ağzım ise sadece
-NEEE? diye bağırmıştı.
jess i bilmem ama ben öfkelenmiştim. tamam şansım az ama kendime güvenim çoktu.kraliçe
-biliyorum siz de katılmak istiyordunuz yarışmaya katılmayı ama bu yarışmayı rex ve ella kazanmalı dedi tok bir sesle. ben de kendi konrolümü sağlayarak
-kraliçem size saygımız sonsuzdur ama bu yarışma bütün büyücülere eşit şekilde davranmalı. evet ella prenses ama tacı hakeden takmalı dediğimde rex sırıtmıştı. Rex
-kazanacağını düşünmüyorsun heralde. senin gibi orta tabaka bir büyücü nasıl ella gibi üst tabaka bir büyücüyü hor görür dedi. ben de sinir bozucu sesimle
-bir korumaya ihtiyaç duyan bir büyücü asla üst tabaka olamaz benim gözümde. olsa olsa bir korkak olur dedim dik dik. maddox bana uyarıda bulunurcasına
-neler saçmalıyorsun ruth. seni hergele dedi ama biliyordum o da saçma buluyordu bu korumacılığı. jess sakin bir ses tonuyla
-kraliçem biliyorsunuz bizim ailemiz yok. bizi maddox büyüttü. ama bu bizi sizin kurbanlarınız yapmaz. biz de en az ella ve rex kadar o yarışma da hak sahibiyiz. ayrıca onları koruyan birileri varken kim ella nın tacı hakkettiğini düşünür ki diyerek ella yı delirtti diyebilirim ben de ona yürü be jess dercesine bakıyordum. ella
-sen kendini benimle bir mi tutuyorsun alt tabaka, haa?!? diye bağırınca kraliçe onu susturdu.
kraliçe uzunca bir süre dışarıyı seyretti ve sonra bize döndü
-jess ve ruth iki genç büyücüler. jess sen iksir ve bitkiler hakkında bilgeyken, ruth ise hayvanlar konusunda bilge. ikinizde son derece adaletli bir o kadar cesursunuz. hem de bir kraliçeye kafa tutacak kadar. ikinizin de böyle bir tepki vereceğini düşünmüştüm. üst tabaka büyücüler sadece kralın soyundan gelenler ve lordların evlatları olur. çok uzunca bir süre eğitilirler. bir orta tabakaya göre maddox sizin için bir velinimet. ve siz bunun değerini bilen kızlarsınız. deyip derince bir nefes alarak bize doğru geldi. içimden kellemin elime verileceğini hissediyordum.
-eğer ki o yarışma da evlatlarıma bir şey olursa sakın saraya gelmeyin. o tacı ella takamazsa siz asla takamazsınız. kral ikiniz gibi düşünüyor ve ella ya hakkı olan tacı vermiyor. neymiş taç sadece hakedene verilebilirmiş.
şaşırmıştım. nasıl yani kraliçe tacı takmadı mı diye düşündüm istemsiz. kraliçe
-yıllar önce kralın annesi vefat ettiğinde taç kaybolmuş ve kehanetlere göre sadece gerçek hakedene o tacı takınca taç güç bahşedermiş. taç ortaya çıktı ama kral onu yarışma sonunda hakedene takacak. yıllarca gerçek hakedenin ella olması için uğraştım. eğer ki uğraşlarım boşa giderse gazabımdan korkun diye tehdit etti.
korkmuş muydum? evet. ama geri adım atar mıydım? hayır.
-size kraliçeniz olarak şunu söyleyebilirim. eğer ki bir daha böyle bir küstahlık yaparsanız kelleniz vücudunuzdan ayrılır ona göre. şimdi revire geri dönün.
selamımızı verip maddox önde biz arkada revire doğru yol aldık. revire geldiğimizde maddox hızla kapıyı kapatıp kilitledi ve bize döndü.
-siz iki salak ölmek mi istiyorsunuz? kraliçeye kafa tutmak da neyin nesi?
jess
-maddox bize adaleti öğreten kraliçenin ta kendisiydi. şimdi bizden bakıcılık yapmamızı bekliyor. söylesene kraliçenin diğer leydilerden farkı kaldı mı?
maddox
-kraliçe güç peşinde. yıllardır söz sahibi olmaya çalışıyor ve bu taç onun son şansı diyebiliriz. ama tabi ella bu tacı hakediyorsa. taç ortaya çıktıysa hakeden bir büyücü var yaklaşık 30 yıldır kayıp olan tacı bir kez olsun görmek isterdim.
- nasıl yani 30 yıldır kayıp mı? dedim merakla. maddox
-evet. taç sadece hakeden dünyaya gelince taç ortaya çıkıyor. ölünce ise tekrar kayboluyor. hadi oturun da size üstünkörü tacın hikayesini anlatayım.
hızlıca sandalyelere oturduk. ve maddox u dikkatlice dinlemeye koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fısıldayan taç
Fantasyrüyamda bir taç gördüm. çok güçlü bir canavarla korunuyordu. büyü gücümüzü arttırıyordu. eşşiz bir güzelliği vardı. aaaah onu unutamıyorum jess. bütün hikaye ve karakterler hayal ürünüdür. eğlence amaçlı yazılıyordur.