"hyung şimdi napıcaksın? Adama sarıldığın yetmiyor adamı öptün"
"bilmiyorum yunho ama benden daha çok şey yaşamış. Tamam her ne kadar kalbimi cidden fazla kırsa da biliyorsun ne onunla oluyor ne onsuz. Onunla bir ilişki içerisindeydik ama adı bile yoktu. Siz gibi olamadık hiç.."
"şimdi ne desem doğru olur bilmiyorum ama ben hongjoong hyunga şans verilmesinden yanayım. Yunho'yla gözündeki pişmanlığı gördük biz. Yani tabi yine en son kararı sen vereceksin ama"
"mingi haklı hyung özlemişsiniz birbirinizi beraber zaman geçirmelisiniz sonrası kendiliğinden gelecektir"
"teşekkür ederim size evlatlarım"
"yine anne haline döndüğüne göre iyisin"
"ne sandınız ananızım ben sizin hem ananız hem babanız"
"babamız hongjoong hyung olmasın"
"mingi."
"YA SANKİ YANLIŞ BİR ŞEY DİYORUM BEN YA"
"kısmet oğlum bu işler sen baba diyince baba olmuyo."
"numarası var mı sende?"
"yok neden"
"bak dur sen"
"mingi napıyosun kapa pencereyi"
"yunhoşum yuva kuruyorum bekle"
"KİM HONGJOONG"Mingi pencereyi açmış karşı apartmana doğru bağırıyordu.
"KİM HONG- HA TAMAM ÇIKTIN ŞEY BU SALAKLA NASIL HABERLEŞMEYİ DÜŞÜNÜYORSUN NUMARANI VERSENE"
"MİNGİ YANIMA GELMEK YERİNE NİYE ESKİ ZAMANLAR GİBİ BAĞIRIYORUZ DESEM DE DUYMAZSIN SEN SALAKSIN"
"NE DEDİN ANLAMADIM NEYSE DUYULMUYOR KÜÇÜCÜK BOYUNDAN SES ÇIKMIYOR YAZ KAĞIDA İLK YAPTIĞIN GİBİ GÖSTER"
"hyung bu salak yüzünden tüm apartmana rezil olduk.."
"sadece bu apartman olsa iyi hongjoong'ların apartmanına da rezil olduk hatta tüm mahalleye"
"iyi ki okuldan birileri oturmuyor çevrede""hyung al sonra teşekkür edersin mesaj at onda da numaran yok şaşmasın sonra"
"mingi rezil falan olduk ama adamsın"
"yunho'dan öğrendik bir şeyler"
"yunhom kuş olmuş uçacak elimden"
"hyung bir yere gittiğim yok minik ayıcığın olacağım"
"mingi de gavat zaten amk aynen sevgilim hyunguma yürüyor. Bu hikayede yanan ben oldum doslar."
"az daha abart mingi. Hatta bir de bayıl istersen"
"ay dur harbi bayılıyorum galiba yunho tut"Mingi kendini yunho tutar düşüncesiyle bıraktı fakat yunho tutmayınca yerle bir olmuştu.
"NİYE TUTMUYORSUN ŞEREFSİZ SEVGİLİN DEĞİL MİYİM BEN SENİN"
"olabilir?"
"YUNHO KOÇUM İŞTE ÖĞRETTİĞİM GİBİSİN YÜZ VERMEDEN FALAN ADAM GİBİ ADAMSIN KOÇUM"
"hyung ölüyorum kaldırsanız mı"
"tamam bebeğim gel acıdım öpiyim geçsin"
"arka odaya mı geçseks?"
"ya bi azmadan durun anasını satayım. Her neyse ne yazacağım ben buna?"
"gülü sevdim dikeni battı seni sevdim götün kalktı de"
"mingi ne bu sen nerenin kekosusun"
"ama ben seni böyle etkiledim hatırlamıyor musun?"
"doğru yanıma gelip bunu demiştin"
"mingi'den akıl alan aklımı seviyim. Yunho sen de bari bir şeyler sana güveniyorum ayıcığım"
"hyung ben hwa de ne diyceksin istersen ilk damatlık giy fotoğrafını çekelim?"
"geçin siz dalganızı ben görücem sizi"Seonghwa telefonuna mingi'nin verdiği numarayı kaydetmiş mesajlaşma yerine girip hongjoong'a ne yazması gerektiğini düşünmüştü.
Seonghwa
Hongjoong merhaba
Seonghwa ben
Böyle apar topar konuşamadan kalktık ama
Kusura bakma
Ev yanıyordu az daha
İçim gibiHongjoong
Mingi telefonu sen mi ele geçirdin doğruyu söyle
Ya da seonghwa kafana silah falan mı dayadılarSeonghwa
Mingi diyeceğin şeyi seveyim aklımı karıştırdın yazmış mıyım onu bir de|
AAH ŞAKA GİBİ VALLA YAZMIŞIM|
Yanlışlıkla elim çarpmış
Yoksa
Ben yazmam biliyosunHongjoong
Rahatladım bir şey oldu sandım
Sorun yok
Karşı karşıyayız zaten
Odalarımızın camı birbirine bakıyor:'Seonghwa
Seni izlemem için mükemmel bir fırsat|
Mesela üstünü değiştirirken dikizlemek|
Sapık değilim ama yani verilen nimete de bakmayalım mı|
Evet öyle
Buluşalım bir ara
Çok zaman oldu
Neler oldu neler bitti
Konuşamadık