? Adrien"
"yo kalkmayı düşünmüyorum. Bugaboo"
"Sesin boğuk geliyor ne diyorsun"
"Marinette dedi- GÖZLERİNE NOLDU LAN!!!!!!"
"LUKA MI AĞLATTI SENİ . SİK-"
"Yavaş bunu yapan sensin"
"YA SÖYLE NE YAPTIM BEN, SÖYLE DÜZELTİĞİM LÜTFEN AMA BENİMLE ARANA MESAFE KOYMA! SORUN KAGAMİ İSE BUNU BİLİYORUM BİR SÖZÜME BAKAR."
"BAĞIRMA"
"NEDENİNİ SÖYLE!"
"Bağırma lütfen"
"Adrien ve Marinette neler oluyor bu saatte. Hoş geldin Adrien ama bağırma sebebiniz nedir?"
"SABİNE TEYZE"
"Evet Adrien sakin... Devam et"
"Bir şey yok anne Adrien 'da gidiyordu zaten"
"Hay-"
Marientte kulağıma gelerek'Yarın...Yarın her şeyi söyleyeceğim lütfen şimdi git'
"Sabine Teyze olan şey... Marientte fizik projesine yardım etmemi istemişti ama ben mesajı şimdi gördüm mağlum çince ve eskrim dersi üst üste geldi ve bende şimdi gelmek zorundaydım. Marinette bu saate kadar niye gelmedin diye bana kızdı."
"Peki Adrien. Şoförün nerede?"
"Şey, ben..."
"Baban izin vermez diye koşarak geldin dimi. Ve istersen kal"
"Nerden anladınız, hayır teşekkürler eve gideyim"
Marinette öyle bize bakıyordu.
"Dur. Terlemişsin Adrien... Marinette Adrien'a t-shırt ver. Bende Tom'u uyandırıp geleyim Adrien'ı bıraksın"
"Haklısınız efendim-Tamam anne"
Marinette gidince onu beklemeye başladım...Elinde bir t-shırt ile gelince direk kendi üstümdekini çıkardım, beni süzmesine izin verdikten sonra elindekini alıp benimkini onun yüzüne attım. Giyidikten sonra beni çağıran Tom amcanın yanına gidip beni eve getirmesine izin verdim. Ben Marinette'nin benimle konuşmasının sebebini BENİM ADIM ADRİEN AGREST BİR ŞEYİ BULMADAN ÖLMEM...AMA BUNU SONA BIRAKMAK ZORUNDAYIM ÇÜNKÜ ŞİMDİ EVDE BİR "ŞAVAŞ" OLACAKTI...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Oradan! ||Texting||
Fanfiction°Adrientte™ #Hayran kurgu [Tamamlandı] Marinette: Kruvasanin olayım ye beni Adrien: Marinette iyi misin?